Licitatie Publica - Furnizare Instalatie de imagistica prin rezonanta magnetica
Anunt de participare numarul 133922/14.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Adresa postala: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510160, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii, Tel. +40 258833007, In atentia: Ene Ovidiu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 258833007, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital judetean
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Instalatie de imagistica prin rezonanta magnetica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITATUL JUDETEAN DE URGENTA ALBA IULIAB-dul Revolutiei, nr. 23, JUDETUL ALBA
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie in 72rate lunare Instalatie de imagistica prin rezonanta magnetica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111610-0 - Unitate de rezonanta magnetica (Rev.2)
45453100-8-Lucrari de renovare (Rev.2)
51411000-6-Servicii de instalare de echipament de imagistica (Rev.2)
66113000-5-Servicii de acordare de credit (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Instalatie de imagistica prin rezonanta magnetica ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 440, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
76 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 30.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 zile de la data depunerii ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -prin virament bancar (Formular nr. 4) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ;
-sau prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705 CF 4613342 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executieIn cazul depunerii unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare suma de 7.220 ron, in conformitate cu prevederile art. 2781), din OUG 34/2006. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA, de ladata semnarii contractuluipana la intrarea in efectivitate a contractului, respectiv receptia Instalatiei de imagistica prin rezonanta magnetica de catre achizitor, si se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului printr- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181.
Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr. 1.1 si Formular 1.2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta
2.Certificate de atestare fiscala.1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privindsituatia obligatiilor catre bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane fizice / juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Nu se accepta la procedura ofertanti care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau este de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementate de lege. ( alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva)
3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, Formular 12.
- Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager : ec. Cosarca Nicoleta ;Director medical : dr. Curca Razvan ;Director fin. Contabil : ec. Marza Diana ;Director de ingrijiri : asist. Onetiu Monica.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Conform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularnr. 2 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Pentru societatea de creditare vor fi prezentate urmatoarele:
- documente care sa ateste inscrierea in Registrul General al Bancii Nationale a Romaniei conform prevederilor OG nr. 28/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
- certificat constatator emis de Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara.
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de min. 6.880.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea Certificatului de conformitate CE sau Declaratiei de conformitate CE.
-Documente prin care ofertantul confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montare/PIF/asistenta tehnica/instruire.
-Prezentarea listei principalelor livrari de produse in lutimii 3 ani, insotita de copiile unor parti relevante ale cel putin unui contract similar;cel putin o recomandare din partea beneficiarilor.
1)Prezentarea certificatului care sa ateste faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 10:00
Locul: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, B-dul Revolutiei, Nr. 23, Sala de conferinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii autorizati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu pret egal, clasate pe locul 1: -Reofertare in plic inchis, depus la o data ce va fi comunicata de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2012 16:37