Licitatie Publica - FURNIZARE MATERIALE DE OSTEOSINTEZA
Anunt de participare numarul 74708/04.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice, Tel.318.05.11, In atentia: Ec.Rizea Daniela, Email: [email protected], Fax: 318.05.54, Adresa internet (URL): www.suub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MATERIALE DE OSTEOSINTEZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR.SPL.INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 934.78 si 1, 425, 233.85RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE MATERIALE DE OSTEOSINTEZA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 934.78 si 1, 425, 233.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GAR. DE PART. IN VAL. DE 1% DIN VALOAREA MAXIMA FARA TVA (SE REGASESTE IN ANEXA CU LOTURI PENTRU FIECARE LOT IN PARTE) SI GARANTIE DEBUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National Unic al Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitateaDeclaratie privind inexistenta starii de faliment Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, valabil la data desfasurarii procedurii, in xerocopie, semnata si stampilata conform cu originalul.
2. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C, valabil la datadeschiderii ofertelor, in xerocopie, semnata si stampilata conf. cu originalul;ertificat eliberat D.G.F.P valabil la data desfasurarii procedurii, in xerocopie, semnata si stampilata conform cu originalul.Certificat privind impozitele si taxele eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primarieivalabil la data desfasurarii procedurii, in xerocopie, semnata si stampilata conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiar-contabila (bilant financiar contabil) la 31.12.2007, vizat de D.G.F.P. -in xerocopie, semnata si stampilata conform cu originalul;.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii si Familiei (inclusiv anexele), sau echivalent, valabil la datadeschiderii ofertelor, in xerocopie, semnata si stampilata conf. cu originalul ;4. Autorizatia de comercializare de la producator, eliberata pentru participarea la Licitatia organizata de S.U.U.B. la data de 19.05.2009 si in care vor fi specificate produsele pentru care va fi depusa oferta in original sau xerocopie semnata si stampilata conf. cu originalul;
5. Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale, inclusiv Anexasau Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, Directiva 98/79 CEE, Directiva 90/385 CEE sau echivalent, valabilla data organizarii procedurii - in xerocopie, semnata si stampilata conform cu originalul.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani- Formularul nr. 52. Recomandari din partea a cel putin 2 beneficiari, in original.
3. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : UNI, ISO, EN, sau TUV sau echivalent, xerocopie, semnate si stampilate conform cu originalul, valabilla data organizarii procedurii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14112/26.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2009 11:00
Locul: AMFITEATRUL MIC, ETAJ 1, STR.SPL.INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai firmelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART.255 SI 256 DIN OG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SUUB
Adresa postala: STR.SPL.INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021.318.05.22, Fax: 021.318.05.54
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2009 08:49