Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE MARMITE CU ABURI DE JOASA PRESIUNE, CAPACITATE 300 L


Anunt de participare numarul 21078/27.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Iasi
Adresa postala: Str. Dr.Vicol, Nr.10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700469, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Cociorva, Tel.0232-216722, Email: [email protected], Fax: 0232-216700, Adresa internet (URL): www.penitenciaruliasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MARMITE CU ABURI DE JOASA PRESIUNE, CAPACITATE 300 L
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIARUL IASI, STR. DR VICOL, NR.10, LOC.IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MARMITE CU ABURI DE JOASA PRESIUNE, CAPACITATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28111400-7 - Bucatarii de campanie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
8(OPT)BUCATI MARMITE
Valoarea estimata fara TVA: 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.08.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 1600 LEI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 7% DIN VALOAREA FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN FONDURILE ALOCATE PRIN BUGETUL DE STAT PE ANUL 2007 , IAR PLATA SE VA FACE PRIN ORDIN DE PLATA IN CONTUL FURNIZORULUI, DESCHIS LA TREZORERIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE FARA A I SE DIMINUA RASPUNDEREA IN CEEA CE PRIVESTE MODUL DE INDEPLINIRE A CONTRACTULUI CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE ART 44, 45 /OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- fisa de informatii generale despre societate- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritateafiscalacompetenta.
- certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor.
- certificatul de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului;
- certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei).
-autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant aprobat.
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani.
- dovada existentei contului la Trezorerie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista cu principalele livrari a produsului ofertat in ultimii 3ani, cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari / cantitati.
- asigurarea sistemului calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2007 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2007 12:00
Locul: Penitenciarul Iasi, str.Dr Vicol, nr.10, loc.Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OPERATORII ECONOMICI IN NUME PROPRIU SAU PRIN REPREZENTANTI LEGALI/PERSOANE IMPUTERNICITE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: OFFICE@CNSC, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI, SECTIA CONTECIOS ADMINSTRATIV
Adresa postala: STR.ANASTASIE PANU, NR.25, LOC.IASI, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Fax: 0232217822
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT CARE ACESTA IL CONSIDERA IN LITIGIU
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC - PENITENCIARUL IASI
Adresa postala: PENITENCIARUL IASI, STR. DR VICOL, NR.10, Localitatea: IASI, Cod postal: 700469, Romania, Tel.0232216722, Fax: 0232216700, Adresa internet (URL): WWW PENITENCIARULIASI.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2007 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer