Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare Laptopuri, Supercomputer - Sistem de calcul pentru prelucrare si stocare de date - tip cluster cu servicii de instalare/punere in functiune, instruire personal si service in perioada de garantie


Anunt de participare numarul 141428/09.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Petru Nistor, Tel. +04 0232201039, In atentia: Ec. Cosmin Ungureanu, Email: [email protected], Fax: +04 0232201148, Adresa internet (URL): www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din IASI
Adresa postala: B-dul Carol I, nr. 11, Localitatea: IASI, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 232201031
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare Laptopuri, Supercomputer - Sistem de calcul pentru prelucrare si stocare de date - tip cluster cu servicii de instalare/punere in functiune, instruire personalsi service in perioada de garantie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, bd.Carol I nr.11- Corp B, sala 122.
Tel/fax 0232.201557
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse; pentru lotul 1: cu servicii de instalare/punere in functiune, instruire personalsi service in perioada de garantie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211100-2 - Supercomputer (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
45311100-1-Lucrari de cablare electrica (Rev.2)
51612000-5-Servicii de instalare de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
72253000-3-Servicii de ajutor pentru utilizatori si servicii de asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: buc Supercomputer - Sistem de calcul pentru prelucrare si stocare de date tip cluster cu servicii de instalare/punere in functiune, instruire personalsi service in perioada de garantie.
Lot 2:4 buc Laptopuri
Valoarea estimata fara TVA: 703, 516RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (lot/ lei) : Lot 1 - 13700 lei; Lot 2 - 280 lei;(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM).Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participarea la licitatie: a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, CUI 4701126b) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta;Documentul va fi emis in conformitate cuFormularul nr.7 ? din Sectiunea Formulare si Modele; si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerar;Data pentru care se determina echivalenta LEI/ Euro (curs valutar BNR) este 21.01.2013.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 alin (1) lit.b) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare suma de: LOT 1:4469.36 , in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare; (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM la data constituirii garantiei de buna executie).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta;Documentul va fi emis in conformitate cu Formularul nr. 8, ? din Sectiunea Formulare si Modele si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca/societate de asigurari din Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programoperational Romania -Ukraina-Republica Moldova 2007-2013;Proiectul nr. MIS ETC 1150/07.05.2012.acronim PRUT RIVER
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular nr. 1 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/ OUGnr. 34/ 2006-completare Formular nr. 2 (actualizat conform ultimelor modificari legislative ? vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 / OUG nr.34/2006-Completare Formular nr 3 si Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta, Sectiunea Formulare si Modele;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-Completare Formular 9, Sectiunea Formulare si Modele;
-Declarareanationalitatii-La procedura de achizitie pot participa persoanele fizice si juridice din statele membre sistatele si teritoriile regiunilor acoperite in mod expres si/sau acceptate de Regulamentul financiar, cadrul legal de baza sau alte instrumente care guverneazaprogramul de subventionare in cadrul caruia este oferita finantarea. Ofertantii trebuie sa mentioneze in oferta tara din care provin prezentand dovada nationalitatii conform legislatiei nationale a tarii respective.
(ConformRegulamentului CE 1638/2006 din 24 octombrie 2006 art.21) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (original/copie legalizata notarial/copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Nota: Documentele mentionatemai sus se vor depune traduse in limba romana si legalizate de traducator autorizat .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt.L1: Cerinta nr.1-Declaratie privind lista principalelor livrariin ultimii 3 ani care sa continamaxim trei contracte de furnizare deechipamente similare (Computere, Clustere, Servere)avand o valoare cumulata de minim 600.000 lei fara TVA insotita in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii livrarilor de produse din contractul/contractele mentionat/e, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.(Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR).
Pt.L1: Cerinta nr.2-Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la pers.tehnic de specialitate de care dispun sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea pers.resp. pt.derularea contr.Se va nominaliza:
-pers.de specialitate de care dispune ptinstalarea, punerea in functiune si instruireapersonalului utilizator al achizitorului, - personalul care va realiza lucrarea de conectare la reteaua de energie electrica.
-personalul de specialitate de care dispune pentru asigurarea service-ului in perioada de garantie. Se vor anexa: -documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat(acord/contract de colaborare, CIM)-documente justificative din care sa rezulte instruirea pentru echipamentul ofertat (de exemplu: certificate de instruire, traning etc)a personaluluide care dispune.-Copie certificata pentru conformitatea cu originalul dupa autorizatia ANRE grad II.
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea (comercializarea) produselor similare, conform ISO 9001 valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Standarde de protectie a mediului: pentru lotul 1
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta un sistem de management al mediului conform standardului SR-EN ISO ? 14001 sau orice alte documenteechivalente cu o astfel de certificare, care probeaza, in mod concludentindeplinirea acestor cerinte, valabil la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei?, punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai mic pret se acorda maximum de puncte, respectiv 80 b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a ) punctajul se acorda conform formuleiP=(pret minim /Po) x 80, unde Po este pretul ofertei respective
2.
Perioada de garantie
20%
Descriere: Termen de garantie: minim 36 luni de la data semnarii procesului verbal de punere in functiune. Oferta care va preciza un termen de garantie cu o durata mai mica decat cea minima va fi declarata neconforma.Pentru factorul de evaluare ?perioada de garantie?, punctajul se acorda astfel: a) a)Punctajul maxim de 20 de puncte se acorda pentru orice perioada de garantieofertata mai mare sau egala de 60 de luni. b)Pentru alte perioade de garantie decat cele prevazute la lit.a) punctajul se acorda conform formuleiG=(Go/60) x 20
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-numarul de runde ale licitatiei electronice: 1-licitatia electronica va incepe in termen dedoua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei-durata unei runde: 1(una) zi.-In cazul in care in urma etapei finale de licitatie electronica, pentru un lot vor rezulta punctaje totale egale (punctaje rezultate in urma aplicarii formulei de calcul stabilite), totodata fiind si cele mai mari punctaje totale pentru respectivul lot, autoritatea contractanta va atribui contractul ofertantului al carui punctaj financiar este mai mare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6242/AP/27.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2013 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2013 11:00
Locul: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programoperational Romania -Ukraina-Republica Moldova 2007-2013.Proiectul nr. MIS ETC 1150/07.05.2012Titlu: Resourses pilot centre for cross-border preservation of the aquatic biodiversity of Prut Riveracronim PRUT RIVER.
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma etapei finale de licitatie electronica, pentru un lot vor rezulta punctaje totale egale (punctaje rezultate in urma aplicarii formulei de calcul stabilite), totodata fiind si cele mai mari punctaje totale pentru respectivul lot, autoritatea contractanta va atribui contractul ofertantului al carui punctaj financiar este mai mare (ofertantul cu pretul cel mai scazut).In cazul in care vor exista oferte clasate pe primul loc cu punctaje totale egale si preturiegale autoritatea contractanta va solicita doar acestor operatori economici o noua oferta financiara ce va fi transmisa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului al carui nou punctaj obtinut in urma reofertarii va fi cel mai mare (ofertantul cu pretul cel mai scazut).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OficiulJuridic al Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza?
Adresa postala: Bd.Carol I , nr. 11, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 0232201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2013 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer