Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare licente software suplimentare pentru solutia existenta de software IBM


Anunt de participare numarul 83863/07.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTARE FISCALA
Adresa postala: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Sediul cetral ANAF, Tel.0213872370, In atentia: Valerica SECOSAN, Gabriela STAN, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0213109676, Adresa internet (URL): www.anaf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare licente software suplimentare pentru solutia existenta de software IBM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ANAF Directia Generala de Tehnologia Informatiei, str. Poenaru Bordea nr. 3-5, sector 4, Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pachet licente software suplimentare pentru solutia existenta de software IBM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48219400-0-Pachete software pentru server de tranzactii (Rev.2)
48220000-6-Pachete software pentru internet si intranet (Rev.2)
48223000-7-Pachete software pentru posta electronica (Rev.2)
48730000-4-Pachete software de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Crt. Denumire produs Cantitate
1 Upgrade numar de licente pentru depozitul de date (DW) - DB2 pentru 2 procesoare (100 unitati valorice x 2) 200 unitati valorice
2 WebSphere Application Server pentru a sustine accesul la noile aplicatii centralizate pentru 4 procesoare (100 unitati valorice x 4) 400 unitati valorice
3 WebSphere Application Server Network Deployment pentru a sustine accesul la noile aplicatii centralizate pentru 4 procesoare (100 unitati valorice x 4) 400 unitati valorice
4 WebSphere Portal pentru a sustine cresterea numarului de utilizatori ai portalului pentru 4 procesoare (100 unitati valorice x 4) 400 unitati valorice
5 Quality Stage pt 4 procesoare (100 unitati valorice x 4) 400 unitati valorice
6 DataStage pt 4 procesoare (100 unitati valorice x 4) 400 unitati valorice
7 IBM WebSphere Information Analyzer pt 4 procesoare (100 unitati valorice x 4) 400 unitati valorice
8 Tivoli Acces Manager - upgrade al numarului de licente conform numarului de utilizatori care acceseaza servere pe care sunt instalate aplicatii si baze de date: 8000 utilizatori: Tivoli Acces Manager for E-Bussiness pt 8000 utilizatori, Tivoli Acces Manager Single Sign-On pt 8000 utilizatori, Tivoli Acces Manager Single Sign-On Provisioning Adapter pt 8000 utilizatori 8000 unitati valorice
9 Software Server Lotus Notes Domino pt 70 servere (100 unitati valorice x 70)7000 unitati valorice
10 IBM Tivoli Service Request Manager Authorized User Licence x 15 utilizatori 15 utilizatori
11 IBM Tivoli Asset Management for IT Authorized User Licence x 1 utilizator 1 utilizator
12 IBM Lotus Notes with Collaboration User License1000 utilizatori
13 Upgrade de la IBM Lotus Domino Web Access Collaboration User License la IBM Lotus Notes with Collaboration User License1000 utilizatori
14 IBM Lotus Domino Web Access Collaboration User License3000 utilizatori
15 IBM DB2 CommonStore for Lotus Domino Authorized User License1000 utilizatori
16 Instrumente de raportare, analize si tablou de bord pentru aplicatiile Lotus Notes/Domino: 100 utilizatori pentru vizualizare rapoarte, respectiv 20 utilizatori pentru vizualizare tablouri de bord, si cate 5 utilizatori pentru creare analize, rapoarte si, respectiv, tablouri de bord1 buc
17 IBM DB2 Content Manager Enterprise Edition Authorized User License100 utilizatori
18 IBM LOTUS SAMETIME Standard Authorized User2000 utilizatori
Valoarea estimata fara TVA: 9, 078, 697.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 181573 lei rep. 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului; garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget fond ANAF constituit in temeiul art. 227 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat de atestare fiscala, Certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de minimum 3.500.000 euro, sau proportional de la infiintare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in ultimii 3 ani;
Certificat ISO 9001 sau echivalent;
Autorizare pentru livrare, instalare si configurare a produselor;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3 contracte similare care implica activitati si expertiza in furnizarea, instalarea si actualizarea software de baza, in valoare cumulata de minimum 1.000.000 euro, sau proportional de la infiintare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Desfasurare in 3 runde fiecare a cate o zi si o pauza intre runde de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1096080/03.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2009 10:30
Locul: Sediul central al ANAF, str. Apolodor, nr. 17, sect. 5, Bucuresti, tronson 7, et. 6, camera 25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
- Autoritatea Contractanta va accepta produse similare cu conditia ca ofertantul sa suporte integral costurile pentru schimbarea tuturor licentelor in conditii de functionare normala si neintrerupta a sistemului informatic;
- Valoarea estimata in EUR este de 2.153.800. Echivalenta in lei a luat ca referinta cursul BNR din data de 09.07.2009, 1 EUR=4, 2152lei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de contestatie este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre actul considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANAF - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.0213199680, Email: [email protected], Fax: 0213199680, Adresa internet (URL): www.anaf.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2009 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer