Licitatie Publica - FURNIZARE, INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE SI DISPOZITIVE MEDICALE
Anunt de participare numarul 130477/20.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. Georgescu
Adresa postala: B-DUL CAROL I, NR. 50, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Punct(e) de contact: CIOBANU EDUARD-IONUT, Tel. 0232 267601, In atentia: CIOBANU EDUARD-IONUT, Email: [email protected], Fax: 0232 267601, 0232 410280, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SPITALICEASCA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE, INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE SI DISPOZITIVE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof. Dr. George I.M. Georgescu" Iasi, B-dul Carol I, Nr 50
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 320, 300 si 12, 281, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE, INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE SI DISPOZITIVE MEDICALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Natura si cantitatea produselor ce urmeaza a fi achizitionate: ?Furnizare, instalare si punere in functiune echipamente si dispozitive medicale??, conform Caietului de sarcini si a Anexei 1 a Fisei de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 320, 300 si 12, 281, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 123.000, 00 RON, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTELOR SUBSECVENTE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare alocate de MINISTERUL SANATATII, PLATA SE VA FACE CU ORDIN DE PLATA IN TERMEN DE 90 ZILE DE LA DATA RECEPTIONARII PRODUSELOR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEADECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN OUG 34/2006DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURACERTIFICATE FISCALE DE LA BUGETUL STATULUI SI LOCALCERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUICERTIFICAT DE INREGISTRARE (CUI)CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTAAUTORIZATIA DE FUNCTIONARE A OPERATORULUI ECONOMIC EMIS DE MINISTERUL SANATATII
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL PE ULTIMII 3 ANI - VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTEDECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANIEXPERIENTA SIMILARA
DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTELE TEHNICE, UTILAJE, INSTALATII SI PERSONALUL CALIFICAT DE SPECIALITATE
DECLARATIE PRIVIND SUBCONTRACTANTII
CERTIFICAT DE CONFORMITATE CE (MARCA CE)
CERTIFICAT ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda ? 1 zi (24ore).- Elementul ofertei care va face obiectul contractului respectiv de ofertare: pretul total fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2011 12:00
Locul: INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULAREIASI, B-DUL CAROL I, NR 50, ETAJ 6, SALA DE LUCRARI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membri comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Fonduri bugetare alocate deMINISTERUL SANATATII
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: STR SEVASTOPOL, NR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC AL INSTITUTULUIDE BOLI CARDIOVASCULARE?PROF. DR. GEORGE I.M. GEORGESCU? IASI
Adresa postala: B-DUL CAROL I, NR 50, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Tel. 0232267601, Email: [email protected], Fax: 0232267601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2011 08:55