Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare material antiderapant-nisip


Anunt de participare numarul 32409/15.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL LICITATII, Tel.0251/408735, In atentia: NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare material antiderapant-nisip
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bazele de deszapezire din cadrul DRDP CRAIOVA, SDN 1-5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare material antiderapant-nisip
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28813910-6 - Materiale de intretinere rutiera de iarna (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
16662 tone. Detalierea pe loturi a cantitatilor se face in Anexa B
Valoarea estimata fara TVA: 537, 816RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiile de participare sunt conform Anexa B pe fiecare lot in parte
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program Intretinere 2007 - Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Persoane juridice romane-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta;pt. persoane juridice romane - Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului; pt. persoane juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original sau copie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale anexata-declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2005, 2004);Bilant contabil pe anii 2006, 2005, 2004 vizat si inregistrat la Organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei medii de afaceri pe anii 2006, 2005 si 2004 este stabilit conf Anexa B pt. fiecare lot in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani.-Certificat de conformitate a produsului conform SR 662/2002 sau buletin/raport de incercari emis de un laborator autorizat pentru produsul ofertat-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnica de care dispune operatorul economic- ISO 9001 sau echivalent la producator- Autorizatie de livrare (in cazul comerciantului) de la producator
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operaotul economic trebuie sa faca dovada furnizarii unei cantitati de produse similare egala sau mai mare decat cantitatile solicitate pe fiecare lot in parte conform Anexa B.Indeplinirea conditiei se poate realiza prin cumularea valorii a cel mult 3 contracte incheiate si indeplinite in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea Documentatetiei de atrbuire (in valoare de 350 lei fara TVA) se achita la casieria DRDP CRAIOVA.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2007 11:00
Locul: DRDP CRAIOVA, Str. Calea Severinului, nr.17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
A fost publicat Anunt de Intentie in SEAP cu nr. 486 din 18.01.2007 si Monitorul Oficial partea a VI-a nr.35 din 25.01.2007. Contractele incheiate se vor derula in functie de sursele financiare alocate precum si de Strategia CNADNR S.A. privind Intretinerea Drumurilor Nationale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel -sectia concencios administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2007 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer