Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare material dendrologic - specii rasinoase


Anunt de participare numarul 4943/13.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Gospodarire Comunala-Serv.Igiena Publica si Spatii Verzi
Adresa postala: Str.M.Kogalniceanu nr.28, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900659, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Igiena Publica si Spatii Verzi, Tel.0241/708180, In atentia: ing.Coman Gheorghe, Fax: 0241/708195
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centrul pentru Informare Cetateni
Adresa postala: Str.Ec.Varga nr.25-27, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: Biroul nr.6, Tel.0241/708160, In atentia: Directia Tehnic Achizitii, Fax: 0241/708195
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centrul pentru Informare Cetateni
Adresa postala: Str.Ec.Varga nr.25-27, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: Biroul nr.6, Tel.0241/708160, In atentia: Directia Tehnic-Achizitii, Fax: 0241/708195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare material dendrologic - specii rasinoase
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Gospodarire Comunala-Constanta, str.M.Kogalniceanu nr.28
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea a 28 specii de arbusti conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
02513000-3 - Arbusti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform specificatiilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 705, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
39 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 8000 lei , prin scrisoare de garantie bancara si garantie de buna executie 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local , prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In caz motivat, cand situatia nu permite ridicarea din pepiniera a tuturor produselor pana la data stabilita in contract, acestea vor fi stratificate pana la solicitarea beneficiarului la furnizor, ca fiind in custodia beneficiarului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;certificat privind datoriile catre bugetul de stat; certificat privind datoriile catre bugetul local;certificat constatator emis de ORC;certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani.Livrarile se vor confirma prin certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau clientul beneficiar(facturi, scrisori de confirmare a livrarii din partea beneficiarului, semnate si stampilate etc.)
Standarde de asigurare a calitatii-Certificat ISO 9001, ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: se achita numerar la casieria din str.Ec.Varga nr.25-27 Constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2007 13:00
Locul: Directia Gospodarire Comunala, str.M.Kogalniceanu nr.28 , Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele imputernicite desemnate de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor si Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6 sector 3; Str.Traian nr.23, Localitatea: Bucuresti;Constanta, Cod postal: 30081;900743, Romania, Tel.021/3104641;0241/606572, Email: [email protected], Fax: 021/3104642;0241/616003
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria mun.Constanta, Directia Administratie Publica Locala-Serv.Juridic
Adresa postala: Bd.Tomis nr.51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/708115, Fax: 0241/708195
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria mun.Constanta, Directia Administratie Publica Locala-Serv.Juridic
Adresa postala: Bd.Tomis nr.51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/708115, Fax: 0241/708195
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2007 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer