Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?FURNIZARE JOCURI SI AMENAJARE SPATIU DE JOACA PARCUL MUNICIPAL ONESTI ,MUNICIPIUL ONESTI?


Anunt de participare numarul 120992/07.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0234.317132, In atentia:  ING. CAMELIA PAVAL, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234.312502, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?FURNIZARE JOCURI SI AMENAJARE SPATIU DE JOACA PARCUL MUNICIPAL ONESTI , MUNICIPIUL ONESTI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PARCUL MUNICIPAL ONESTI, MUNICIPIUL ONESTI
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?FURNIZARE JOCURI SI AMENAJARE SPATIU DE JOACA PARCUL MUNICIPAL ONESTI , MUNICIPIUL ONESTI?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37535200-9 - Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?FURNIZARE JOCURI SI AMENAJARE SPATIU DE JOACA PARCUL MUNICIPAL ONESTI , MUNICIPIUL ONESTI?, conform proiect intocmit de SC RADNIC PROIECT SRL ONESTI, atasat documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 677, 837.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in suma fixa de 10000 lei din valoarea contractului, fara TVA;garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local- cu OP DIN CONTUL ACHIZITORULUI IN CONTUL OFERTANTULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Form.4 ? priv.eligibilitatea, conf.art. 180 din OUG 34/2006 cu , completat , semnat si stampilat ? in orig.
2. Form.5 - priv.neincadrarea la Art.181 din OUG 34/2006completat , semnat si stampilat ? in orig.
3. Certif.fiscal priv.situatia taxelor si impoz.datorate bug.de stat si bug.asig.sociale emis de organele competente, val.la data deschid.ofertelor, fara datorii ? in orig.sau copie vizata cu stampila societ. si semnata de reprez.legal al ofert.;
4.Certif.fiscal priv.situatia taxelor si impoz.locale pentru sediul social, val.la data deschid. ofertelor, fara datorii ? in orig.sau copie vizata cu stampila societ.si semnata de reprez.legal al ofert.;Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doved.obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata (copia legalizata)
5. Form.6 ? Decl.priv.calitatea de partic.la procedura , pe propria raspundere , semnata si stampilta de reprezentantii legali ai ofertantilor ? in original ( documentul se va depune si de catre subcontractant , daca este cazul)
6. Certif.constat.emis de Oficiul Registrul Comertului , ce trebuie sa cuprinda : domeniul principal si secundar de activ. , situatia juridica a ofert.si obiectul de activ.in conform.cu obiectul contr.ce urmeaza a fi atribuit7. Certif.de inreg. la Oficiul Registrul Comertului -Doc. sevaprezentain copie semnata si stampilta de reprezentantii legali ai ofertantilor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8.Formular 7 ? Informatiigenerale privind situatia economico-financiara, completat , semnat si stampilat ? in original, ce va contine : -cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani calendaristici 2007 ? 2008 ? 2009 , 9. Bilantul contabilla 30.06.2010 inregistrat de organele competente ? in copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;Copiadupa bilant va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si se va face mentiunea «conform cu originalul «, pe fiecare pagina a acestuia .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Formularul 8 - o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, pana la data deschiderii ofertelor11.Formular 9- Experienta similara: prezentarea a minim un contract similar sau cumul de doua contracte similare in valoare de 200000 lei fara TVA( furnizare jocuri si amenajare spatiu joaca) realizat in ultimii 3 ani12. Formular 10 - informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.a unui responsabil tehnic cu executia si a unui responsabil CQ13. Formular 11- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului- lista utilajelor din dotare cu specificarea proprietarului14. Prezentarea autorizatiei data de producator pentru livrarea produselor care fac obiectul achizitiei15.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.16. Formular 12? Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la protectia, securitatea si sanatatea in munca, completat.17. Se solicita mostre ? se vor prezenta fotografii si planse pentru fiecare echipament de joaca in parte.18.certificat SR-EN-ISO 9001 sau echivalent, 19.certificat SR-EN-ISO 14001 sau echivalent20. Formular 13 - privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conf.cap.III.3 din fisa date achiz., exista o singura runda de licit. electr. care dureaza o zi, ofert. pot vedea cea mai buna ofera si nr.de partic.inscrisi , elem. repetitiv este pretul ofertat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2011 11:00
Locul: Sala de sedinte a Municipiului Onesti, parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRIICOMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR CU IMPUTERNICIRI SCRISE SI COPIE C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul auntului de participare pe site-ul www.e-licitatie.ro. Procedura de atribuire este ?licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica?. Intrucat valoarea estimata totala este mai mare decat pragul prevazut la art. 55 alin. 2, lit.a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, anuntul va fi publicat si in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.Corespondenta dintre autoritatea contractanta si operatorii economici, pana la data limita de depunere a ofertelor se va face pe SEAP. Dupa sedinta de deschidere a ofertelor corespondenta se va realiza prin fax, posta sau e-mail.Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030041, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala:  B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea:  ONESTI, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax:  0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2011 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer