Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, instalare si punere in functiune aparate (analizoare) stationare pentru monitorizarea calitatii energiei electrice in sistemul implementat in EON Moldova Distributie


Anunt de participare (utilitati) numarul 146372/07.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Temneanu, Tel. +40 0232405634, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 0232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare, instalare si punere in functiune aparate (analizoare) stationare pentru monitorizarea calitatii energiei electrice in sistemul implementat in EON Moldova Distributie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: jud Iasi, Bacau, Neamt, Vaslui, Botosani, Suceava
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 805, 000 si 3, 220, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea primului ctr.subsecvent se va face concomitent cu atribuirea acordului cadru cu valabilitate 12 luni.Criteriul de atribuire la reluarea competitiei intre semnatarii acordului cadru, oferta cea mai avantajoasa. Se va transmite invit.cf.preved.legale.Val. celui mai mare ctr.subsecvent este de 805000lei.Cant.ce ar putea fi solicitate pe parcursul derularii ac.cadru: conf. Anexei 1.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamentele si serviciile supuse achizitiei vor respecta cerintele standardelor internationale, EN 50160/2010, CEI 61000-4-30/2008si vor fi capabile sa efectueze masuratori minim conform standardului ANRE, respectiv masurarea, inregistrarea si analizarea urmatoarelor marimi: intreruperile tranzitorii, intreruperile scurte si lungi, frecventa, valoarea efectiva a tensiunii, golurile de tensiune, supratensiunile temporare la frecventa 50Hz intre faze si pamant sau intre faze(voltage swells), fenomenul de flicker, variatiile rapide si lente de tensiune, armonicile, interarmonicile, factorul de distorsiune armonica, nesimetria sistemului trifazat de tensiuni. Aparatele de monitorizare trebuie sa aiba posibilitatea de prezenta un raport, intr-un format adecvat, a marimilor inregistrate si sa ofere posibilitatea inregistrarii si memorarii acestor marimi pe termen lung (cel putin pe durata unei saptamani).
Obiectul achizitiei este furnizarea de aparate stationare pentru monitorizarea calitatii energei Cantitatea acordului cadru este cuprinsa in intervalul: 35buc -140 buc analizoare (corespunzatoare valorii de 805000 lei(pentru 35 buc) respectiv 3220000 lei(pentru 140 buc)), iar cantitatea celui mai mare contract subsecvent este estimata la minim 18 buc si maxim 35 buc (corespunzatoare valorilor de 414000 lei, respectiv 805000 lei).
Obiectul achizitiei il reprezintafurnizarea unor aparate stationare pentru monitorizarea calitatii energiei electrice in retelele E.ON Moldova Distributie (analizoare de calitate, inclusivechipamentele conexe pentru functionarea corecta a analizoarelor), montarea echipamentelor furnizate si punerea lor in functiune, precum si integrarea acestora in sistemul de monitorizare a calitatii implementat la EON Moldova Distributie si anume: -aparate demonitorizare a continuitatii si calitatii energiei electrice (analizoare pentru monitorizarea calitatii energiei electrice), de clasa A, conform standardului CEI 61000-4-30/2008, incluzand si modemul GSM/GPRS pentru transmisia de date si un ceas GSM pentru sincronizarea analizorului cu ceasul universal UTCsi montarea echipamentelor in instalatiile specificate de Achizitor;
- punerea in functiune a echipamentelor furnizate si montate la beneficiar (optional, la cererea Achizitorului);
-integrarea aparatelor achizitionate in sistemul de monitorizare al Beneficiarului (optional, la cererea Achizitorului);
- instruirea personalului Achizitorului (a userilor aplicatiei informatice) privind modul concret de integrare in sistemul de monitorizare a unui analizor de calitate achizitionat prin contract (optional, la cererea Achizitorului);Detalierea si Cerintele standard minime pentru componentele sistemului sunt prezentate in specificatia tehnica atasata si caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38434000-6 - Analizoare (Rev.2)
48900000-7-Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
51000000-9-Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
80531200-7-Servicii de formare in domeniul tehnicii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent este 805.000 lei fara TVA corespunzatoare unei cantitati de 35 buc analizoare stationare.
