Licitatie Publica - Furnizare licente pentru produse Microsoft Enterprise Agreement
Anunt de participare (utilitati) numarul 144546/22.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Sinziana Motoc, Tel. +40 0244401360, Email: [email protected], Fax: +40 0244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Transportator unic de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare licente pentru produse Microsoft Enterprise Agreement
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul beneficiarului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare licente pentru produse Microsoft Enterprise Agreement si prestarea serviciilor asociate acestora, consultanta si suport in ceea ce priveste programele de licentiere si serviciile aferente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48422000-2 - Suite de pachete software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor cuprinse in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 420, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 8400 euro.In cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, echivalenta euro/alta moneda se va face la cursul stabilit de BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire: a.prin virament bancar (OP), in contul Conpet (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001 (LEI), BCR Ploiesti sau RO84 RZBR 0000 0600 0745 6532 (EUR), Raiffeisen Bank Ploiesti), al sumei solicitate;b.prin instrument de garantare emis de catre o societ.bancara sau de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea SC CONPET SA Ploiesti, elaborat conf.model din ?Formulare?, in cuantumul si pt.per.de valabilit.solicit.In mod obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, a.c. CONPET are dreptul sa retina din garantia de particip., iar soc.bancara/de asig.va elibera catre a.c. CONPET suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006, in rap.cu val.est.a contractului.Doc.care confirma plata gar.de part.va fi anexat plicului ext.In cazul neprez.dovezii constit.garantiei de part., pana cel mai tarziu la data si ora stab.pt.desch.ofertelor conf.86 alin.(6)din HG 925/2006, oferta va fi respinsa, potrivit prev.art.33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul benef.de reducerea privind gar.de part.prev.de Legea nr. 346/2004 privind IMM, are oblig.de a anexa plicului ext.declaratia si doc.prev.de aceasta Lege. Ofertantii asoc.trebuie sa aiba fiecare calit.de IMM asa cum se prev.in Legea 346/2004, pentru a benef.de reducerea privind cuantumul gar.de participare. Garantia de buna executie se constituie in conf.cu art. 90 alin.(1) din HG 925/2006 si conform clauzei obligatorii referitoare la garantia de buna executie, din contractul din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 840.000 euro. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru echivalenta euro/alta moneda se va lua in considerare cursul mediu anual euro/alta moneda comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru echivalenta euro/alta moneda se va lua in considerare cursul mediu anual euro/alta moneda comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Cerinta nr. 2. Se solicita Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente. In cazul in care nu a fost depus bilantul contabil la 31.12.2012, se accepta prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile, vizate si inregistrate de organele competente. In cazul in care nu a fost depus bilantul contabil la 31.12.2012, se accepta prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau orice alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Se solicita Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ? maximum 3 contracte cu obiect similar, cu valoare cumulata de minimum 420.000 euro. Pentru contractele prezentate, ofertantii vor prezenta documente/certificate de buna executie emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare. Pentru contracte incheiate in alte monede, pentru echivalenta euro/alta moneda se va lua in considerare cursul mediu anual euro/alta moneda comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul in care a fost finalizat contractul. Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei.Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare.
In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in ultimii 3 ani prin prezentarea a maximum 3 contracte cu obiect similar celui pentru care oferteaza.
Ofertantul va anexa documente/certificate de buna executie emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare.Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare.
Pentru contracte incheiate in alte monede, pentru echivalenta euro/alta moneda se va lua in considerare cursul mediu anual euro/alta moneda comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul in care a fost finalizat contractul
Cerinta nr. 2
Se solicita informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul. Ofertantul va prezenta, pentru fiecare persoana raspunzatoare de indeplinirea contractului CV-urile si copiile certificarilor obtinute.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta 1 Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii. Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008), sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii. Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2013 11:00
Locul: Sediul II al S.C. CONPET S.A. din Ploiesti, Str. Rezervoarelor nr. 8 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, cu imputernicire in original si original/copie act de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: Str. Anul 1848 nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2013 07:55