Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare linie tehnologica tipografica,masina de capsat,lucrari amenajare spatiu linie tehnologica tipografica


Anunt de participare numarul 85896/08.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL NATIONAL DE GEODEZIE, CARTOGRAFIE, FOTOGRAMMETRIE SI TELEDETECTIE
Adresa postala: B-dul Expozitiei nr.1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012101, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Antigona Cioveie, Tel.0212241621, Email: [email protected], Fax: 0212241996, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
Altele: Geodezie, cartografie, fotogrammetrie si teledetectie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare linie tehnologica tipografica, masina de capsat, lucrari amenajare spatiu linie tehnologica tipografica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul CNGCFT, B-dul Expozitiei nr.1A, sector 1, Bucuresti, cod 012101
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Linie tehnologica tipografica, masina de capsat, amenajare spatiu linie tehnologica tipografica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42991200-1 - Masini de tiparit (Rev.2)
42990000-2-Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
45262600-7-Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Linie tehnologica tipografica(1 buc), masina de capsat(1 buc), amenajare spatiu linie tehnologica tipografica
Valoarea estimata fara TVA: 5, 710, 084.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 114000 leiGarantia de buna executie a contractului se va constitui in valoare de 10% din pretul contractului / fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii, plata cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44, alin.(2) din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SITUATIA PERSONALA A OFERTANTULUICerinte obligatorii :
a. Declaratie privind eligibilitateaCompletare Formular 3, Capitolul IV (original)
b. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Completare Formular 4 din Capitolul IV (original)
c. Certificate constatatoare privind
indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat
Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, la zi, catre bugetul local si bugetul de stat, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit (original/copie, cu mentiuneaconform cu originalul).
d. Declaratie privind protectia munciiCompletare Formular 5, Capitolul IV din prezenta documentatie completat si semnat de ofertant, valabil pe toata durata contractului. (original).CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE (INREGISTRARE)Cerinte obligatorii : a.Persoane juridice/fizice romane Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata ).
b.Persoane juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SITUATIAECONOMICO-FINANCIARA
Cerinte obligatorii :
a. Informatii generaleCompletare Formular6 din Capitolul IV (original)
Nota : Pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, conform tabelului de mai jos: Anul EUR
2006 3, 5245
2007 3, 3373
2008 3, 6827
Nota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate
b. Bilant contabilOperatorul economic va prezenta bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organulcompetent (copie semnata si stampilata, cu mentiunea conform cu originalul)Persoanele juridice romane vor prezenta documentele solicitate in copie, stampilate si semnate pe fiecare pagina cu mentiunea conform cu originalul.
Persoanele juridice straine vor prezenta documentele solicitate in copie, stampilate si semnate pe fiecare pagina cu mentiunea conform cu originalul, precum si in traducere autorizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Se solicita ca cifra medieanuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 5.700.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CAPACITATEA TEHNICA si PROFESIONALA
Experienta similaraCompletare Formular 7 + Anexaintegrata, )Lista a principalelor livrari de produsesimilare, efectuate in ultimii 3 ani de catre ofertant.
Lista a principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 3 ani de catre ofertant (lucrari de amenajare, consolidare, instalatii ).
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiAutorizare pentru livrarea produselor dePentru linia tehnologica tipografica si masina de capsat se va prezentaautorizare/autorizari emisa/emise de producator/importator pentru ofertant, Formular 9 (original) sau daca autorizatia este sub o alta forma/continut, operatorul economic va prezentacopie semnata, stampilata si cu mentiunea conform cu originalul/traducere legalizata.In cazul in care ofertantul prezinta autorizare de la un distribuitor autorizat, impreuna cu aceasta, va prezenta si autorizarea emisa de producator pentru distribuitorul autorizat, respectiv copie semnata, stampilata si cu mentiunea conform cu originalul/traducere legalizata.e) Recomandari din partea altor beneficiariCerinta minima pentru produse : prezentarea a cel putin 1 (una) recomandare/document constatator (original/copie legalizata, traducere autorizata legalizatain limba romana) din partea beneficiarului contractului care indeplineste cerinta minima de la pct.V.4.a) prezentat inAnexa la Formularul 7Cerinta minima pentru lucrari de amenajare spatiu: prezentarea a celputin 1 (una) recomandare/document constatator (original/copie legalizata, traducere legalizatain limba romana) din partea beneficiarului pentru contractul care se regaseste in Anexa la Formularul 7, SAU: prezentarea a celputin 1 (una) recomandare/document constatator (original/copie legalizata, traducere legalizatain limba romana) din partea beneficiarului unui contract similar de livrare produse si amenajare spatiu conform pct. V.4-a) si b).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a minim un contract similarCerinta minima pentru produse : prezentarea a cel putin 1 (una) recomandare/document constatator (original/copie legalizata, traducere autorizata legalizatain limba romana)Cerinta minima: Ofertantul va prezenta CV-ul a minim 5 specialisti, cu o experienta in domeniu de minim 3 ani care vor asigura serviciile de instalare, punere in functiune si intretinere a LINIE TEHNOLOGICA TIPOGRAFICA siMASINA DE CAPSAT HARTIE , precum si instructajul personalului autoritatii contractante privind exploatarea echipamentelor.CV-ul va ficompletat conform Formularului 8, din Capitolul IV si va fi semnat de titular si de semnatarul ofertei.Persoana(le) de specialitate trebuie sa detina: Certificat de instruire de la producatorul/ importatorul liniei tehnologice pentru asigurarea serviciilor de instalare, instruire, punere in functiune si intretinere. Certificatul va face dovada ca specialistii desemnati au fost instruiti de producator/importator. Se va prezenta o copie dupa certificarea respectiva (cu mentiunea conform cu originalul);b)Cerinta minima: Ofertantul va prezenta CV-ul a minim 1 responsabil tehnic cu executia AMENAJAREA SPATIULUI AFERENT LINIEI TEHNOLOGICA TIPOGRAFICA , care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, pentru care va atasa si CV- ul.CV-ul va ficompletat conform Formularului 8, din Capitolul IV si va fi semnat de titular si de semnatarul oferteiCerinta minima pentru lucrari de amenajare spatiu: prezentarea a celputin 1 (una)recomandare/document constatator (original/copie legalizata, traducere legalizatain limba romana)SAU: prezentarea a celputin 1 (una) recomandare/document constatator (original/copie legalizata, traducere legalizatain limba romana) din partea beneficiarului unui contract similar de livrare produse si amenajare spatiu conform pct. V.4-a) si b).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura in doua runde succesive
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2009 11:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 12:00
Locul: Sediul CNGCFT, Bucuresti, B-dul Expozitiei nr.1A, sector1, etaj 1, camera 1, (sala de consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii vor prezenta o delegatie scrisa din partea ofertantului prin care acesta se ngajeaza sa-l reprezinte si o copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021332.35.64, Email: [email protected], Fax: 0213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNGCFT - Consilier Juridic
Adresa postala: B-dul Expozitiei nr.1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012101, Romania, Tel.0212241621, Email: [email protected], Fax: 0212241996, Adresa internet (URL): www.cngcft.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2009 23:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer