Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE MATERIALE SANITARE DRENAJ.


Anunt de intentie numarul 25496/23.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL APROVIZIONARE, Tel. +4 0213172194, In atentia: ING.SANDU ANDREEA, Email: [email protected], Fax: +4 0213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
FURNIZARE MATERIALE SANITAREDRENAJ.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : INSTITUTUL CLINIC FUINDENI-DEPOZIT CENTRAL MATERIALE
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 425, 000 si 4, 010, 000RON
Se vor achizitiona materiale sanitare drenaj prin incheierea unui acord cadru.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33141640-8 - Drenaj (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.07.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Se va incheia un acord cadru care sa asigure necesarul de materiale sanitare drenaj pentru 36 luni.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de atribuire: Licitatie publica deschisa, crit.de atrib.pretul cel mai scazut, Declaratie privind eligib. Completarea Decl.pe proprie raspundereprivindinexistentastariidefaliment; Decl.privind neincadrarea in situatia prev.la art.181 din O.U.G.nr.34/2006, cu modif.si omplet.ult. Certificat de particip.la licitatie cu oferta indep.conf.Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a cert.departicip.la licitatii cu oferta indep. Decl.pe prop.rasp.priv.neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG34/06 cu modif.si compl.ult; Cert.Atest.Fisc.elib.de Adm.Fin.care sa stipuleze ca ofertantul NU are datorii fiscale la bugetul de stat gen.consolidat, in orig./copie leg./copie conf.cu orig.Inf.privind as.-Op.ec.au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna; Certif.Const.emis de Of.Reg.Com.in original/copie leg./copie?conf.cu orig.semnata si stampilata de reprezentantul legal. Aut.contract.va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certif.constatator in original sau copie leg.pt.conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie. Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara; Fisa de informatii generale; Mostre pentru fiecare produs din caietul de sarcini; Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani; Obligatiile contractuale fata de alti beneficiari, pe care le are in derulare, daca exista; Recomandari din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei; Produsele trebuie sa poarte marca CE; Cert.de conf. ISO sau echivalent.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.anpm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.protectiamuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2012 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer