Licitatie Publica - Furnizare, instalare si punere in functiune aparatura medicala diversa - Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare, Str. Prahovei, Nr.1
Anunt de participare numarul 138613/05.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, instalare si punere in functiune aparatura medicala diversa - Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare, Str. Prahovei, Nr.1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Satu Mare, str. Prahovei nr. 1, magazia spitalului
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, instalare si punere in functiune aparatura medicala diversa - Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare, Str. Prahovei, Nr.1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33112000-8 - Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
33121300-7-Electromiografe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 ? Ecografe ? 1 bucata
LOT 2 - Aparat de electromiografie -1 bucata
LOT 3 - Aparatura laborator ? 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 603, 870.95RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurialocate de la Bugetul Judetului Satu Mare prin Consiliul Judetean Satu Mare si de la Bugetul de Stat al Ministerului Sanatatii si venituri proprii ale autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau subcontractare conform art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea-se completeaza si prezinta Anexa 1 ?DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-se completeaza si prezinta Anexa 2 ? ?DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181?, Certificate tip eliberate de autoritatile fiscale generale mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic--Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice, Certificate tip eliberate de autoritatile fiscale locale mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic, Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele-.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, emis de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social, Certificatul pentru participare cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/2010 ANRMAPse completeaza si prezinta Anexa 3 ? ?CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA?, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se completeaza si prezinta Anexa 4 ?DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE? NOTA: In sensul prevederilor art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Manager Marc Ioan Adrian, Dir. Fin Contabil Beseni Rodica, Dir. Medical Rusu Cristian, Dir. Ingrijiri Opris Gabriela Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul. Alte avize, autorizatii, certificate. Modalitatea de indeplinire - Se va prezenta Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa si depune, in original, Formularul ?Informatii generale IG?,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare document cu marca CE si declaratia de conformitate a produselor, sau certificatul de inregistrare a dispozitivului medical eliberat de Ministerul Sanatatii Publice, in termen de valabilitate
Se va prezenta Certificatul de Management al Calitatii ISO 9001 sau certificate echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12721/10.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2012 11:00
Locul: Satu Mare, str. Prahovei nr. 1, et. I, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu Manualul operational pentru atribuirea contractelor de achizitie al ANRMAP, in cazul in care doua sau mai multe oferte ocupa primul loc cu acelasi pret, modalitatea de departajare este urmatoarea: Ofertantilor, care au prezentat acelasi pret, li se va solicita transmiterea unei noi propuneri financiare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Str. Prahovei nr. 1, et. 2, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2012 12:17