Valoarea estimata a acordului cadru este : minim 805.000 lei fara TVA (aferenta cantitatii de 35 buc analizoare ) si maxim 140 buc analizoare (aferenta cantitatii de 140 buc analizoare )
Valoarea estimata fara TVA: intre 805, 000 si 3, 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 48300lei(24.150, 00 lei pt IMM).Echivalenta lei/alta valuta se va face la curs BNR din data publicarii anuntului de participare. Valab Gar Part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este val cel putin 90 zile de la data limita de dep oferte. Mod de constituire: conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara ori de o societate de asigurari, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionata. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contr.Se va prezenta si decl pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original.In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatarulrenunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilorde remediere necesare, aut contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata dupa cum urmeaza: 7000 lei(calculat conform litera b). 10%(5% pt IMM) din val ctr fara TVA. Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive conform H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006(completare Formular nr.12A).2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(completare Formular nr.12B).3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere ( completare Formular nr.13A).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante definite conform art. 3 lit.s indice 2 din OUG nr. 34/2006 sunt urmatoarele: Director General Adjunct: Frank Hajdinjak; - Director General Adjunct: Livioara SUJDEA; Director General Adjunct Radu Petre;Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie care aproba si semneaza documente emise in
legatura cu prezenta achizitie sunt: Bogdan Cirstea, Codruta Schwartz, Gabriela Pasarica, Emilia Patrichi, Loredana Temneanu, Nicolae Murariu, Marius Ciobanu, Angela Vasile.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare Formular nr.12C).5.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.13B) 1)Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a candidaturilor.2.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a candidatului.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabila pentru anul calendaristic in curs.3. Pentru persoane fizice se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala (CA) pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)
Modalitatea de indeplinire
Completare formular F3 cuprins in Sectiunea III. Autoritatea Contractanta solicita ca Candidatul sa prezinte situatia privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/VALUTA comunicte de BNR pe fiecare an in parte. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ASOCIEREA . In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o candidatura comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune completat Formularul nr. 6.
SUBCONTRACTAREA. Operatorul economic participant la procedura de achizitie publica va prezenta informatii referitoare la subcontractantii propusi, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune completat Formularul nr. 7 si acordurile de subcontractare, daca este cazul.
Se solicita prezentarea in copie a certificatelor/documentelor emise sau contrasemnatede o autoritate ori de clientul beneficiarprin care se confirma livrarea si prestareapana la data LIMITA depunerii candidaturii de achizitii similare descrise in caietul de sarcini efectuate in ultimii 3 ani a caror valoare cumulata sa fie de minim 805.000 lei. Se va utiliza si mentiona cursul mediu de referinta la care se face echivalenta lei/VALUTA, stabilit de BNR aferent fiecarui an.
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau clientul beneficiar.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau clientul beneficiar.
Modalitatea de indeplinire
Se vor depune in copie certificate/documente emise sau contrasemnate constatatoare prin care sa se confirme livrarea de produse/prestarea de servicii similare caror valoare cumulatasa fie cea minimum solicitata la aceasta cerinta.
Se va depune completat Formularul nr.12.2D si 12.1D.
Se va depune lista principalelor contracte similare ca si natura si complexitate cu cele din caietul de sarcini.formular F4.
Informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului
Modalitatea de indeplinire
Se va depune lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului din care sa rezulte personalul calificat pentru indeplinirea contractului. Se vor depune CV-uri, diplome, atestate in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune candidatul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat in special pentru asigurarea controlului calitatii
Modalitatea de indeplinire
Se va depune lista personalului responsabil cu controlul calitatii.
Se cer certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.Standardele internationale de referinta: -SR EN 50160/2010 (standard care definesc Caracteristici ale tensiunii energiei electrice furnizate de catre re?elele electrice de interes public) si CEI 61000-4-30 standardul care defineste algoritmul corect de masurare pentru instrumentele de calitate a energiei electrice
Modalitatea de indeplinire
Certificate/Documente
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante: Operatorul economic participant la procedura de achizitie publica va depune : Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune: Copia Certificatului ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in reofertare
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Capacitatea de stocare a datelor
15%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de garantie a echipamentelor
25%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2013 13:00
Locul: sediul EON Moldova Distributie SA din Iasi, str Ciurchi 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de operatori economici. Toti operatorii economici care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati pentru etapa a II-a a procedurii. Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim al candidatilor calificati este 3. Conf. OUG 34/2006 - art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul fie a) fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile. Autoritatea contractanta va incheia acordul cadru cu maximum 5 operatori economici conform informatiei de la pumctul II.1.4). Daca dupa etapa de negociere doua sau mai multe oferte au punctaje totale egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta de pret.In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora se va realiza prin solicitarea de oferte financiare imbunatatite in plic inchis, aceasta din urma nu poate fi imbunatatita decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior, respectiv locul 4. Nu se aplica art. 29 alin 2 indice 1 din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi nr 146-150, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2013 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer