Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare, instalare si punere in functiune analizoare portabile si stationare pentru monitorizarea calitatii energiei electrice in statii de transformare


Anunt de participare (utilitati) numarul 103271/03.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  str. Ciurchi 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Punct(e) de contact:  Dana Balauca, Tel. 0232 405619, In atentia:  Loredana Temneanu, Email:  [email protected], Fax:  0232 405316, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala:  Ciurchi nr. 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Punct(e) de contact:  Loredana Temneanu, Tel. 0232405634, In atentia:  Loredana Temneanu, Email:  [email protected], Fax:  0232405316
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala:  Ciurchi nr. 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Punct(e) de contact:  Loredana Temneanu, Tel. 0232405634, In atentia:  Loredana Temneanu, Email:  [email protected], Fax:  0232405316
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala:  Ciurchi nr. 146-150 Iasi, registratura, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Tel. 0232405298, In atentia:  Loredana Temneanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare, instalare si punere in functiune analizoare portabile si stationare pentru monitorizarea calitatii energiei electrice in statii de transformare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: locatiile EON Moldova Distributie din jud IAsi, Suceava, Neamt, Vaslui, Botosani, Bacau
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 979, 837.2 si 6, 544, 317.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim un contract subsecvent anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare si prestari servicii lot 1 - analizoare portabile pentru monitorizarea calitatii energiei electrice in statiile de transformarefurnizare si prestari servicii lot 2 - analizoare stationare pentru monitorizarea calitatii energiei electrice in statiile de transformare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38434000-6 - Analizoare (Rev.2)
48900000-7-Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
51000000-9-Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
80531200-7-Servicii de formare in domeniul tehnicii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 ?analizoare portabile -Cantitatea minima preconizata a fi achizitionata: 6 bucCantitatea maxima preconizata a fi achizitionata 12 buc
Lot 2 ? analizoare stationare - Cantitatea minima preconizata a fi achizitionata: 32 bucCantitatea maxima preconizata a fi achizitionata 256 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 979, 837.2 si 6, 544, 317.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de particip.- lot 1= 2200 lei; lot 2=15300 leiGarantie de buna executie=10% val. contract, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat ? in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (Cod de identificare fiscala) /Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie legalizata); Certificat constatator, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial; pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Pentru IMM-uri: Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri (pentru ultimii 3 ani - 2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform cerinte cap V.4 din documentatie de atribuire:
Fisa de informatii generaleFisa/fise de informatii privind experienta similara: cel putin 10 aparate de monitorizare instalate in statii de distributie sau transport a energiei electrice +software specializat pentru masurare, stocare, agregare, achizitie, prelucrare, gestiune date atat pentru aparat cat si pentru punctul central colectare si prelucrare date+infrastructura si elementele de telcomunicatii care sa permita schimbul automat de informatii intre aparatele de monitorizare si punctul central de prelucrare
RecomandariDeclaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind dotari specifice, pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiDeclaratie privind capacitatea profesionalaLista principalelor contracte de furnizare produse / prestari servicii efectuate in ultimii 3 aniAutorizatia de livrare / comercializare; Declaratia de conformitate CE; certificat care sa ateste ca aparatele de monitorizare sunt de clasa A conform standard CEI 61000-4-30/2008; Declaratie pe propria raspundere ca operatorul economic are capacitatea tehnica si organizatorica pentru furnizare intregului volum de produse ofertate; Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 sau similar./ mediului SR EN ISO 14001 sau similar/ sanatatii si securitatii muncii OHSAS 18001 sau similarInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa osubcontracteze.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in reofertare
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
capacitate stocare date
15%
Descriere: capacitatea de stocare a datelor
3.
durata functionare analizor
15%
Descriere: durata functionare analizor in lipsa tensiunii
4.
durata garantie echipamente
10%
Descriere: durata de garantie a echipamentelor
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
doar pretul ofertei va fi supus licitatiei electronice, in conformitate cu pct IV.2 din documentatia de atribuire - in baza art 164 din OUG34/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 10:30
Locul: sediul EON Moldova Distributie SA din Iasi, str Ciurchi 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele admise sa asiste la deschiderea ofertelor sunt directorii firmelor participante sau reprezentantii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
. In vederea asigurarii alimentarii cu energie electrica la parametrii stabiliti prin standardul de performanta pentru serviciul de distributie a energiei electrice privind nivelul tensiunii, pentru reducerea numarului de intreruperi in alimentare si rezolvarea situatiilor neconforme reclamate de consumatori, autoritatea contractanta accelereaza aplicarea procedurii, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006, art. 113 al (2).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel de pe langa Tribunalul Iasi
Adresa postala:  Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232 260600, Email:  [email protected], Fax:  0232 260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term de exercit cai atac, conf art 256^2 al(1), lita) 10 zile incepand cu ziua urmat luarii la cunost act autorit contract considerat nelegal. Event contest vor fi solution conf art.255 si in Cap IX din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala:  Ciurchi nr. 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700039, Romania, Tel. 0232405298, Email:  [email protected], Fax:  0232405299
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2010 19:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer