Licitatie Publica - furnizare lapte praf 26% imbogatit cu lactoza
Anunt de participare numarul 102242/16.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Pascani
Adresa postala: Str Gradinitei nr 5, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Ludovica Liliana Dogaru, Tel. 0232-763600, Email: [email protected], Fax: 0232-765060, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare lapte praf 26% imbogatit cu lactoza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Pascani, str. Gradinitei, nr. 5, cod 705200, jud. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lapte praf 26% imbogatit cu lactoza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
800 kg lapte praf 26% imbogatit cu lactoza
Valoarea estimata fara TVA: 8, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii provenite din contractele incheiate cu CAS Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In situatia in care oferta este depusa de un grup de operatori economici acestia au obligatia de a prezenta contractul de asociere legalizat, pana la data depunerii oferteloe in SEAP.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 12A)
Declaratie privindcalitatea de participant la procedura (Formular nr. 12C)
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este resident, valabile si in termen la data deschiderii ofertelor).
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr. 12B)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Cometului
Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului
Autorizatie de functionare/altele echivalente pt. producator/distribuitorAutorizatie de distributie (comercializare) de la producator, daca este cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar la 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ? formularul 12 DCertificat privind asigurarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001al producatorului, eliberat de un organism de certificare acreditat.
Certificat privind asigurarea sistemului de management al sigurantei alimentelor conform HACCP sau SR EN ISO 22000 al producatorului, eliberat de un organism de certificare acreditat
Declaratie de conformitate.
Informatii referitoare la personal -formularul 12 IInformatii referitoare la dotarea tehnica ? formularul 12 HSe vor completa si depune formularele de mai sus si se vor prezenta:
1.licenta de fabricatie;
2.specificatie tehnica/standard de firma/fisa tehnica;
3.buletin de analize emis de un laborator acreditat ;
4.declaratie de conformitate;
5.alte documente relevante aleproducatorului/distribuitorului, Informatiile din propunerea tehnica trebuie sa permita identificarea cu usurinta a corespondentei cu specificatiile tehnice minime solicitate in Caietul de Sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2010 18:00
Locul: ONLINE pe site-ul operatorului SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor prezenta pe site-ul SEAP toate documentele solicitate in documentatia de atribuire, in forma scanata lizibila. Ofertele vor fi insotite de cate doua mostre din fiecare produs , din care : - o mostra pentru verificarea proprietatilor organoleptice sifizico-chimice ;
-omostra martor care se va pastra pe intreaga perioada de valabilitate acordata produsului .Acestea vor fi indentificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma ?Mostra de produs pentru procedura de licitatie deschisa din data de 07.07.2010 pentru achizitia de lapte praf 26% imbogatit cu lactoza, organizata de SPITALUL MUNICIPAL PASCANI?.Mostrele trebuie sa respecte intocmai specificatiile tehnice din caietul de sarcini. Ele se vor depune la secretariatul autoritatii contractante situat in str. Gradinitei, nr. 5, loc. Pascani, jud. Iasi, cod postal 705200, direct sau prin posta, in zilele lucratoare, intre orele 08.00 ? 16.00, cu confirmare de primire, pana la data de07.07.2010 orele 15.00.Produsele ce vor fi livrate ulterior, pe toata durata contractului de furnizare, trebuie sa fie identice cu acestea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Municipal Pascani
Adresa postala: str. Gradinitei, nr. 5, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel. 0232/71.86.06, Fax: 0232/76.50.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2010 09:12