Licitatie Publica - furnizare lemn de mina rasinos
Anunt de participare (utilitati) numarul 146295/04.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SA
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr.3, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332014, Romania, Punct(e) de contact: DEP COMERCIAL, DIRECTIA TEHNICA, Tel. +40 0374172600, In atentia: DANA SIMONA MIREA, SIENERTH VALTER, Email: [email protected], Fax: +40 0374172601, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare lemn de mina rasinos
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Mina Petrila, Mina Paroseni, Mina Uricani - sucursale SNIMVJ SA Petrosani
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lemnul de mina se utilizeaza in subteran pentru realizarea elementelor de armare provizorie ?i/sau definitiva (conform monografiei de armare) a unor lucrari (abataje, galerii, pu?uri, suitori
Val min totala: 231.000 lei iar val max totala 483.000 lei
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03410000-7 - Lemn (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantit min: 1100 mc lemn de mina rasinos, cantitate prevazuta in caietul de sarcini.
Cantit max: 2300 mc lemn de mina rasinos, cantitate prevazuta in caietul de sarcini.
Lot 1- lemn de mina ra?inos Mina Petrila: cantit. minima :250 mc; cantit. maxima: 550 mc.
Intervalul : intre 52500 si 115500Moneda : lei
Lot 2-lemn de mina ra?inos Mina Paro?eni: cantit. minima :300 mc; cantit. maxima: 600 mc.
Intervalul : intre 63000 si 126000Moneda : lei
Lot 3-lemn de mina ra?inos Mina Paro?eni: cantit. minima :300 mc; cantit. maxima: 600 mc.
Intervalul : intre 63000 si 126000Moneda : lei
Lot 4- lemn de mina ra?inos Mina Uricani: cantit. minima :250 mc; cantit. maxima: 550 mc.
Intervalul : intre 52500 si 115500Moneda : leiValoarea minima/lota intervalului reprezinta valoarea estimata/lot a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) iar valoarea maxima/lot reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Oferta se va face in mod obligatoriu pentru intreaga cantitate estimata pana la sfarsitul anului/lot, neacceptandu-se oferta fractionata.In cazul in care vor exista oferte care nu ofera intreaga cantitate solicitata/lot, acestea vor fi considerate neconforme si vor fi respinse.
Valoarea totala estimata fara TVA : intre 231000 ?i 483000Moneda : lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 231, 000 si 483, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conf. art.6 alin.3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este obligatorie.Valoarea garantiei de participare este: Lot 1 ?525lei;Lot 2 ?630 lei;Lot 3 ?630 lei;Lot 4 ?525 lei;Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorModalitati de constituire(pentru garantii in valuta data echivalentei in lei: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor) la cursul de schimb al BNR: a)virament bancar, in cont.nr.RO14RNCB0165130168580006 deschis la BCR Petrosanib)instrument de garantare, emis cf.legii de o soc.bancara sau de asigurari, in original. Daca documentul este emis de o banca sau o soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata.(formular 1?model de scrisoare de garantie de participare)c) in numerar, prin depunere la casieria SNIMVJ SApentru IMM-uri: daca dovedescca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare.Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovadaconstituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei ?i nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Restituirea garantiei de participare se face cf. prevederilor art. 88 din HG nr. 925/2006. Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Modalitatile de constituire sunt: a) instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului.( formular 15 ? model scrisoare de garantie de buna executie )b) in numerar, prin depunere la casieria SNIMVJ SA , daca garantia de buna executie este redusa ca valoare.c) daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006modificat prin HG 1045/2011pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratieprivind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006-secompleteaza conform formularului 2Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.
Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 3.1.
(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat)
Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006.
Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul.
Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul ? se completeaza conform formularului 3.2., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si ddin OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt:
1. Ing. Anghel Aurel
2. Ing. Dragoescu Petru
3. Ing. Nicolescu Cristian
4. Ec. Dondera Nicoli?a
5. Ing. Dragulescu Florica
6. Ing. Abraham Beatrice
7. Ing. Ghicajanu Nicolaie
8. Ing. Popescu Alexandru
9. Ing. Ibanescu Ion
10. Ing. Mirea Dana
11. Ec. Borca Simona
12. Ing. Jurcan Voicu
13.Ing. Holingher Sorina
14. Ing. Radescu Nicolae
15. Ing. Sienerth Ion Valter
16. Ing. Boteanu Daniel
17. Ing. Bogdan Emil
18. Jr. Colda Veronica
Valoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al SNIMVJ SA.
Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1din OUG 34/2006.
Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator sau de subcontractanti - daca este cazul.
4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta-potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010se completeaza conform formularului 55.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie-se completeaza conform formularului 6
Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.
In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.4), pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara (III.2.2)si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie -se completeaza conform formularului 7 Pentru persoane juridice si fizice romane
1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -
- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinsein acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-- in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2012
Modalitatea de indeplinire
- original/copie legalizata/copie lizibila a bilantului contabil vizat de organele competente, cu mentiunea "conform cu originalul"
Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm? daca e cazul
Modalitatea de indeplinire
- se solicita prezentare angajamentul ferm al tertului sustinator, completat conform formularului 8
- In cazul in care ofertantul este ca?tigator, angajamentul ferm face parte integranta din contractul de achizitie publica..
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Modalitatea de indeplinire
- se completeaza in conformitate cu formularul 9 si anexa acestuia.
2. Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm ? daca e cazul
Modalitatea de indeplinire
- se solicita prezentarea angajamentului ferm al tertului sustinator, completat conform formularului 10
- In cazul in care ofertantul este ca?tigator, angajamentul ferm face parte integranta din contractul de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.12.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2013 10:00
Locul: sediul SNIMVJ SA, loc. Pertrosani, str. Mihai Viteazu, nr.3, ert. II
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment legislatie, contencios, juridic al SNIMVJ SA
Adresa postala: Societatea Nationala de Inchideri Mine Valea Jiului SA , et.2, str. Mihai Viteazu, nr. 3, ,Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332014, Romania, Tel. +40 374172600, Email: [email protected], Fax: +40 374172601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2013 10:30