Licitatie Publica - furnizare material pietros franco beneficiar pentru DS.SUCEAVA
Anunt de participare numarul 138757/11.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVABDUL 1 MAI NR.6 , Localitatea: SUCEAVA , ,Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou Investitii, Tel. +40 230217685, In atentia: ing.Atitienei Iulian, Fax: +40 230521783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare material pietros franco beneficiar pentru DS.SUCEAVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitele specificate in documentatia de atribuire
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare material pietros franco beneficiar pentru DS.SUCEAVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212000-0 - Granule, criblura, nisip fin, pietre mici, pietris, piatra faramitata si concasata, amestecuri de piatra, amestec de nisip si pietris si alte agregate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
53850 tone
Valoarea estimata fara TVA: 1, 745, 110RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar in Cont IBAN RO41BRDE340SV10287103400 deschis la BRD-SUCEAVA sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.2.Garantia se va constitui : * pentru unul sau mai multe loturi, dar cu prezentarea unui centralizator anexa la dovada platii, ce va contine un tabel cu urmatorul continut : - numar curent, - lotul (numarul si denumirea lui )- sortimentul (denumirea sortimentului), - valoare garantie depusa aferenta lotului- forma de plataAceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata pentru fiecare lot in parte.Cuantumul garantiei de participare la licitatie pe loturi este prezentata in Anexa B.Cuantumul garantiei de participare la licitatie se va constitui numai pentru lotul/loturile sau sortimentele pentru care ofertantulintentioneaza sa depuna oferta.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovadaconstituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada inacest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor incategoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile), de la datalimita de deschidere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare :5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreagaperioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari (conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006): retineri succesive dinplata cuvenita pentru facturile partiale ;Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuiaun cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA).*Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului(fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).
Persoane cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Suceava:
-Ing. Sorin CIOBANU
-Ing.Valerian SOLOVASTRU,
-Ec. Vasile RUSU,
-Ing. George CELSIE
-Jr.Aftanasie TIRONEAC
-Ing.Iulian ATITIENEI
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Cerinta 4 : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
ATENTIE:
- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei
Cerinta 5: Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.
Se va prezenta si depune Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Cerinta 6 : Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie
(Consiliul Local).
Se va prezenta si depune Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social
operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Cerinta 7: Certificat de cazier fiscal, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.
Se va prezenta si depune Certificat de cazier fiscal: eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat(prezentat de operatoruleconomic).
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care
ofertantul este rezident.
Cerinta 8 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura:
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire -
respectiv cod CAEN: Cod 0811 - Extractia pietrei ornamentale si a pietrei pentru constructii, extractia pietrei calcaroase, ghipsului, cretei si a ardeziei, sauCod 0812 - Extractia pietrisului si nisipului; extractia argilei si caolinului, sauCod 4673- Comert cu ridicata al materialului lemnos si a materialelor de constructie si echipamentelor sanitareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor ? in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie lizibila
si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate, extractia pietrei ornamentale si a pietrei pentru constructii,
extractia pietrei calcaroase, ghipsului, cretei si a ardeziei sau extractia pietrisului si nisipului; extractia argilei si caolinului sau comertul cu
ridicata al materialului lemnos si a materialelor de constructie si echipamentelor sanitare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri globalaCerinta minima obligatorie: Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii
trei ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare decat
valoarea in lei a loturilor pentru care participa la licitatie-conform Anexa B.
Se va completa si depune: Formularul B din sectiunea
FORMULARE - in originalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31
decembrie al fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la 31.12 2011 , vizat
si inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie
certificata de ofertant pe propria raspundere);
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima
obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca
inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la
data depunerii ofertei ) continand valori, perioade de livrare, beneficiari,
indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti
privati.Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3
ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au livrat produse similare celor
solicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada livrarii de produse similare, in valoare
egala sau mai mare decat valoarea in lei a lotului/loturilor la care
intentioneaza sa participe la licitatiei.
Cerinta nr. 2 Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii.
Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Cerinta nr. 3 Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare materiale pietroase.
Cerinta nr. 4 Declaratie pe propria raspundere privind mijloacele de transport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloace de transport si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
Declaratia va cuprinde o prezentare tabelara a mijloacelor de transport puse la dispozitie, cu urmatorul continut: nr. curent, tip mijloc de transport, nr. de circulatie, capacitate si va fi insotita de: - copie dupa licenta de transport (copie conforma) pentru firma, vizata la zi de catre Autoritatea Rutiera Romana (A.R.R.) : - copie dupa licenta de executie (copie conforma) pentru transporturi nationale, vizata la zi de A.R.R. pentru fiecare mijloc de transport declarat. sau poate prezenta Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se obliga ca in cazul in care este declarat castigator sa prezinte/obtina Licenta de transport pana la data de incheiere a contractului. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Cerinta nr. 5 Documente referitoare la instalatia de cantarit utilizata pentru cantarirea vehiculelor rutiere (cf. HG 1373/2008). Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine instalatia de cantarit, utilizata pentru cantarirea vehiculelor rutiere (cf. HG 1373/2008).
Ofertantul trebuie sa prezinte: - certificatul de aprobare de model, - declaratia de conformitate pentru instalatia de cantarire a vehiculelor din dotare sau buletinul de verificare metrologica. sau un angajament de disponibilitate, iar in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare ofertantul va prezenta contracte ferme de disponibilitate(inchiriere, comodat, etc.) a instalatiei de cantarit utilizata pentru cantarirea vehiculelor rutiere (cf.HG 1373/2008) (Se vor prezenta copii ale documentelor de mai sus, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei) Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Cerinta nr. 1 Certificare ISO 9001:2008
Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) la ofertant, cu aplicabilitate la codurile CAEN solicitate (la codul CAEN 4673 doar pentru materiale de constructie). Se va prezent Certificatul ISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiune ?Conform cu originalul? semnata si stampilata. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.256 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: SUCEAVA Bdul 1Mai nr 6 , Localitatea: Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720244, Romania, Tel. +40 230217685, Email: [email protected], Fax: +40 230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2012 11:27