Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare lapte UHT pentru elevii cl.I-VIII si prescolariI din gradinitele de stat de 4ore, an scolar 2009-2010


Anunt de participare numarul 82692/22.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Lucica Stanescu, Tel.0268/410777/221, In atentia: Emilia Iordan, Email: [email protected], Fax: 0268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: str. N. Balcescu nr.67, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Lucica Stanescu, Tel.0268/410777/221, In atentia: Emilia Iordan, Email: [email protected], Fax: 0268/472305
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: str. N. Balcescu nr.67, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Lucica Stanescu, Tel.0268/410777/221, In atentia: Emilia Iordan, Email: [email protected], Fax: 0268/472305
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: str. N. Balcescu nr.67, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Lucica Stanescu, Tel.0268/410777/221, In atentia: Emilia Iordan, Email: [email protected], Fax: 0268/472305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare lapte UHT pentru elevii cl.I-VIII si prescolariI din gradinitele de stat de 4ore, an scolar 2009-2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: scoli si gradinite din Judetul Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare lapte UHT pentru elevii cl.I-VIII si prescolariI din gradinitele de stat de 4ore, an scolar 2009-2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
9.383.347 portii
Valoarea estimata fara TVA: 6, 229, 281RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2009 pana la 15.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 74500 lei;garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local; plata conform legilor in vigoare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Consiliul Local pentru persoane juridice-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI)-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Informatii generale despre ofertanti Formular 2
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Scrisoare de bonitate bancara din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala- Lichiditate generala>100%- Solvabilitate patrimoniala> .30%- Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani , pentru produse lactate 12.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Licenta de fabricare eliberata de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei; Laborator de analize acreditat, autorizat sau contract de colaborare cu firma autorizata pentru verificarea calitatii produselor.Certificat eliberat de Agentia de Sanatate Publica JudeteanaAutorizatii sanitar-veterinare de functionare pentru: LABORATOR SANITAR VETERINAR si FABRICA DE PRODUSE LACTATE, eliberate de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei-Agentia Nationala Sanitar Veterinara-Directia Sanatate Veterinara.Autorizatii Sanitare de Functionare pentru Fabrica de prelucrarea laptelui, Fabrica de branzeturi e.t.c., Dovada de la OPC, DSV , ASP ca operatorul economic nu a avut sanctiuni Dovada ca foloseste ambalaje autorizate sanitar.Dovada din care sa rezulte ca ofertantul are minim un an vechime conf radiograma MAI nr. 2495/MP/08.05.07Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani Prezentarea unui contract similar de furnizare lapte UHTActe doveditoare din care sa rezulte ca dispun de capacitatea tehnica, privind echipamentele, utilajele, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe;detinere in proprietate sau leasing echipament/utilaj productie pentru capacitatea de a livra zilnic 53.000 portii.Minim 20 certificate de inmatriculare privind parcul auto si dovada ca acestea sunt omologateDeclaratie ca dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor la temperatura indicata de producatorAct de proprietate sau contract de inchiriere , cu prezentarea releveului pentru spatiu, din care sa rezulte indeplinirea fluzului tehnologic conform normelor UE, inclusiv existenta obligatorie a vestiarului filtru.Declaratie referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru indeplinirea contractului.- personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de servicii-studiile si calificarile in domeniu ale personalului angajat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se solicita minim 2 ingineri cu pregatire de specialitate in domeniul alimentar Minim 20 certificate de inmatriculare privind parcul auto (proprietate, leasing sau inchiriere) si dovada ca acestea sunt omologate pentru transportul produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie deschisa-etapa a licitatiei deschise; faza de initiere a licitatiei electronice 03.09.2008; conditii obligatorii pentru participarea la licitatie electronica-inscrierea in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 13:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Brasov, B-dul Eroilor nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor cu copie dupa CI, BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 030085, Romania, Tel.021/3104641 , ,Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: str. 15 Noiembrie nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097 , ,Romania, Tel.0268/413058, Fax: 0268/418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestatar a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Brasov-Serviciul juridic
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5 , ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/410777, Fax: 0268/475576
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2009 18:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer