Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE LEMNE FOC


Anunt de participare numarul 43986/20.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: MARGINEAN PETRU, Tel.0264-593275, Email: [email protected], Fax: 0264-593276
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE LEMNE FOC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ALBA, HUNEDOARA, BISTRITA-NASAUD, MARAMURES, ARAD, CARAS-SEVERIN. CLUJ, BIHOR, SALAJ, BACAU, NEAMT, VASLUI, IASI, BOTOSANI, HARGHITA, COVASNA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE AGHIZITII LEMNE DE FOC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
02130000-4 - Lemn de foc (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pozitia 1 U.M.01020 I Alba Iulia146 to U.M.01020 C CampeniU.M.01099 BradPozitia 2 U.M.01354 Baia Mare120 to U.M.02267 BistritaU.M. 01518 Prundu-B.Pozitia 3 U.M.01249 Arad255 to U.M.01109TimisoaraPozitia 4 U.M.02216 Cluj Napoca492 to U.M.01463 FlorestiU.M.01489 Cluj-NapocaU.M.01265 DejU.M.01515 TurdaPozitia 5 U.M.01483 Zalau245 to U.M.01468 SimleuS.Pozitia 6 U.M.02290 Hemeius275 to U.M.01147 RomanU.M.01407 PiatraNeamtPozitia 7 U.M.01776 Husi472 to U.M.01564 IasiU.M. 01110 IasiPozitia 8 U.M.01189 Botosani100 toPozitia 9 U.M.01165 Harghita322 to U.M.01048 Sf. GheorgheU.M.01788 Lunca de Sus
Valoarea estimata fara TVA: 368, 758.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pentru fiecare lot (pozitie) este de: 510, 420, 890, 1.720, 855, 960, 1.650, 350, 1.125 lei pentru loturile (pozitiile) 1 - 9
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN PARTICIPATIUNE PRIN ACT AUTENTIC
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea- Completarea formularului nr. 12A, anexa la Fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- Completarea formularului nr. 12B, anexa la fisa de date a achizitiei in sectiunea formulare.- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale se elibereaza de Primarie - cu valabilitate la data limita de depunere a ofertei;
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - cu valabilitate la data limita de depunere a ofertei;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Operatorul economic va demonstra ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie pentru cel putin 30% din valoarea contractului, pentru perioada impusa. Se pot prezenta (unul sau mai multe din) urmatoarele documente: a) acordul de principiu al unei banci privind asigurararea fondurilor in cuantum de 30% din valoarea ofertata;b) - dovada accesului la o linie de credit confirmata de catre o banca, cu precizarea destinatiei creditelor;c) - copie dupa ultimul bilant depus, balanta de verificare sintetica la data 31.01.2008, cu stampila si semnatura in clar a administratorului si a sefului financiar contabil, din care sa reiasa ca societatea are disponibilitati financiare si active usor lichidabile, pentru a putea indeplini conditia impusa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic va prezenta , ,Certificatul de atestare / reatestare, precum si , ,Situatia contractarii masei lemnoase pe picior eliberate de catre , ,Comisia de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera sau va face dovada provenientei lemnului de la un operator economic atestat in activitatea de exploatare forestiera (formularele nr. L1 si L2).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia este disponibila in www.e-licitatie.ro, email [email protected] sau se poate obtinede la U.M.02032 Cluj-Napoca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2008 11:00
Locul: UM 02032 CLUJ-NAPOCA, str. Mos Ion Roata, nr. 3-5, loc. CLUJ-NAPOCA, jud. CLUJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti care sa prezinte la deschidere imputernicire din partea operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NAIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
UM 02032 CLUJ-NAPOCA, BIROU JURIDIC
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA, NR. 3-5, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400397, Romania, Tel.0264-593275, Fax: 0264-593276
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta a unui act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 02032 CLUJ-NAPOCA, BIROU JURIDIC
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA, NR. 3-5, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400397, Romania, Tel.0264-593275, Fax: 0264-593276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2008 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer