Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare lichid degivrant pentru degivrarea aeronavelor


Anunt de participare (utilitati) numarul 110858/09.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL SIBIU R.A.
Adresa postala:  str. Sos Alba Iulia, nr. 73, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550052, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Contracte, achizitii publice si marketing, Tel. 0269-253135, In atentia:  NISTOR Maria, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0269-253131, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonama
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare lichid degivrant pentru degivrarea aeronavelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul RA Aeroportul International Sibiu, str. Sos. Alba-Iulia, nr. 73, jud Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 152, 000 si 1, 064, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un contract subsecvent / 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea esalonata, in functie de necesitate, de lichid degivrant de tip II-IV pentru suprafetele portante ale aeronavelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24950000-8 - Produse chimice speciale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima raportata la intreaga durata a acordului cadru: 80.000 litri lichid degivrant
Cantitatea maxima raportata la intreaga durata a acordului cadru: 560.000 litri lichid degivrant
Valoarea estimata fara TVA: intre 152, 000 si 1, 064, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. part. 91.333, 00 leiGar. buna executie: 10% din va. fara TVA a contr. (reducere 50% pentru IMM, cf. L.346/2004).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea.
? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.
- Certificate constatatoare privind plata obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, a obligatiilor fiscale accesorii, precum si a altor debitePentru persoane juridice romane:
- Certificat emis de ORC de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala (copie).
- Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelordin care sa rezulte ca:
- obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului prezentei proceduri;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.
- Certificat de inregistrare in scopuri de TVA (Certificat de inregistrare fiscala).
Pentru persoanele juridice straine:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare din punct de vedere fiscal, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.
- Bilantul contabil la 31.12.2009 vizat de autoritatile competente, sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul ; autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.O lista a pricipalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari (se vor completa Formularul 13 din Sectiunea III);
2.Experienta similara;
- se va completa Formularul Experienta similara;
- se va depune in copie cel putin 1 (unu) contract incheiat in ultimii 3 ani, ce are in obiect livrarea de lichide degivrante de tipul celui solicitat prin caietul de sarcini, valoarea contractelor prezentate sa fie cel putin egala cu 266.000, 00 euro, respectiv valoarea estimata a unui contract subsecvent;
3.Cel putin 1 recomandare in original din partea altor beneficiari de lichide degivrante de tipul celui solicitat prin caietul de sarcini.
4.Certificat de autorizare emis de AACR. Ofertantii romani care participa la procedura (inclusiv ofertantii care participa in asociere) trebuie sa fie autorizati de AACR ca agenti aeronautici civili autorizati pentru furnizarea de produse. Ofertantii externi trebuie sa fie acceptati de AACR ca agenti aeronautici civili autorizati pentru furnizarea de produse, in conformitate cu Ordinul MTI nr. 479/2010.
5.Autorizatie de livrare a produselor de la producator (in original) (se va depune numai in cazul ofertantului care nu este si producator).
Alte cerinte se regasesc la Sectiunea VI.3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 10:00
Locul: Sediul RA Aeroportul International Sibiu, str. Sos. Alba-Iulia, nr. 73, jud Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti in scris ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare2. Ofertantul trebuie sa detina sistem de management al calitatii certificat conform EN ISO 9001 (sau echivalent).Se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii, conform EN ISO 9001 (sau echivalent) pe numele ofertantului - in copie.3. Ofertantul trebuie sa detina sistem propriu de management de mediu certificat conform SR EN ISO 14001 (sau echivalent).Se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului propriu de management de mediu, conform SR EN ISO 14001 (sau echivalent) pe numele ofertantului - in copie.4. Ofertantul trebuie sa detina sistem propriu de management al sanatatii si securitatii ocupationale certificat conform OHSAS 18001 (sau echivalent).Se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului propriu de management al sanatatii si securitatii ocupationale, conform OHSAS 18001 (sau echivalent) pe numele ofertantului - in copie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Sibiu, Sectia contencios administrativ
Adresa postala:  str. B-dul Victoriei, nr. 11, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550024, Romania, Tel. 0269/217104, Email:  [email protected], Fax:  0269/217702
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RA Aeroportul International Sibiu
Adresa postala:  str. Sos. Alba-Iulia, nr. 73, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550052, Romania, Tel. 0269/253135, Email:  [email protected], Fax:  0269/253131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2010 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer