Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare Laptopuri


Anunt de participare numarul 144973/15.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Petru Nistor, Tel. +40 232201039, In atentia: Ec. Cosmin Ungureanu, Email: [email protected], Fax: +40 232201148, Adresa internet (URL): www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din IASI
Adresa postala: Blvd. Carol I, nr 11, Localitatea: IASI, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 232201031, Fax: +40 232201031, Adresa internet (URL): www.uaic.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare Laptopuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, bd.Carol I nr.11- Corp B, sala 122.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse: Laptopuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 buc Laptopuri
Valoarea estimata fara TVA: 14, 154RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
55 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 280 lei;(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participarea la licitatie: a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, CUI 4701126b) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 7 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006 si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca/societate de asigurare din Romania.c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerar;Data pentru care se determina echivalenta LEI/ alta valuta (curs valutar BNR) este 15.07.2013.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare; (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM la data constituirii garantiei de buna executie).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta; sau- chitanta pentru numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 13.00 ? 15.00 in fiecare zi lucratoare).Documentul va fi emis in conformitate cu Formularul nr. 8, ? din Sectiunea Formulare si Modele si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca/societate de asigurari din Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitareProg. oper. Romania-Ukraina-Rep. Moldova 2007-2013Proiect MISETC 1150/07.05.2012- Resourses pilot centre for cross-border preservation of the aquatic biodiversity of Prut River
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea; completare Formular nr. 1, Sectiunea Formulare si Modele
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 / OUG nr. 34/ 2006 completare Formular nr. 2, Sectiunea Formulare si Modele
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 / OUG nr. 34/ 2006 Completare Formular nr 3 ? Declaratie pe propria raspundere
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Completare Formular 9, Sectiunea Formulare
si Modele
- Declararea nationalitatii: La procedura de achizitie pot participa persoanele fizice si juridice din statele membre si statele si teritoriile regiunilor acoperite in mod expres si/sau acceptate de Regulamentul financiar, cadrul legal de baza sau alte instrumente care guverneaza programul de subventionare in cadrul caruia este oferita finantarea. Ofertantii trebuie sa mentioneze in oferta tara din care provin prezentand dovada nationalitatii conform legislatiei nationale a tarii respective (Conform Regulamentului CE 1638/2006 din 24 octombrie 2006 art.21)Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta este urmatoarea:
Rector prof.univ.dr. Vasile Isan
Prorector prof.univ.dr. Mihaela - Carmen Cretu
Prorector prof.univ.dr. Gheorghe Iacob
Prorector prof.univ.dr. preot Gheorghe Popa
Prorector prof.univ.dr. Ovidiu Gabriel Iancu
Prorector prof.univ.dr. Catalin Tanase
Prorector prof.univ.dr. Henri Luchian
Prorector prof.univ.dr. Dumitru Luca
Director Gen. administrativ Bogdan ?Eduard Plescan
Director financiar contabil-ec.Liliana Iftimia
Administrator financiar ec. Viorel Bolohan
Administrator financiar ing. Gabriela Alexoaei
Administrator financiar ing. Daniela Brighiu
Administrator financiar ec. Gabriela Cretu
Administrator financiar fiz. Ramona Mihaela Creanga
Administrator financiar ec. Cosmin-Ilie Ungureanu
Administrator financiar ec. Marius Jechel
Administrator financiar ing. Ionut Alexa
Administrator financiar ing. Petru Nistor
Jurist Dan-Nicolae Tvetcu
Ing. Sava Maria
Director Proiect MIS ETC 1150- Prof.dr. Mircea Nicusor NICOARA
Coordonator achizitii Gabriel-Ionut Plavan
Membru comisie Lector dr. Calin Lucian Maniu - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (original/copie legalizata notarial/copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile prezente in certificat trebuie sa fie valabile la termenul limita de depunere a ofertelor.
Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Nota:
Documentele mentionatemai sus se vor depune traduse in limba romana si legalizate de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie
20%
Descriere: Se va avea in vedere perioada de garantie acordata intregului sistem/echipament ofertat
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2094/AP/27.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2013 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2013 11:00
Locul: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante, pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de reprezentantul lor legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programoperational Romania -Ukraina-Republica Moldova 2007-2013Proiectul nr. MIS ETC 1150/07.05.2012Titlu: Resourses pilot centre for cross-border preservation of the aquatic biodiversity of Prut Riveracronim PRUT RIVER
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
VI.3) Alte informatii
Contractul de finantare 1/2/193 cod MISETC 1150, art 14.1 si Anexa IV la contract prevad ca procedurii de achizitie i se aplica Regulamentul (EC) No 1638/2006 of the European Parliamentand of the Council, in sensul ca: - procurarea tuturor echipamentelor ?i materialelor se va face numai din ?arile eligibile (Anexa 1 a Regulamentului);
- in vederea rambursarii este necesara prezentarea catre auditorul/controlorul national a unui certificat de origine pentru echipamente si vehicule al caror pret unitar depaseste 5000 euro la cumparare.Regulamentul (EC) No 1638/2006 of the European Parliamentand of the Council se impune in fata OUG 34/2006 la procedurile de achizitii publice ce urmeaza a se desfasura in cadrul programelor de cooperare transfrontaliera realizate din fonduri asigurate prin instrumentul financiar ENPI.In cazul in care vor rezulta punctaje totale egale (punctaje rezultate in urma aplicarii formulei de calcul stabilite), totodata fiind si cele mai mari punctaje totale, autoritatea contractanta va atribui contractul ofertantului al carui punctaj financiar este mai mare (ofertantul cu pretul cel mai scazut).In cazul in care vor exista oferte clasate pe primul loc cu punctaje totale egale si preturiegale autoritatea contractanta va solicita doar acestor operatori economici o noua oferta financiara ce va fi transmisa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului al carui nou punctaj obtinut in urma reofertarii va fi cel mai mare (ofertantul cu pretul cel mai scazut).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OficiulJuridic al Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi
Adresa postala: Blvd. Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 232201131, Fax: +40 232201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2013 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer