Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare materiale sanitare


Anunt de participare numarul 128823/24.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOAN
Adresa postala:  Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  042122, Romania, Punct(e) de contact:  MARIA CIUBOTARIU, Tel. 021/334.50.71, In atentia:  Serv.Investitii Achizitii Publice Aprovizionare, Email:  [email protected], Fax:  021/334.50.71, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos.Vitan Barzesti Nr.13 , Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 055, 523.04RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU MATERIALE SANITARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Electrozi EKG adulti 48000
Lot 2 Hartie EKG Delta 60 Plus, Cardio M, 215x3m 2400
Lot 3 Hartie EKG BTL 5, 5cmX3m, caroiata 1200
Lot 4 Branula cu sistem de siguranta G18;20 48000
Lot 5 Hartie termosensibila pt.monitor MP20 PHILPS cu latime 30 mm 168
Lot 6 gel pt Ekg si defibrilator 2400
Lot 7Ecogel96
Lot 8 fesi 10/10m 36000
Lot 9 fesi 20/10m 19200
Lot 10 tifon 100x90cm 19200
Lot 11 comprese nesterile 40/40*100 480
Lot 12 comprese sterile 10/10 9600
Lot 13 fire poliester neresorbabile nr.1, 2/0, 3/0, 0, L=75cm; cu ac 1152
Lot 14 Seringi cu sistem de siguranta 72000
Lot 15 Sonde foley cu 2 cai, balon de 30cc, ch 14-20 19200
Lot 16 sonde nelatonCH 10-18 1200
Lot 17 sonde endotraheale cu balonas NR.6;6/5;7, 7/5, 8, 8/5, 2400
Lot 18 sonde aspiratie CH 14-16-18 1200
Lot 19 Sonde naso-gastrice CH16, 18, 14 1200
Lot 20 Tavite renale pvc 720
Lot 21 seringi insulina 100 u.I 2400
Lot 22 seringi 2ml 14400
Lot 23 seringi 5ml 48000
Lot 24 seringi 10ml 48000
Lot 25 seringi 20ml 48000
Lot 26 seringi 100ml Guyon 4800
Lot 27 Seringa 50 ml ptr. pompa tip Injectomat 720
Lot 28 Sonda Blakemore cu dublu balonas 120
Lot 29 vata 200g 4320
Lot 30 lame bisturiu nr.20, 21, 22, 12000
Lot 31 leucoplast ?banda adeziva din matase 9600
Lot 32 masca oxigen nr.4, 3 24000
Lot 33 Masca laringianadin silicon reutilizabila 24
Lot 34 Robinet cu trei cai cu extensie 7200
Lot 35 Tuburi prelungitoareInjectomat 960
Lot 36 Cateter venos central cu dublu lumen 480
Lot 37 Materilale si instrumente ptr. denudare de vena 120
Lot 38 manusi examinare L , M , S 480000
Lot 39 Manusi de vinilM, L 480000
Lot 40 manusi chirurgicale nr. 7; 7/5; 8; 8/5 36000
Lot 41 Comprese pt. arsuri 2400
Lot 42 Trusa perfuzie ac plastic PERFUZOR 72000
Lot 43 branule g18-24 72000
Lot 44 Ace chirurgicale triunghiulare dif dimensiuni , tipuri 12-15 96
Lot 45 canule rectale ch 30 2400
Lot 46 ace u.f. G18-G20-G21- G22 38400
Lot 47 Pipe tip Guedel nr. 3-5 1200
Lot 48 Pungi urina cu supapa si evacuare 2L 24000
Lot 49 acool sanitar 2880
Lot 50 Plasturi I.V. ptr. fixarea sigura a branulei 48000
Lot 51 Canule oxigen(narine) 4800
Lot 52 Bandaj universal elastic cu compresa 10cm latime ? tip civil 7200
Lot 53 Bandaj universal elastic cu compresa 15cm latime ? tip civil 7200
Lot 54 Fasa gipsata 10cm/3m 12000
Lot 55 Fasa gipsata 20cm/3m 12000
Lot 56 Fasa gipsata 15cm/3m 12000
Lot 57 Teste gligemie instant12000
Lot 58 Hartie EKG philips360
Lot 59 Protectie ptr. sonda de temperatura ptr. aparatul Philips VM4 360
Lot 60 Trusa de cistostimie u.f. 240
Lot 61 Folie ptr. arsi 120
Lot 62 Electrozi multifunctionali de defiblirare ptr. adulti plus ptr. defibrilatorul Philips 24
Lot 63 Masca oxigen cu nebulizator 2400
Lot 64 Circuit de ventilator 24
Lot 65 Masca oxigen cu punga 120
Lot 66 Masca faciala completa cpap 240
Lot 67 Set aspiratie yankauer 720
Lot 68 Kit abord venos 48
Lot 69 Stripuri ptr. inchidere plagi 480
Lot 70 Pansament tip- sutura chirurgicala adeziva hipoalergenica sterila 720
Lot 71 Infuzor intraosos automat 120
Lot 72 Ochelari protectie 24
Lot 73 Masca de protectie cu pliuru 24000
Lot 74 Banda adeziva ptr. fixarea pansamentelorsi a tuburilor 240
Lot 75 Pansament transparent fixator de catetere periferice si centrale 480
Lot 76 Tubifix nasal clip ? set de fixare tuburi nazale 720
Lot 77 Tubifix-fixing set-set de fixare a sondelor iot 720
Lot 78 Masca oxigen cu filtru hepa 1200
Lot 79 Mandren de intubare ptr. sonde iot 24
Lot 80 Filtru ventilatie impotriva contaminarii bacteriene/virale si schimbator caldura 720
Lot 81 Spuma curatare fara apa 48
Lot 82 Capcana de apa ptr. circuitele de adult 24
Lot 83 Termometru u.f. 2400
Lot 84 Aparat chirurgical ptr. indepartarea preoperatorie a parului 24
Lot 85 Pansament ptr. fixarea branulei 72000
Lot 86 Masca oxigen complet faciala 240
Valoarea estimata fara TVA: 3, 055, 523.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se afla in anexa B pentru fiecare lot in parte, iar cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 7% din valoarea contractului incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract cadru DSPMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inscris care certifica persoana cu drept de semnatura pentru doc.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind situatia personala a operatorului economicCertificat de atestare privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de statInformatii generaleCertificat constatator eliberat de Of. Ref. Com. cod CAENDeclaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind incadrarea in categoria IMM, dupa caz.Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum sicifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Bilant contabil la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind livrarile pe ultimii 3 ani
- Certificate sau documente de inregistrare a dispozitivelor medicale, cu marca CE, emis de Ministerul Sanatatii (copie);
- Certificate/autorizatii privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata
- Una sau mai multe recomandari de la beneficiari/clienti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 09:30
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Sf.Ioan - Sos. Vitan Barzesti nr.13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare ai autoritatii contractante si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  http//www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Ioan Bucuresti
Adresa postala:  Soseaua Vitan Barzesti, nr.13, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  042122, Romania, Tel. 021/334.50.71, Email:  [email protected], Fax:  021/334.50.71
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2011 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer