Licitatie Publica - Furnizare lapte UHT
Anunt de participare numarul 48080/29.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala: Calea Plevnei 147-149 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Hustea, Tel.0213180148, In atentia: Dna Zoica Ionita, Email: [email protected], Fax: 0213180152, Adresa internet (URL): www.primarie6.ro, Adresa profilului cumparatorului: www..e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare lapte UHT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Furnizare lapte UHT pentru scolile si gradinitele din invatamantul de stat ale sectorul 6 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 11, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare lapte UHT in cadrul programului "Laptele si Cornul"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lapte UHT.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 219.240 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale, europene si surse proprii constituite la nivelul bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cu legalizarea contractului de asociere dupa semnarea contractului sau subcontractarea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data de 12.05.2008 (in original sau copie legalizata);Certificat de inregistrare (copie stampilata de societate);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: bilantul contabil pe anul 2007 la data de 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata);Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale M.F.P., privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant la data de 12.05.2008 (in original sau copie legalizata);Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale in termen de valabilitate la data de 12.05.2008 (in original sau copie legalizata);Fisa de informatii generale- formular anexat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii impuse: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ( trei) ani (2005, 2006 si 2007 )sa fie minim 8.000.000 RON;Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (2007)sa fie pozitiv.-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Lista principalelor contracte de furnizare lapte UHT in ultimii 3 ani, completata conform modelului din formularul anexat si a anexei acestuia;Declaratii privind: partea/partile din contract indeplinite de subcontractaniti;efectivele medii anuale ale personalului;utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului;fisa de experienta similara;Adresa din partea D.S.V. si pentru Siguranta Alimentelor-Laboratorul Sanitar Veterinar de Stat din care sa rezulte ca are contract de prestare de servicii si efectueaza analize de laborator la produsele lactate, conform Normelor sanitar veterinare in vigoare;Certificat de evaluare sanitara eliberat de Directia de sanatate publica, prin care se certifica ca indeplinirea conditiilor igienico-sanitare privind producerea, depozitarea, transportul si livrarea laptelui, produselor lactate si a diferitelor sortimente de branzeturi cu respectarea conditiilor impuse de D.S.P., in conformitate cu legislatia in vigoare;Dovada ca foloseste ambalaje autorizate sanitar;Declaratie referitoare la dispunerea de mijloace de transport si distributie/autovehicule speciale termoizolante, minim 5 cinci autovehicule, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folositein cadrul contractului gataSe vor anexa copii dupa autorizatiile sanitar veterinare pentru mijloacele de transport folosite la indeplinirea contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii impuse: realizarea cu succes de catre ofertant sau un subcontractant a minim un contract de furnizare produse lactate, insotit de recomandarea beneficiarului si proces verbal de receptie, valoarea acestorasa fie egala sau mai mare decat 800.000 RON exclusiv TVA;Autorizatii sanitar-veterinare de functionare pentru: LABORATOR SANITAR VETERINAR si FABRICA DE PRODUSE LACTATE, eliberate de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei-Agentia Nationala Sanitar Veterinara-Directia Sanatate Veterinara;Fabrica de prelucrarea laptelui, Fabrica de branzeturi e.t.c., eliberate de Ministerul Sanatatii-Directia de Sanatate Publica, insotita de proces-verbal de constatare a conditiilor igienico-sanitare pe anul 2007;Licente de fabricatie pentru produsele ofertate, eliberate de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei;Buletine de analiza pentru fiecare produs ofertat (in termen de valabilitate);Dovada ca operatorii cu activitate in domeniul alimentar pun in aplicare, implementeaza si mentina o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform H.G.R. nr. 924/11 august 2005, sau echivalent;Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante- ISO 9001 sau echivalentul lui(este obligatorie prezentarea certificatului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o singura runda in data de 19.05.2008
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2008 10:00
Locul: Directia Investitii, bd. Regiei nr. 8 sector 6 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant al fiecarui ofertant cu copie act de identitate si imputernicire din partea operatorului economic.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 330084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.U.G.34/2006 modificata si completata de OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica Primaria sector 6
Adresa postala: Calea Plevnei 147-149, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060013, Romania, Tel.0213180148, Fax: 0213180152, Adresa internet (URL): www.primarie6.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 09:26