Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, instalare si punere in functiune echipamente medicale


Anunt de participare numarul 142503/14.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARA
Adresa postala: SPLAIUL TUDOR VLADIMIRESCU NR.13-15, TIMISOARA, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300173, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Administrativ Aprovizionare, Tel. +40 256493088, In atentia: Serviciul Administrativ Aprovizionare, Email: [email protected], Fax: +40 256491151, Adresa internet (URL): www.spitalcftm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, instalare si punere in functiune echipamente medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritati contractante.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 163, 870 si 6, 843, 870RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial sau in functie de disponibilitatile bugetare; valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 6, 843, 870 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, instalare si, punere in functiune echipamente medicale conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare, instalare si punere in functiune echipamente medicale conform cantitatilor minime si maxime si specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 163, 870 si 6, 843, 870RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP este de 135.000 lei.Echivalenta leu/alta valuta cf curs BNR din data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004.Pentru a beneficia de reducerea de 50%, ofertantul va prezenta odata cu GP si actul doveditor cf art.7 din L346/2004, respeticv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria IMM??Anexa 1 la L346/2004. Obs: In cazul in care ofertantul a constituit GP in calitate de IMM (50 % din valoarea ei) si nu face dovada ca e IMM cf aliniatului precedent, oferta va fi respinsa. Pt a se putea prevala de prevederile art.16 alin.2 din L346/2004, toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM. Modul de constituire a GP: ? se poate constitui cf art.86 din H.G. nr.925/2006: SGB(in original) in favoarea autoritatii contractante eliberata de o banca din Romania sau, de o banca din strainatate sau de o societate de asigurare?Formularul 19; sau OP cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana cel tarziu la data si ora stabilite pt deschidereaofertelor in contul IBAN-RO73TREZ6215041XXX000493-Trezoreria Timisoara; ?GP se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire ofertelor. GP se ataseaza de plicul exterior al ofertei. Ofertele care nu prezinta dovada GP constituite in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata mai sus vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP: I.In conformitate cu prevederile art.87 din H.G.925/2006; II.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, Autoritatea contractanta va retine din GP cuantumul stabilit in conformitate cu art.278^1 din OUG. 34/2006. GP se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G.925/2006. In cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat si se constituie astfel: -conform prevederilor art.90 alin.1 din H.G. nr.925/2006;
-prin Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Executant, in conformitate cu prevederile HG nr.1045/2011, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului;
-prin SGB cf formularului nr.20. Reducere 50% pt IMM-uri def cf Legii 346/2004. Pt a se putea prevala de preved art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004, toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM. Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de catre Ministerul Transporturilor si Infrastructurii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare/ subcontractanti, art.45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie privind eligibilitatea -formularul nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata -formularul nr.2?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat sau echivalent; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local sau echivalent; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata -Formularul 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Manager-dr.Iulius Juganaru, director medical-dr.Ion Mot, director financiar-contabil-ec.Ladislau Bocso, Jr.Florina Nicola, dr.Dan Ularu, dr.Maximov Dragan, dr.Ofelia Enache, dr.Ioan Romosan, dr.Radu Barbos, dr.Ligia Opris, Ing.Larisa Barboi,
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formularul nr.4Declaratie privind calitatea de participant - formularul 5 NotaSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.?pentru Persoane juridice/fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca ofertantul are codul CAEN corespondent cu obiectul prezentei proceduri.?pentru Persoane juridice/fizice straine -Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii (al ofertantului sau operatorului economic ce va indeplini aceste activitati) din care sa reiasa ca este avizat pentru activitatile de reparare, verificare si punere in functiune pentru fiecare dintre echipamentele ofertate conform prevederilor art.3 si art.4 din Legea nr.176/200 privind dipozitivele medicale cu modificarile si compeltarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularului 6-Informatii generale, din care sa reiasa cifra de afaceri globala.Ofertantul va completa media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R.pentru ani respectivi.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea si prezentarea Formularului 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani-formularul 7
Informatii referitoare la personalul de specialitate 1. Declaratie privind personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea in functiune, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentelor ? Formular nr. 8- original 2. CV - uri pentru personalul de specialitate - Formular nr. 9 - original 3. Prezentarea unor dovezi (certificate de instruire, atestate, diplome, etc.) din care sa reiasa faptul ca personalul propus pentru activitatile de instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie, are competentele tehnice si a fost instruit in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator.- copie lizibila ?conform cu originalul?
Informatii privind asociatii, (daca este cazul): Prezentarea Acordului de asociere ? Formularul 14.In cazul asocierii mai multor operatori economici: - Cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Se vor prezenta documentele prevazute la cap III.2.1. - Cerintele privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara pot sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati, prezentandu-se in acest sens, documentele prevazute la cap.III.2.2. si III.2.3.a) - Dovada ca este implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, conform III.2.3.b) trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Completarea si prezentarea formularului 10.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului. Se va prezenta - Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Nota: Se prezinta lista subcontractorilor si acordurile de subcontractare, precum si specializarea acestora/autorizare activitate subcontractata.
Informatii privind tertul sustinator (daca este cazul) Se vor completa si prezenta Formularele 1, 2, 3 si dupa caz 11, 12, 13). Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In acest caz ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica , prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, precum si documente care dovedesc faptul ca sustinatorul satisface cerinta pentru care acorda sustinere. In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant, trebuie sa prevada care sunt resursele respective.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea si completarea formularului 7Prezentarea si completarea Formularului nr. 8 - original Prezentarea si completarea Formularului nr. 9 - original Prezentarea unor dovezi (certificate de instruire, atestate, diplome, etc.) din care sa reiasa faptul ca personalul propus pentru activitatile de instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie, are competentele tehnice si a fost instruit in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator - copie lizibila ?conform cu originalul?Prezentarea Acordului de asociere ? Formularul 14. In cazul asocierii mai multor operatori economici: - Cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Se vor prezenta documentele prevazute la cap III.2.1. - Cerintele privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara pot sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati, prezentandu-se in acest sens documentele prevazute la cap.III.2.2. si III.2.3.a) - Dovada ca este implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, conform III.2.3.b) trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Completarea si prezentarea formularului 10 (Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora). Nota: Se prezinta lista subcontractorilor si acordurile de subcontractare, precum si specializarea acestora/autorizare activitate subcontractata. La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului.Se vor completa si prezenta Formularele 1, 2, 3 si dupa caz 11, 12, 13). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, precum si/sau capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de o terta persoana, conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 actualizata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea economic/financiara si/sau tehnica/ profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul contractului- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatie de atribuire.Notificarile de incepere a LE vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inreg in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?.Numarul de runde ale LE: 1. LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi. In vederea participarii la LE operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv este valoarea totala, exclusiv TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
781/19.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S226-371855 din 23.11.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2013 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Timisoara, Splaiul Tudor Vladimirescu, nr.13-15, Amfiteatru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale. Ulterior etapei finale de licitatie electronica, in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute la art.256 indice 2 din O.U.G.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARA
Adresa postala: SPLAIUL TUDOR VLADIMIRESCU NR.13-15, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300173, Romania, Tel. +40 256493088, Email: [email protected], Fax: +40 256491151, Adresa internet (URL): www.spitalcftm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2013 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer