Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare instrumentar medical


Anunt de participare numarul 37266/25.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea Brasov
Adresa postala: Brasov, str. G. Baritiu , nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500026, Romania, Punct(e) de contact: Virginia Martin, Tel.0749 - 199.185, Email: [email protected], Fax: 0268 - 417.748
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie Dr. I.A.Sbarcea Brasov
Adresa postala: str. Gheorghe Baritiu nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500025, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul administrativ, Tel.0268477722/199, Fax: 0268417748
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea Brasov
Adresa postala: str. Gheorghe Baritiu nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500025, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel.0268477722/199, In atentia: Muntean Gheorghe sef serviciu administrativ, Fax: 026841748
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea Brasov
Adresa postala: str. Gheorghe Baritiu nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500025, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat manager, Tel.0268477722, Fax: 0268417748
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare instrumentar medical
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic DE Obstetrica Ginecologie Dr.I.A.Sbarcea Brasov
str. Gheorghe Baritiu nr. 36
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Instrumentar medical: cutii instrumente
casolete inox
aparat Schultze
aspirator chiuretaj uterin
trusa laringoscop
pense Pean
valve vaginale
trusa chiuretaj uterin
trusa hidrotubatie
anse electrocauter
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33169000-2 - Instrumente chirurgicale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Instrumente medicale
Valoarea estimata fara TVA: 38, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul global al spitalului, contractat cu CJAS Brasov, din fondul de asigurari sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare emis de Registrul Comertului
Certificat constatator emis de Registrul Comertului, in termen de valabilitate
Autorizatie sanitara de functionare
Autorizatie pentru comercializarea produselor, din partea producatorului( daca ofertantul nu este producator)
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale( in termen de valabilitate)
Certificat de conformitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultima balanta de verificare
Ultimul bilant contabil
Declaratie pe propria raspundere a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar sau OP prin trezorerie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2007 10:00
Locul: Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea Brasov - sala raport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant, cu conditia de a avea actul de identitate si imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie Dr. I.A.Sbarcea - serviciul administrativ
Adresa postala: str. Gheorghe Baritiu nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500025, Romania, Tel.0268477722, Fax: 0268417748
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2007 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer