Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE MAMOGRAF DIGITAL CU STATIE DE PROCESARE SI BIOPSIE STEREOTAXICA


Anunt de participare numarul 78683/30.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: MUCOI MARICELA, Tel.0213037851;0213144324, Email: [email protected], Fax: 0213134388;4106117, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MAMOGRAF DIGITAL CU STATIE DE PROCESARE SI BIOPSIE STEREOTAXICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul utilizatorului final din Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MAMOGRAF DIGITAL CU STATIE DE PROCESARE SI BIOPSIE STEREOTAXICA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111650-2 - Aparate de mamografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 BUC. MAMOGRAF DIGITAL CU STATIE DE PROCESARE SI BIOPSIE STEREOTAXICA
Valoarea estimata fara TVA: 2, 042, 436.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.08.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 40848 LEI SAU ECHIVALENT EURO;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie priv neincadrarea in art.181 din OUG nr. 34, declaratie priv calitatea de participant la procedura, certific priv indeplinirea obligatiilor exigibile, cazier fiscal, certif constatator (pers jurid romane), certific de inregistrare (pers jurid romane), documente priv forma de inregistrare(pers juridic straine), aviz de functionare emis de Min. Sanatatii (pers jurid romane).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie livrari 3 ani, autoriz livrare, doc certif. management calitate, aviz functionare service, declaratie nr. specialisti. nr. echipe de interventie, ateliere de reparatii si dotarea cu aparatura de masura si control, declaratie scolarizare si upgradare soft garantie, declaratie asigurare service si piese de schimb post garantie, declaratie conformitate conf HG 911/2005, autorizatie de securitate radiologica pentru produsul ofertat, declaratie angajament amenajare spatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
informatii suplimentare despre organizarea etapei finale de licitatie electronica se regasesc in Fisa de date din Documentatia de atribuire anexata prezentului anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.09.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante: Bucuresti, str. Franceza nr.48-50, sect.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pot asista la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care vor prezenta imputernicire scrisa in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu a fost publicat un anunt de intentie; nu se accepta oferte alternative. Eventualele contestatii se pot depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor sau la instanta judecatoreasca competenta. Partea nu se poate adresa pentru solutionarea aceleiasi cereri concomitent Consiliului de Solutionare a Contestatiilor si instantei judecatoresti competente. In caz contrar, se prezuma renuntarea la calea administrativ jurisdictionala, partea avand obligatia de a notifica Consiliului introducerea cererii la instanta judecatoreasca competenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR SAU INSTANTA JUDECATOREASCA COMPETENTA
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: strada Franceza nr. 48-50, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Tel.021/3144324, Fax: 021/3134388
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer