Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, instalare si punere in functiune echipamente medicale


Anunt de participare numarul 130629/21.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala:  PRAHOVEI NR. 1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440192, Romania, Punct(e) de contact:  CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. 0261-727259, Email:  [email protected], Fax:  0261-727259, Adresa internet (URL):  www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta Satu Mare
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, instalare si punere in functiune echipamente medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Satu Mare, Jud Satu Mare, Str Prahovei nr 1 magazie
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente medicale prevazute in documentatia atasata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.crt Denumire produs Fisa tehnica aferentaBuc
1 Trusa endoscopica esofagiana rigida, pentru adulti si copii + pense Fisa tehnica nr 1 1
2 Injectomat Fisa tehnica nr 2 2
3 Pulsoximetru Fisa tehnica nr 3 3
4 Masa operatie electrica radiotransparenta Fisa tehnica nr 4 1
5 Incubator inchis Fisa tehnica nr 5 2
6 Incubator pentru transport Fisa tehnica nr 6 1
7 Defibrilator Fisa tehnica nr 7 1
8 Aspirator electric toracic Fisa tehnica nr 8 1
9 Aparat de ventilatieFisa tehnica nr 9 1
10 Aparat de ventilatie pentru adulti si copii Fisa tehnica nr 10 1
11 Monitor de functii vitale Fisa tehnica nr 11 15
12 EKG Fisa tehnica nr 12 4
13 Ecograf Fisa tehnica nr 13 2
14 Aparat de radiologie portabil, pentru colangiografie, cu ecran LCD Fisa tehnica nr 14 1
15 Aparat radiografie mobil Fisa tehnica nr 15 1
16 Aparat de developare automata filme mamografice Fisa tehnica nr 16 1
17 Mamograf cu developatorFisa tehnica nr 17 1
18 Trusa chirurgicala ortopedica Fisa tehnica nr 18 2
19 Microscop operatorFisa tehnica nr 19 1
20 Microscop opticFisa tehnica nr 20 1
21 Masina de sigilat rotativa Fisa tehnica nr 21 1
22 Aparat de sterilizare Fisa tehnica nr 22 1
Valoarea estimata fara TVA: 2, 711, 290.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 30.000 lei si garantie de buna executie nin cuantum de 5% din valozarea totala a contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat prin Ministerul Sanatatii si cofinantare de la Bugetul Judetului Satu Mare prin Consiliul Judetean Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Certificat de atestare fiscala GENERALA
Certificat pivind plata impozitelor si taxelor locale
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil inclusiv contul de profit si pierderi pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
FISA DE INFORMATII GENERALE
Cifra medie de afaceri a Ofertantului pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie echivalentul a cel putin 100% din valoarea estimata a contractului, adica 2.711.290, 32 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor contracte din ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Demonstrarea derularii unor contracte de furnizare care sa cuprinda echipamente de natura similara (echipamente/dispozitive medicale) ? cel putin 1 contract.Se va depune in acest sens o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13769/15.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S128-088 din 05.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2011 11:00
Locul: Satu Mare, str. Prahovei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutiuonare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021.310.4642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incapnd din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul de achizitii publice
Adresa postala:  str. Prahovei nr. 1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440192, Romania, Tel. 0261.727.058, Email:  [email protected], Fax:  0261.727.058, Adresa internet (URL):  www.spitalsm.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer