Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare licente pentru extinderea Sistemului Informare Integrat de Cadastru si Publicitate Imobiliara, inclusiv servicii conexe


Anunt de participare numarul 138851/14.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta CERCELARU, Daniela HINGU, Tel. +40 213152520, Email: [email protected], Fax: +40 213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare licente pentru extinderea Sistemului Informare Integrat de Cadastru si Publicitate Imobiliara, inclusiv servicii conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante din Splaiul Independentei nr.202A, respectiv din bd. Expozitiei nr.1A
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 952, 056 si 1, 322, 556EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minimum 1 contract subsecvent pe an, valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 1.303.056 euro, , iar valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent este de 19.500 euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Licente IBM Content Manager utilizatori interni incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard
Licente IBM Content Manager utilizatori externi incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard
Licente IBM WebSphere Application Server Network Deployment incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48783000-0 - Pachete software pentru managementul continutului (Rev.2)
48422000-2-Suite de pachete software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate minima acord-cadru: - Licente IBM Content Manager utilizatori interni incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard: 827 buc
- Licente IBM Content Manager utilizatori externi incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard: 5.000 buc
- Licente IBM WebSphere Application Server Network Deployment incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard: 2.300 buc
Cantitate maxima acord-cadru: - Licente IBM Content Manager utilizatori interni incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard: 927 buc
- Licente IBM Content Manager utilizatori externi incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard: 100.000 buc
- Licente IBM WebSphere Application Server Network Deployment incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard: 2.400 bucEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: Cantitatea minima per contract: - Licente IBM Content Manager utilizatori interni incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard: 1- Licente IBM Content Manager utilizatori externi incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard: 5000 buc
Licente IBM WebSphere Application Server Network Deployment incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard: 1Cantitatea maxima per contract:
- Licente IBM Content Manager utilizatori interni incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard: 927 buc
- Licente IBM Content Manager utilizatori externi incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard: 95.000 buc
- Licente IBM WebSphere Application Server Network Deployment incluzand servicii conexe si 24 luni suport standard: 2.400 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 874, 656 si 1, 322, 556EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare: 26.000 euro sau echivalentul in lei calculat la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006 in cazul respingerii ca nefondate a unei contestatii: intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei (valoarea achizitiei in lei se va calcula tinand cont de echivalenta leu-euro la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile);c) Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare (conform art.86 alin(1) din HG 925/2006): 1. scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatatesau2. ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO63TREZ7005005XXX000970, deschis la ATCPMB cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr.9 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la ora si datastabilita pentru deschiderea ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului subsecvent.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin depunere la casieria aut. contr. (in cazul in care garantie de buna executie este redusa ca valoare), prin retineri succesive, in conditiile art. 90 alin.1-3 din H.G. nr. 925/2006 (Formular 13).Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.91- 92 din H.G. nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- Formularul nr.1 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de ANAF din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr.2A - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr.2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante )
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Marius Arthur URSU, Mihai BUSUIOC, Cernea Marian SIMION, Silviu RADUTA Cristian AMZA, Camelia ZISU, Gabriel COSMEANU, Nicoleta CERCELARU, Daniela HINGU.
Nota:
a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor ;i contributiilor de asigurari sociale catre begetele componente ale bugetului consolisat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii ec. prezinta inslesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scaden?a in luna in curs.
c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei.d. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente considerate edificatoare, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota:
a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.
c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Informatii generaleCerinta minima: Se solicita ca cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.800.000 euro.
Operatorul economic va prezenta documente din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? pe fiecare pagina), bilant contabil, extras bilant, raport audit, raport al cenzorilor etc.Nota: Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
c) Informatii privindsubcontractan?ii
Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.
Nota:
In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
d) Informatii privind sustinerea
In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.
e)Informatii privind asocierea
Acordul de asociere va cuprinde urmatoarele prevederi minime: - asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei.
2) Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct.III.2.1 din Fisa de date a achizitiei si sa completeze cu propriile date Formularul 3 - Informatii generale (original sau traducere legalizata, unde este cazul).
Nota: 1) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se d
a) Experienta similara
Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 aniCerinta minima: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani in cadrul unui contract licente software (inclusive servicii conexe: instalare, configurare, asistenta tehnica si suport) cu o valoare de cel putin 900.000 euro, Nota:
1. Datele solicitate vor fi confirmate, la cererea comisiei de evaluare, prin prezentarea partilor contractului similar considerate relevante, respectiv durata, valoarea etc, sau prin prezentarea de procese verbale, recomandari/documente constatatoare din partea achizitorului contractului care indeplineste cerinta minima (copii vizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?
b) Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Cerinte minime pentru personalul tehnic de specialitate:
1. Manager de proiect ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic, IT&C sau economic
Minim 5 ani experienta generalaCunostinte aprofundate in domeniul managementului de proiect dovedite prin prezentarea de diplome/certificate, emise de institutii autorizate, prin care se atesta cunoasterea unei metodologii de proiect recunoscute (PMP sau echivalent).
Cunostinte aprofundate in domeniul managementului riscurilor. Se va prezenta certificat/diploma emisa de institutii recunoscute (ex: Risk Management Foundation and Practitioner sau echivalent)
Experienta specifica de minim 3 ani in coordonarea proiectelor IT&C
2. Expert arhitect extindere sistem ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic, IT&C sau economic
Minim 5 ani experienta generalaCunostinte aprofundate in domeniul proiectarii solutiilor pentru infrastructuri virtualizate (IBM Certified Solution Architect sau echivalent)Experienta specifica de minim 3 ani in domeniul IT&C
3. Expert servere aplicatie ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic, IT&C sau economic
Cunostinte aprofundate in domeniul serverelor de aplicatie. Se va prezenta certificat/diploma emisa de institutii recunoscute.
Minim 5 ani experienta generalaExperienta specifica de minim 3 ani in domeniul IT&C
4. Expert content management ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic, IT&C sau economic
Cunostinte in domeniul arhitecturilor orientate pe servicii dovedite prin certificate/diplome.
Cunostinte dovedite prin diploma/certificate, care sa ateste capacitatea de a proiecta, planifica, instala, gestiona, dezvolta, securiza si repara solutiile de content management ofertate.
5. Expert administrare sisteme ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic, IT&C sau economic
Minim 5 ani experienta generala
Cunostinte in domeniul administrarii de sistem dovedite prin certificari/diplome.Experienta specifica de minim 3 ani in domeniul IT&C
6. Expert auditare sistem ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile tehnic, IT&C sau economic;
Cunostinte in domeniul managementului serviciilor IT. Se va prezenta certificat/diploma emis de organisme/institutii autorizate (ex: ITIL Foundation sau echivalent)
Cunostinte privind managementul securitatii informationale, dovedite prin certificate cum ar fi Certified Information Security Manager ? CISM/Certified Information Systems Security Professional ? CISSP sau echivalent
Cunostinte privind auditul sistemelor informatice, dovedite prin certificate cum ar fi Certified Information System Auditor ? CISA sau echivalent
Cunostinte privind administrarea si controlul sistemelor informatice dovedite prin certificate cum ar fi Certified in the Governance of Enterprise IT ? CGEIT sau echivalent
Minim 5 ani experienta generalaRealizarea auditului pentru cel putin un sistem informatic
7. Expert auditare securitate sistem ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile tehnic, IT&C sau economic
Cunostinte aprofundate privind testarea vulnerabilitatilor din cadrul sistemelor informatice si auditarea acestora prin aplicarea de proceduri de tip penetration testing (teste de penetrare), dovedite prin certificari Certified Ethical Hacker sau echivalent
Minim 5 ani experienta generalaExperienta specifica de minim 3 ani in domeniul IT&C
8. Experti testare ? 2 persoane
Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile tehnic, IT&C sau economic
Cunostinte aprofundate privind testarea sistemelor, dovedite prin certificari ISTQB Certified Tester Advanced Level sau echivalent
Minim 5 ani experienta generalaExperienta specifica de minim 3 ani in activitati de testare sisteme informaticeToti expertii nominalizati trebuie sa fie vorbitori fluenti de limba romana sau, in cazul in care sunt vorbitori nativi ai unei limbi straine, acestia vor fi insotiti de un traducator autorizat. In cazul utilizarii traducatorilor autorizati se vor prezenta CV-ul si autorizarea traducatorului.
Nota: In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul) din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor solicitate, cum ar fi:
- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in term.de valabilit.la data dep.ofertelor sau, in lipsa acestora, copii certif.ale transcript., decl.pe propr.raspund.din partea expertului incheiata in forma autent.priv.experienta/certif.echiv.detinute, insotite de dovada resp. certif., a deciziilor de numire pentru pozitia respectiva si copia doc.de specializare in baza careia s-a realizat numirea.
b. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declara?ia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr.6.
Se solicita dovada privind implementarea unui sistem deasigurare a calitatii conform cerintelorstandardului SR EN ISO 9001 sau echivalent.
Documentul se va prezenta in copie conform cu originalul. Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12363/28.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertele vor fi clasificate in ordinea crescatoare a pretului ofertei.In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va proceda la solicitarea prin SEAP a unei noi oferte financiare catre respectivii ofertanti.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: cursul mediu B.N.R. comunicat la data publicarii anuntului de participare in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.202A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel. +40 213152520, Email: [email protected], Fax: +40 213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer