Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare materiale pentru canalizare menajera locuinte strada Plopilor (blocuri si locuinte individuale) si pentru colectoare canalizare menajera si pluviala strada Atelierelor, mun. Moinesti


Anunt de participare numarul 105044/30.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Moinesti
Adresa postala:  str. V. Alecsandri, nr. 14, Localitatea:  Moinesti, Cod postal:  605400, Romania, Punct(e) de contact:  Rodica Bejan, Tel. 0234363680, In atentia:  d-nei Dospinescu Valerica, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234365428, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare materiale pentru canalizare menajera locuinte strada Plopilor (blocuri si locuinte individuale) si pentru colectoare canalizare menajera si pluviala strada Atelierelor, mun. Moinesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UAT Municipiul Moinesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare materiale pentru canalizare menajera locuinte strada Plopilor (blocuri si locuinte individuale) si pentru colectoare canalizare menajera si pluviala strada Atelierelor, mun. Moinesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163000-0 - Tevi si racorduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 516, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 5.000 RON, garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea - Anexa 10A;decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181- Anexa 10B;pt. pers. juridice romane: Certif. constatator privind indepl. obligatiilor exigibile la bugetul local si la bugetul de stat;pt pers. juridice straine: documente edificatoare pentru dovedirea indepl.obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul de stat eliberate de autoritati din tara de origine(traduse autorizat in limba romana);pt persoanele fizice/juridice romane: Certificat de inregistrare(CUI), Certificat constataor emis de ORC; pt pers. juridice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, Certificat de rezidenta fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular Informatii generale - Anexa 11; Bilanturile contabile si conturile de profit si pierderi pt anii 2007, 2008, 2009;pt persoanele juridice straine: documente contabile pentru anii 2007, 2008, 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei cifre de afaceri pe ultimii 3 ani-2007, 2008, 2009, mai mare sau egala cu 1.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere - Anexa nr 14;Decl. privind subcontractantii - Anexa nr 18;Decl. privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani - Anexa nr. 12, fise de experienta similara, recomandari, copii contracte;Certificat ISO 9001-pt producator sau echivalent;Autorizatie de comercializare;Acord de asociere - daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea cel putin unui contract de produse de natura similara a carui valoare minima sa fie de 515.000 lei, fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2010 10:00
Locul: UAT mun. Moinesti, str. V. Alecsandri, nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Moinesti
Adresa postala:  str. V. Alecsandri, nr. 34, Localitatea:  Moinesti, Cod postal:  604500, Romania, Tel. 0234-365662, Email:  [email protected], Fax:  0234365530
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Unitatii administrativ teritoriale Municipiul Moinesti
Adresa postala:  str. V. Alecsandri, nr. 14, Localitatea:  Moinesti, Cod postal:  605400, Romania, Tel. 02343.63680, Email:  [email protected], Fax:  0234365428
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2010 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer