Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Materiale Promotionale pentru ADR SUD MUNTENIA


Anunt de participare numarul 134732/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Adresa postala: STR.GENERAL CONSTANTIN PANTAZI NR.7A, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910164, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVIAN DOBRESCU, Tel. +40 242331769, In atentia: DANA TRAIAN, Email: [email protected], Fax: +40 242313167, Adresa internet (URL): WWW.ADRMUNTENIA.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare Regionale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Materiale Promotionale pentru ADR SUD MUNTENIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii Contractate
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare materiale promotionale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare materiale promotionale conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 194, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
3800 lei. Perioada de valabilitate a ofertei - 50 zile de la termenul limita de primire a ofetelor; Perioada de valabilitate a garantiei de participare 50 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Anexa 9 sau prin ordin de plata (vizat de catre banca) in contul autoritatii contractante RO78RNCB0098037561140001 NU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional - Axa Prioritara 6 - Asistenta Tehnica DMI 6.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidati, in copie conform cu originalul, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu obligatii restante la bugetul local, in copie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Lista personelor care detin functii de decizie este urmatoarea:
Director ADR ? Liviu MUSAT
Director Economic ? Mirela TACHE
Presedinte Comisie ? Daniela TRAIAN
Membru Evaluator ? Liviu OLTENACU
Membru Evaluator ? Cristina RADU
Membru Evaluator ? Diana NEAGU
Membru Evaluator ? Octavian DOBRESCU
, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in copie conform cu originalul - Ofertantul Clasat pe primul loc va prezenta inainte de primirea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire pentru conformitatea documentului mai sus mentionat in original sau copie
Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare / altele echivalente, nu mai veche de 60 zile,
Persoane juridice / fizice straine - ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.
Documentele prezentate vor avea traduceri autorizate in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri medie globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani pe ultimii 3 ani - minim 300000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similara - Realizarea unui contract/sau a mai multora de furnizare produse de natura si complexitatea celor ofertate de minim: 150.000 Lei ( experienta in furnizarea de materiale promotionale)Contractul/contractele depus/depuse trebuie sa contina minim paginile care contin informatii cu privire la contractanti, obiectul contractului si valoarea contractuluiSe va anexa recomandarea din care sa reiasa modul de indeplinire a contractului/contractelor si numarul contractului/contractelor la care se face referinta sau documentul constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale aferente contractului prezentat ca experienta similara din partea beneficiarului in copie conform cu originalul.
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Mostre nepersonalizate ce vor avea toate specificatiile tehnice minime solicitate prin caietul de sarcini. Mostrele se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza.Lipsa oricarei mostre va duce la descalificarea ofertei.
ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant, cu aplicabilitate in comertmateriale promotionale(copie conform cu originalul).
ISO 14001 sau echivalent pentru ofertant (copie conform cu originalul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica ?Se va desfasura intr-o sigura runda ? iar elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare sunt : - pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2012 10:00
Locul: Calarasi , Str.General Constantin Pantazi Nr.7A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantiilor pe baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional - Axa Prioritara 6 - DMI 6.1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care una sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea va solicita reofertatea in plic inchis , in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice eventuala contestatie se poate depune in termen de maxim 5 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta in conformitate cu OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice al ADR SUD MUNTENIA
Adresa postala: Str.General Constantin Pantazi nr.7A, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910164, Romania, Tel. +40 242331769, Email: [email protected], Fax: +40 242313167, Adresa internet (URL): www.adrmuntenia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2012 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer