Licitatie Publica - FURNIZARE MATERIALE SANITARE - FIRE DE SUTURA
Anunt de participare numarul 95475/05.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BUZAU
Adresa postala: Str. Stadionului, nr.7, Localitatea: Buzau, Cod postal: 1247274, Romania, Punct(e) de contact: Laurean Bogdan Ion Stanciu, Tel.0238.720.223, Email: [email protected], Fax: 0238.720.223, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MATERIALE SANITARE - FIRE DE SUTURA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 402, 260 si 1, 203, 438RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de materiale sanitare - fire de sutura(pentru chirurgie generala si pentru chirurgie oftalmologica), impartite in 3 loturi: fire de sutura neresorbabile, fire de sutura resorbabile si fire de sutura pentru chirurgie oftalmologica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141125-2 - Material pentru suturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze 30 de tipuri de fire de sutura impartite pe 3 loturi - conform Anexei loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 402, 260 si 1, 203, 438RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 0, 5% din valoarea estimata conform anexei Loturi si garantie de buna executie 5% din valoare pentru contractele subsecvente cu o valoare egala sau mai mare de 15000 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul asigurarilor Sociale de sanatate. Plata se va facecu OP la 90 de zile de la emiterea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere care se va legaliza inainte de incheierea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea unei Recomandari - in orig. sau copie, Declaratie cu personalul ce asigura calitatea- original, Certificat de inregistrare a disp. medicale eliberat MS sau Declaratie de conformitate CE- tradus - in copieMostre, obligatoriu.Lipsa Mostrei sau mostra necoresp. cerintelor din caietul de sarcini- duce la descalificarea ofertantului.Autorizatie de livrare( numai pentru comercianti) in copie, Certificat de implementarea sistemului managementului calitatii ISO 9001/2000 la producator si distribuitor sau echivalent - in copie.Nu se accepta societati in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3894/04.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2010 13:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau - Camera Raport Garda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor care-si exprima in scris optiunea de a participa la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Strada Emile Zola, nr.4, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 10046, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522542
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr 6 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Adresa postala: Str. Stadionului, nr. 7, Localitatea: Buzau, Cod postal: 1247274, Romania, Tel.0238720223, Email: [email protected], Fax: 0238720223, Adresa internet (URL): www.spitalulbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2010 15:27