Licitatie Publica - Furnizare materiale de stingere a incendiilor si vehicule de stins incendii
Anunt de participare numarul 56683/25.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TURNU ROSU
Adresa postala: TURNU ROSU , STR VALEA CASELOR , NR 85, Localitatea: Turnu Rosu, Cod postal: 557285, Romania, Punct(e) de contact: IOAN POSA, Tel.0269527888, Email: [email protected], Fax: 0269527601
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare materiale de stingere a incendiilor si vehicule de stins incendii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante din comuna Turnu-Rosu, str. Oltet nr.54, jud. Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de materiale de stins incendiu si vehicul de stins incendii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.1)
19000000-6-Piele, produse si incaltaminte din piele (Rev.1)
29851120-6-Materiale de stingere a incendiilor (Rev.1)
29851200-1-Echipament de salvare (Rev.1)
31622000-2-Sirene (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile pebtru fiecare produs conform caietului de sarcini. Coduri CPV mai sunt urmatoarele;17240000-6 28621200-0 31518100-1
18143000-3 28863000-9 31521320-3
19000000-6 29132200-5 31622000-2
25122100-3 29569100-6 32236000-6
25161100-8 29851000-9 32342100-3
25243310-2 29851100-0 33141620-2
28581100-9 29851120-6 33157100-6
28582200-7 29851200-1 33241000-1
28621120-8 31127000-2 34350000-5
34144213-4 35400000-8
Valoarea estimata fara TVA: 406, 388.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 6.095, 00 lei reprezentind 1, 5%din valoarea estimativa a contractului.Garantie de buna executie in cuantum de pina la 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri PHARE RO2005/017-553.01.03.06 SB 429, ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate;declaratie neincadrarea in art.181/OUG-34/2006;certificate atestare fiscala si plata impozitelor locale si bugetul de stat;recomandare.Certificat de inregistrare sub forma de copie sau original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
fisa de informatii generale;cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea listei cu principalele livrari de produse in ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Produsele sa fie din aceleasi coduri CPV ca cele care fac obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2008 16:00
Locul: La sediul autoritatii contractante din comuna Turnu-Rosu, str. Oltet nr.54, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor , reprezentantii autoritatii contractante, experti, observatori MFP(daca este cazul)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2005/017-553.01.03.06SB 429
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str.Oltet nr.54, Localitatea: Turnu-Rosu, Cod postal: 557100, Romania, Tel.0269/527888, Email: [email protected], Fax: 0269/527601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2008 19:15