Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare materiale de constructii si articole conexe


Anunt de participare numarul 146571/14.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL AIUD
Adresa postala: Str. Morii Nr. 7-9, Localitatea: Aiud, Cod postal: 515200, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA MIIHET, Tel. +40 0258861021, Email: [email protected], Fax: +40 0258863575, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare materiale de constructii si articole conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul AiudStr. Morii nr. 7-9 jud. ALBA
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 56, 572.52RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitati si alocatiile bugetare se vor incheia contracte subsecvente lunar sau trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare materiale de constructii si articole conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
44111520-2-Materiale de izolatie termica (Rev.2)
44511000-5-Scule de mana (Rev.2)
44530000-4-Dispozitive de fixare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1VATA MINERALA BAZALTICA 100mmminim 450 mp.? maxim. 500 mp. Cantitate estimata contract subsecvent minim 100 mp. ? maxim. 250 mp.
Lot 2VATA MINERALA BAZALTICA 50mmminim 300 mp. ? maxim. 400 mp. Cantitate estimata contract subsecvent minim 8000 kg. ? maxim. 10000 kg.
Lot 3DISC TAIEREminim 100 buc. ? maxim. 150 buc. Cantitate estimata contract subsecvent minim 30 buc. ? maxim. 100 buc.
Lot 4DIBLU POLISTIRENminim 8000 buc. ? maxim. 10000 buc. Cantitate estimata contract subsecvent minim 2000 buc. ? maxim. 4000 buc.
Lot 5ADEZIV POLISTIRENminim 8000 kg. ? maxim. 12000 kg. SCantitate estimata contract subsecvent minim 3000 kg. ? maxim. 4000 kg.
Lot 6SOLUTIE IGNIFUGA PENTRU LEMNminim 700 kg. ? maxim. 900 kg. Cantitate estimata contract subsecvent minim 200 kg. ? maxim. 300 kg.
Lot 7PLASA ARMARE DIN FIBRA DE STICLAminim 1000 mp. ? maxim 1500 mp. Cantitate estimata contract subsecvent minim 300 mp. ? maxim. 400 mp.
Lot 8SARMA NEAGRA 2, 5 mmminim 150 kg ? maxim 200 kg. Cantitate estimata contract subsecvent minim 50 kg. ? maxim. 100 kg.
Lot 9EMULSIE BITUM minim. 1200 kg ? maxim 1500 kg. Cantitate estimata contract subsecvent minim 300 kg. ? maxim. 500 kg.
Lot 10 POLISTIREN EXPANDAT 100 mm minim 1200 mp. ? maxim 1500 mp. Cantitate estimata contract subsecvent minim 300 mp. ? maxim. 400 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 56, 572.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform art.86 H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cont RO33TREZ0045005XXX000042, CF 4331341 ( cod fiscal garantii) deschis la Trezoreria Aiud.Perioada de valabilitate a garantiei de participare , ,este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei? respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trbuie sa fie irevocabila.Garantia de participare in suma totala de 1095 leiLot 1VATA MINERALA BAZALTICA 100mm- 160 leiLot 2VATA MINERALA BAZALTICA 50mm- 60 leiLot 3DISC TAIERE- 25 leiLot 4DIBLU POLISTIREN- 65 leiLot 5ADEZIV POLISTIREN- 125 leiLot 6SOLUTIE IGNIFUGA PENTRU LEMN- 85 leiLot 7PLASA ARMARE DIN FIBRA DE STICLA- 50 leiLot 8SARMA NEAGRA?10 leiLot 9EMULSIE BITUM- 135 leiLot 10 POLISTIREN EXPANDAT 100 mm ? 380 leiEchivalenta pentru garantia de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.I.M.M. ? urile pot beneficia de reducerea de 50 % din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilorLegiinr. 364/2004. Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salaraiati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic , conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din OG nr. 27/2006, se anexeaza la dovada garantiei de participare. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie este de 10% din valoareafara TVA a fiecarui contract subsecvent ce se va incheia in baza acordului cadru. Se va constitui prin: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , cu respectarea prevederilor art.86(2), (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , autoritatea contractanta urmand sa alimenteze contul deschis de catre contractant la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia , pana la concurenta intreii sume , depunerea sumei de bani cu OP in trezorerie.RO33TREZ0045005XXX000042, CF 4331341 ( cod fiscal garantii) deschis la Trezoreria Aiud
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006. (formular nr. 1)
Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 dinO.U.G. nr.34/2006. ( formular nr. 2 )
Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. ( formular nr. 3 ) Persoanele cu functiede decizie: Nazare Valentin, Mihet Mircea, Marginean Ovidiu, Boc Viorica, Inceu Mihai, Toma Florin, Florea Victor.
Certificatului de participare cu oferta independenta. ( formular nr. 4 ) Certificatul constatator emis de ONRC, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul semnata si stampilata.In situatia in care certificatul emis de ORC a fost prezentat in forma copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta documentul inoriginal/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani conform art. 185 alin..2 OUG 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale conformformularuluinr.5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie inregistrati in sistemul electronic de achizitii publice in vederea participarii la etapa finala de licitatie electronica;2. Numai ofertantilor declarati admisi dupa evaluarea initiala a ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante li se va trimite invitatie on-line de participare la licitatia electronica prin intermediul Sistemului Electronic de Achizitii Publice;3. Informatiile care vor fi disponibile ofertantilor pe parcursul desfasurarii licitatiei electronice sunt: ? Preturile sau valorile noi prezentate in cadrul licitatiei;? Numarul de participanti inscrisi? Locul ocupat in clasament4. Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare sunt : ??PRETULFARA TVA OFERTAT5.Numarul rundelor de licitare :1;6. Durata rundei de licitare :1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 115165/28.08.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S93-153756din16.05.2012
Numarul anuntului in JO: 2012/S95-156937din19.05.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2013 10:00
Locul: Penitenciarul Aiud Str. Morii nr. 7-9 jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul procedurii de atribuireoffline cuetapa finala de licitatie electronicase constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Caile de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Aiud
Adresa postala: Str. Morii nr. 7-9, Localitatea: AIUD, Cod postal: 515200, Romania, Tel. +40 258861021, Email: [email protected], Fax: +40 258863575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2013 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer