Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE MATERIALE SANITARE


Anunt de participare numarul 101789/09.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Andreea - Raluca Hardau, Tel. 318.05.11, Email:  [email protected], Fax:  314.00.15, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB, SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 442.55 si 425, 310.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: AUTORITATEA CONTRACTANTA VA INCHEIA CONTRACTE SUBSECVENTE IN FUNCTIE DE NECESITATILE BENEFICIARULUI SI FONDURILE DISPONIBILE ALOCATE DE FNUASS SI BUGET DE STAT TRANSFERURI ACTIUNI SANITARE.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM CAIET DE SARCINI si ANEXA B CU LOTURILE DIN PREZENTUL ANUNT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141122-1 - Cleme chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONF. CAIET DE SARCINIsi ANEXA B CU LOTURILE DIN PREZENTUL ANUNT
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 442.55 si 425, 310.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE CONSTITUITA IN SUMA FIXA 1% DIN VAL. MAXIMA ESTIMATA FARA TVA.( A SE VEDEA INFORMATII DESPRE LOTURI-ANEXA B); GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VAL.FARA TVA A CONTR. SUBSECVENT.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT TRANSFERURI ACTIUNI SANITARE; FNUASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate -formularul nr.1, valabila la data deschiderii ofertelor-original semnat si stampilat.
2.Scrisoare de inaintare ? la vedere
3.Imputernicire ? la vedere
1.Declaratie privind inexistenta starii de faliment- completarea formularuluinr.2 ,
2. Certificat eliberat de D.G.F.P., valabil la data deschiderii ofertelor , in copie semnata si stampilata conform cu originalul.
3. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie semnat si stampilat conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatie financiar contabila (Bilantul financiarcontabil la 31.12.2009), vizata DGFP- copie semnata si stampilata.
2. Fisa de informatiigenerale? formularul nr. 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii privind experienta similara, cu recomandari din partea altor beneficiari , formular - 6
3.Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001, sau echivalent ? copie semnata si stampilata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22001
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2010 09:15
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2010 10:00
Locul: SUUB, SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, BUCURESTI, SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, PARTER
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI AGENTILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEUS, NR. 6, SECTOR3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR.SPL.INDEPENDENTEI, NR.5, SECT.4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  040022, Romania, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART. 255 (1), ART. 256 (1), (2), din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 5 zile sunt din ziua urmatoare luarii lacunostinta a oricarui act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. A. PRICOP & BANU SRL
Adresa postala:  BLVD. LASCAR CATARGIU, NR. 12, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010671, Romania, Tel. 021.311.26.88, Fax:  021.311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2010 17:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer