Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare lichid degivrant pentru piste de aeroport


Anunt de participare (utilitati) numarul 40860/20.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Mihut, Tel.021/204.13.20, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021/201.49.90, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare lichid degivrant pentru piste de aeroport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul CN AIHCB SA, esalonat, in termen de 20 zile de la comanda ferma a achizitorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de lichid degivrant pentru piste de aeroport conform cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24661310-1 - Agenti de dejivrare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea care se va achizitiona 70.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare=6.000RON prin scrisoare de garantie bancara;garantia de buna executie 5% din valoarea contractului, fara TVA, constituita prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
nu se accepta ajustarea pretului contractului;livrarea in maxim 20 zile de la emiterea comenzii de catreCN AIHCB SA; plata prin OP in 15 zile lucratoare de la livrare si receptie, dupa primirea facturii fiscale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat atestare fiscala emis de AFP si certificate privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei, conform documentatiei de atribuire;declaratie privind eligibilitatea, conform Formularului H1. Pt. persoane juridice straine-documente similare celor inscrise la paragraful H.1.3 din documentatia de atribuire si documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica conform paragrafului H.2.2 din documentatia de atribuire (certificat de inmatriculare si certificat constatator emis de ORC)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.H3 si H4 din fisa de date: autorizatie pt.livrarea produselor ofertate;sa fi indeplinit in ultimii 3 ani cel putin 1 contracte de furnizre lichid degivrant pt.piste aeroport - Formular H3 iar pentru fiecare contract se va prezenta o recomandare din partea beneficiarului respectiv;lista subcontractanti insotita de acordurile de subcontractare; certificat ISO 9001:2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria CN AIHCB SA sau prin OP in contul RO 40BRDE445SV12412444450 al CN AIHCB SA deschis la BRD Agentia Henri Coanda
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2008 10:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA - Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine de la sediul CN AIHCB SA pe baza unei imputerniciri emisa deoperatorii economici interesati si a dovezii platii. Program L-J intre orele 8:30-14:00 si V intre 8:30-12:00. In cazul in care plata se va face prin OP suma de 60 RON trebuie sa se regaseasca in contul CN AIHCB SA la data obtinerii documentatiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.16.49
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/204.14.08, Fax: 021/201.49.90
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2007 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer