Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare Laptopuri, Supercomputer - Sistem de calcul pentru prelucrare si stocare de date - tip cluster cu servicii de instalare/punere in functiune, instruire personal si service in perioada de garantie.


Anunt de participare numarul 143104/14.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Petru Nistor, Tel. +40 232201039, In atentia: Ec. Cosmin Ungureanu, Email: [email protected], Fax: +40 232201148, Adresa internet (URL): www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din IASI
Adresa postala: Bd.Carol I, nr.11, Iasi, Localitatea: IASI, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 232201031, Fax: +40 232201031
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare Laptopuri, Supercomputer - Sistem de calcul pentru prelucrare si stocare de date - tip cluster cu servicii de instalare/punere in functiune, instruire personalsi service in perioada de garantie.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, bd.Carol I nr.11- Corp B, sala 122.
Tel/fax 0232.201557
Cod NUTS : RO213 Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse: Laptopuri, Supercomputer - Sistem de calcul pentru prelucrare si stocare de date - tip cluster cu servicii de instalare/punere in functiune, instruire personalsi service in perioada de garantie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211100-2 - Supercomputer (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
45311100-1-Lucrari de cablare electrica (Rev.2)
51612000-5-Servicii de instalare de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
72253000-3-Servicii de ajutor pentru utilizatori si servicii de asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1:1 buc Supercomputer - Sistem de calcul pentru prelucrare si stocare de date tip cluster cu servicii de instalare/punere in functiune, instruire personalsi service in perioada de garantie.
Lot 2:4 buc Laptopuri
Valoarea estimata fara TVA: 703, 516RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (lot/ lei) : Lot 1 - 13700 lei; Lot 2 - 280 lei;(pt. a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declar. pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)Perioada de valabilitate a gar. de part. trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, CUI 4701126b) prin instrum. de garantare emis in cond. legii de catre o soc. bancara sau de catre o soc. de asigurari, se va putea utiliza Form. 7 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006 si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca/soc. de asig. din Romania.c) prin depunerea la casieria AC (program de lucru cu publicul: luni-vineri :13.00 ? 15.00): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerar;Data pentru care se determina echivalenta LEI/ alta valuta (curs valutar BNR) este 15.05.2013.In cazul depunerii de oferte in asociere, gar. de participare trebuie constit. in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op. econ.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 278^1 alin (1) lit.b) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare suma de: LOT 1:4469.36 , in cazul in care CNSC va respinge pe fond contestatia. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare; (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM la data constituirii garantiei de buna executie).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta; (Documentul va fi emis in conformitate cu Formularul nr. 8, ? din Sectiunea Formulare si Modele si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca/societate de asigurari din Romania.)- numerar depus la casieria autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitareProg. oper. Romania-Ukraina-Rep. Moldova 2007-2013Proiect MISETC 1150/07.05.2012- Resourses pilot centre for cross-border preservation of the aquatic biodiversity of Prut River
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea; completare Formular nr. 1, Sectiunea Formulare si Modele
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 / OUG nr. 34/ 2006 completare Formular nr. 2, Sectiunea Formulare si Modele
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 / OUG nr. 34/ 2006 Completare Formular nr 3 ? Declaratie pe propria raspundere
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Completare Formular 9, Sectiunea Formulare si Modele
Declarareanationalitatii
La procedura de achizitie pot participa persoanele fizice si juridice din statele membre sistatele si teritoriile regiunilor acoperite in mod expres si/sau acceptate de Regulamentul financiar, cadrul legal de baza sau alte instrumente care guverneazaprogramul de subventionare in cadrul caruia este oferita finantarea.
Ofertantii trebuie sa mentioneze in oferta tara din care provin prezentand dovada nationalitatii conform legislatiei nationale a tarii respective (ConformRegulamentului CE 1638/2006 din 24 octombrie 2006 art.21): Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta este urmatoarea:
Rector prof.univ.dr. Vasile Isan
Prorector prof.univ.dr. Carmen Cretu
Prorector prof.univ.dr. Gheorghe Iacob
Prorector prof.univ.dr. preot Gheorghe Popa
Prorector prof.univ.dr. Ovidiu Gabriel Iancu
Prorector prof.univ.dr. Catalin Tanase
Prorector prof.univ.dr. Henri Luchian
Prorector prof.univ.dr. Dumitru Luca
Director Gen. administrativ Bogdan ?Eduard Plescan
Director financiar contabil-ec.Liliana Iftimia
Ing. Sava Maria
Director Proiect MIS ETC 1150- Prof.dr. Mircea Nicusor NICOARA
Coordonator achizitii Gabriel Ionut Plavan
Membru comisie Lector dr. Calin Maniu
Administrator financiar ec. Viorel Bolohan
Administrator financiar ing. Gabriela Alexoaei
Administrator financiar ing. Daniela Brighiu
Administrator financiar ec. Gabriela Cretu
Administrator financiar fiz. Ramona Creanga
Administrator financiar ec. Cosmin Ungureanu
Administrator financiar ec. Marius Jechel
Administrator financiar ing. Ionut Alexa
Administrator financiar ing. Petru Nistor
Jurist Dan Tvetcu Persoane juridice/ fizice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (original/copie legalizata notarial/copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile prezente in certificat trebuie sa fie valabile la termenul limita de depunere a ofertelor.
Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Nota: Documentele mentionatemai sus se vor depune traduse in limba romana si legalizate de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt lot 1: Cerinta nr.1: Declaratie privind lista principalelor livrariin ultimii trei ani care sa continamaxim trei contracte de furnizare deechipamente similare avand o valoare cumulata de minim 600.000 lei fara TVA insotita in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii livrarilor de produse din contractul/contractele mentionat/e, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.(Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR)
Pt lot 1: Cerinta nr.2: Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispun sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului.
Se va nominaliza:
-personalul de specialitate de care dispune pentruinstalarea, punerea in functiune si instruireapersonalului utilizator al achizitorului, (minim 1 persoana)
- personalul care va realiza lucrarea de conectare la reteaua de energie electrica, (minim 1 persoana).-personalul de specialitate de care dispune pentru asigurarea service-ului in perioada de garantie (minim 1 persoana).
Se vor anexa:
-documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat(copiiacord/contract de colaborare, CIM, declaratie de disponibilitate)
-documente justificative din care sa rezulte instruirea pentru echipamentul ofertat (de exemplu: certificate de instruire, traning etc.) a personaluluide care dispune .
-Copie certificata pentru conformitatea cu originalul dupa autorizatia ANRE grad II B in termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor ? pentru persoana care va realiza lucrarea de conectare la reteaua de energie electrica.
Cerinta nr. 1 valabila pentru ambele loturi:
Implementarea Standardului de Management al Calitatii inconformitate cu SR EN ISO 9001
Conditii de calificare: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru furnizarea (comercializarea) produselor similare, valabil la data limita de depunere a ofertelor
Pt lot 1: Cerinta nr.2: Implementarea Standardului de Management al Mediului in conformitate cu SR EN ISO 14001
Conditii de calificare:
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta un sistem de management al mediului conform standardului SR-EN ISO ? 14001 sau orice alte documenteechivalente cu o astfel de certificare, care probeaza, in mod concludentindeplinirea acestor cerinte, valabil la data limita de depunere a ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt lot 1: Cerinta nr.1: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Formular nr.10, Sectiunea Formulare si modele.Declaratie privind lista principalelor livrariin ultimii trei ani care sa continamaxim trei contracte de furnizare deechipamente similare avand o valoare cumulata de minim 600.000 lei fara TVA insotita in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii livrarilor de produse din contractul/contractele mentionat/e, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.(Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR)Pt lot 1: Cerinta nr.2: Se va nominaliza: -personalul de specialitate de care dispune pentruinstalarea, punerea in functiune si instruireapersonalului utilizator al achizitorului, (minim 1 persoana)-personalul de specialitate de care dispune pentru asigurarea service-ului in perioada de garantie (minim 1 persoana)- personalul care va realiza lucrarea de conectare la reteaua de energie electrica. (minim o persoana)Se vor anexa: -documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat(copiiacord/contract de colaborare, CIM, declaratie de disponibilitate)-documente justificative din care sa rezulte instruirea pentru echipamentul ofertat (de exemplu: certificate de instruire, traning etc.) a personalului de care dispune .- Copie certificata pentru conformitatea cu originalul dupa autorizatia ANRE grad II B in termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor ? pentru persoana care va realiza lucrarea de conectare la reteaua de energie electrica.Cerinta nr. 1 valabila pentru ambele loturi: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru furnizarea (comercializarea) produselor similare, valabil la data limita de depunere a ofertelor- se va prezenta copia certificatului sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Certificatele se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ?conform cu originalul?).Pt lot 1: Cerinta nr.2: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta un sistem de management al mediului conform standardului SR-EN ISO ? 14001 sau orice alte documenteechivalente cu o astfel de certificare, care probeaza, in mod concludentindeplinirea acestor cerinte, valabil la data limita de depunere a ofertelor - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Certificatele se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie
20%
Descriere: Se va avea in vedere perioada de garantie pentru fiecare lot in parte acordata intregului sistem/echipament ofertat in cadrul lotului.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specificea) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretulb) eventualele limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la litera a) pot fi imbunatatite: NU exista limite.c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor : sistemul informatic va comunica instantaneu tuturor ofertantilor informatiile necesare acestora pentru a-si determina pozitia pe care o ocupa in clasament.d) informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice: inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire.e) In vederea realizarii etapei electronice, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Autoritatea contractanta prin intermediul SEAP va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan tuturor ofertantilor respectivi. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica(e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact.f) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -pretul propus initial de fiecare ofertant declarat calificat si a carui oferta a fost stabilita ca fiind admisibila, constituie pretul de pornire in licitatia electronica si face obiectul procesului de ofertare-licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1.-in cazul in care ofertantul nu-si modifica oferta in sensul imbunatatirii acesteia, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa anterior desfasurarii acestei faze, respectiv cea introdusa in prealabil in SEAP de catre autoritatea contractanta-numarul de runde ale licitatiei electronice: 1-licitatia electronica va incepe in termen dedoua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei-durata unei runde: 1(una) zi.- In cazul in care in urma etapei finale de licitatie electronica, pentru un lot vor rezulta punctaje totale egale (punctaje rezultate in urma aplicarii formulei de calcul stabilite), totodata fiind si cele mai mari punctaje totale pentru respectivul lot, autoritatea contractanta va atribui contractul ofertantului al carui punctaj financiar este mai mare (ofertantul cu pretul cel mai scazut).- In cazul in care vor exista oferte clasate pe primul loc cu punctaje totale egale si preturiegale autoritatea contractanta va solicita doar acestor operatori economici o noua oferta financiara ce va fi transmisa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului al carui nou punctaj obtinut in urma reofertarii va fi cel mai mare (ofertantul cu pretul cel mai scazut).- Op.ec. care si-au imbunatatit oferta in cadrul licitatiei electronice, vor depune oferta finala, la sediul autoritatii contractante, in termen de 72 de ore de la finalizarea rundei de licitatie electronica.g) Informatii relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice simodalitatile concrete de realizare a conectarii: -in vedereaparticiparii la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=Iregistrare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1120/AP/02.04.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2013/S007-007756din10.01.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2013 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2013 11:00
Locul: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor ofertante, pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de reprezentantul lor legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programoperational Romania -Ukraina-Republica Moldova 2007-2013Proiectul nr. MIS ETC 1150/07.05.2012Titlu: Resourses pilot centre for cross-border preservation of the aquatic biodiversity of Prut Riveracronim PRUT RIVER
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
VI.3) Alte informatii
Contractul de finantare 1/2/193 cod MISETC 1150, art 14.1 si Anexa IV la contract prevad ca procedurii de achizitie i se aplica Regulamentul (EC) No 1638/2006 of the European Parliamentand of the Council, in sensul ca: - procurarea tuturor echipamentelor si materialelor se va face numai din tarile eligibile (Anexa 1 a Regulamentului);
- in vederea rambursarii este necesara prezentarea catre auditorul/controlorul national a unui certificat de origine pentru echipamente si vehicule al caror pret unitar depaseste 5000 euro la cumparare.Regulamentul (EC) No 1638/2006 of the European Parliamentand of the Council se impune in fata OUG 34/2006 la procedurile de achizitii publice ce urmeaza a se desfasura in cadrul programelor de cooperare transfrontaliera realizate din fonduri asigurate prin instrumentul financiar ENPI.In cazul in care in urma etapei finale de licitatie electronica, pentru un lot vor rezulta punctaje totale egale (punctaje rezultate in urma aplicarii formulei de calcul stabilite), totodata fiind si cele mai mari punctaje totale pentru respectivul lot, autoritatea contractanta va atribui contractul ofertantului al carui punctaj financiar este mai mare (ofertantul cu pretul cel mai scazut).In cazul in care vor exista oferte clasate pe primul loc cu punctaje totale egale si preturiegale autoritatea contractanta va solicita doar acestor operatori economici o noua oferta financiara ce va fi transmisa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului al carui nou punctaj obtinut in urma reofertarii va fi cel mai mare (ofertantul cu pretul cel mai scazut).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OficiulJuridic al Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi
Adresa postala: Bd.Carol I , nr. 11, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 232201131, Fax: +40 232201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2013 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer