Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE MATERIALE OSTEOSINTEZA


Anunt de participare numarul 135269/04.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 216012252, In atentia: MARINELA VASILE, Email: [email protected], Fax: +40 213140015, Adresa internet (URL): www.suub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MATERIALE OSTEOSINTEZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI, SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 952, 679.6 si 2, 382, 647.75RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente, vor fi incheiate lunar, trimestrial saupe orice perioada acoperita de disponibil bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MATERIALE OSTEOSINTEZA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MATERIALE OSTEOSINTEZA, IN CANTITATILE ESTIMATE IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 952, 679.6 si 2, 382, 647.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, reprezinta 1% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot , fara TVAin cuantumul prevazut in Anexa B a prezentei Fise de Date.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei ? 90zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii SUUB ? RO36TREZ7055005XXX000176 ? Trezorerie Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.?In conformitate cu art. 278^1 ? (1) ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului? si anume: 1%, din valoarea maximaestimata a fiecarui lot, pentru contracte a caror valoare este cuprinsa intre 63.000 lei si420.000 lei , din Anexa B, si 4200lei + 0, 1%, din valoarea maximaestimata a fiecarui lot, pentru contracte a caror valoare este cuprinsa intre 420.001lei si4.200.000 lei. Gar. de buna exec.va fi in cuantum de 5 % din val. fara TVA a fiecarui contr. subsecv.incheiat si poate fi constituita in maxim 5 zile de la primirea contr., prin: -instrum. de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig, care se prezinta in orig, in cuantumul si ptr.perioada prev. in docum.de atrib;
-viram. bancar in cont garantii SUUB?RO36TREZ7055005XXX000176 Trez. Sector 5; dep. la casieria aut.contrac.: a)a unei file cec, cu conditia confirm. acesteia de catre banca in termen de maxim 5 zile de la primirea contr.semnat de catre achiz;b)a sumei solic.in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei; Gar.de buna exec.devine anexa la contr, conf. Art.90/HG 925/2006, cu modif.si complet.ult..c)retineri succesive a platilor partiale, caz in care op.ec. are obligatia, in conform. cu prev. Art.90 alin.(3, din HG 925/2006, modif.prin HG 1045, pub.in M.O.757/27.10.2011, de a deschide un cont la Trez.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Fisa de informatii generale, Completarea formularului nr. 1 din Sectiunea Formulare
Cerinta nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Completarea formularului nr. 2 din Sectiunea FormulareCerinta nr. 3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Completarea Formular nr.9din Sectiunea Formulare
Persoane cu functii de conducere:
Manager: Conf. Dr. Florin Catalin Cirstoiu;
Director Financiar ? Contabil: Ec. Liana Saulea
Director medical ? Prof. dr. Dragos VinereanuDirector Ingrijiri Medicale ? as.med. pr. Claudia DobreSef Serviciu Achizitii Publice ? Ing. Ec. Madalin Necula
Cerinta nr. 4 Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Completarea formularului nr. 3 din Sectiunea Formulare
Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Completarea formularului nr. 4 din Sectiunea Formulare
Cerinta nr. 6 Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul
Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7 Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
Cerinta nr. 2 Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. valabil la data deschiderii ofertei, Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedicapacitatea economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2
In cazul existentei subcontractantilor
Prezentarea urmatoarelor formulare:
1. Acord de subcontractare2. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraCerinta nr. 3
Declaratie de conformitate CE conform Directivei europene 93/42/EEC
Cerinta nr. 4
Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru toate loturile ofertate cu titlul gratuit, la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 1
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii , conform ISO 13485, sau echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13598
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2012 10:00
Locul: SUUB - Splaiul Independentei nr. 169, sector 5, Bucuresti - Serv. Achizitii, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai agentilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc, au preturi egale, autoritatea contractanta , va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 255-(1), Art. 256 - (1), si Art. 2561*) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel. +40 216012252, Email: [email protected], Fax: +40 213140015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer