Licitatie Publica - Furnizare lavoar bipost apa sterila
Anunt de participare numarul 66189/10.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea Brasov
Adresa postala: Brasov, str. G. Baritiu , nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500026, Romania, Punct(e) de contact: Virginia Martin, Tel.0749 - 199.185, Email: [email protected], Fax: 0268 - 417.748
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare lavoar bipost apa sterila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie "Dr. I.A.Sbarcea" str. Gheorghe Baritiu 36 Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare lavoar bipost apa sterila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33190000-8 - Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare lavoar bipost apa sterila
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul global al spitalului, contractat cu CJAS Brasov, din fondul de asigurari sociale de sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul Declaratieprivind eligibilitatea (12 A).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta in conformitatecu formularul nr. 12 B.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu formularul 12 C.
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie, cu stampila inoriginal si cu inscris conform cu originalul
Certificatconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand subliniat domeniul deactivitate pentru produsele ofertate, in termenul de valabilitate.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita dedepunere a ofertelor si va fi prezentat in original sau copie legalizata.
Criteriul de calificare impus: vor fi exclusi din cadrul procedurii operatorii economici care nu sunt inregistrati si care nu au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultima balanta de verificare.Ultimul bilant contabil.Declaratia pe propria raspundere a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte ca ofertantul nu are debite neonorate fata de stat copie legalizata.
Documentele solicitate la pct 3, cu exceptia pct 3.1.4, vor fi prezentate in copie, custampila inoriginal, purtand inscrisul conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii trei ani.
Certificat de inregistrare al dispozitivelor medicale, emis de MSP pentru produsele fabricate in Romania sau declaratie de conformitate a producatorului pentru produsele care poarta marcaj CE
Autorizatie de livrare de la producator ( in cazul in care nu este producator), in original sau copie tradusa si legalizata.
4Aviz de functionare emis de MSP, in termen la data depunerii ofertelor copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu OP sau caseria spitalului
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 09:00
Locul: Spitalul Clinic Obstetrica Ginecologie sala raport garda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, cu conditia de a avea asupra lor actul de identitate si imputernicire din partea firmei respective.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Obstetrica Ginecologie serviciul administrativ
Adresa postala: str. Gheorghe Baritiu 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500025, Romania, Tel.0368450146, Fax: 026841748
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2008 15:36