Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE MATERIALE SANITARE


Anunt de participare numarul 130572/21.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOAN
Adresa postala:  Sos.Vitan Barzesti, Nr.13, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  042122, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Ciubotariu, Tel. 021/334.50.71, In atentia:  Serv.Investitii Achizitii Publice Aprovizionare, Email:  [email protected], Fax:  021/334.50.71, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta Sf.Ioan - Sos. Vitan Barzesti, nr.13, sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 17, 763, 454.8RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU - FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANT. MAX./ 24 LUNI CANT. MIN. / 1 LUNALot 1 . 21600 . 900Lot 2 . 24000 . 1000Lot 3 . 48000 . 2000Lot 4 . 17520 . 730Lot 5 . 576 . 24Lot 6 . 28800 . 1200Lot 7 . 1200 . 50Lot 8 . 1200 . 50Lot 9 . 288000 . 12000Lot 10 . 36000 . 1500Lot 11 . 360 . 15Lot 12 . 720 . 30Lot 13 . 240 . 10Lot 14 . 7200 . 300Lot 15 . 72000 . 3000Lot 16 . 24000 . 1000Lot 17 . 480 . 20Lot 18 . 528000 . 22000Lot 19 . 4800 . 200Lot 20 . 720 . 30Lot 21 . 840 . 35Lot 22 . 240 . 10Lot 23 . 9600 . 400Lot 24 . 48000 . 2000Lot 25 . 720 . 30Lot 26 . 720 . 30Lot 27 . 1920 . 80Lot 28 . 1920 . 80Lot 29 . 480 . 20Lot 30 . 60000 . 2500Lot 31 . 26400 . 1100Lot 32 . 720 . 30Lot 33 . 7200 . 300Lot 34 . 96000 . 4000Lot 35 . 120000 . 5000Lot 36 . 168000 . 7000Lot 37 . 22080 . 920Lot 38 . 19200 . 800Lot 39 . 12480 . 520Lot 40 . 7200 . 300Lot 41 . 20640 . 860Lot 42 . 31680 . 1320Lot 43 . 14400 . 600Lot 44 . 8640 . 360Lot 45 . 8640 . 360Lot 46 . 25920 . 1080Lot 47 . 20160 . 840Lot 48 . 28800 . 1200Lot 49 . 33984 . 1416Lot 50 . 31920 . 1330Lot 51 . 57600 . 2400Lot 52 . 1152 . 48Lot 53 . 10368 . 432Lot 54 . 13248 . 552Lot 55 . 288 . 12Lot 56 . 288 . 12Lot 57 . 576 . 24Lot 58 . 576 . 24Lot 59 . 1440 . 60Lot 60 . 2880 . 120Lot 61 . 576 . 24Lot 62 . 1440 . 60Lot 63 . 2304 . 96Lot 64 . 5760 . 240Lot 65 . 576 . 24Lot 66 . 3456 . 144Lot 67 . 5856 . 244Lot 68 . 3456 . 144Lot 69 . 576 . 24Lot 70 . 1440 . 60Lot 71 . 1152 . 48Lot 72 . 1440 . 60Lot 73 . 576 . 24Lot 74 . 864 . 36Lot 75 . 864 . 36Lot 76 . 576 . 24Lot 77 . 576 . 24Lot 78 . 1152 . 48Lot 79 . 1152 . 48Lot 80 . 1440 . 60Lot 81 . 864 . 36Lot 82 . 1440 . 60Lot 83 . 864 . 36Lot 84 . 864 . 36Lot 85 . 1440 . 60Lot 86 . 9600 . 400Lot 87 . 1440 . 60Lot 88 . 1440 . 60Lot 89 . 864 . 36Lot 90 . 864 . 36Lot 91 . 864 . 36Lot 92 . 2880 . 120Lot 93 . 1728 . 72Lot 94 . 2880 . 120Lot 95 . 4320 . 180Lot 96 . 2880 . 120Lot 97 . 2880 . 120Lot 98 . 10080 . 420Lot 99 . 864 . 36Lot 100 . 2880 . 120Lot 101 . 4320 . 180Lot 102 . 3744 . 156Lot 103 . 4800 . 200Lot 104 . 16800 . 700Lot 105 . 2880 . 120Lot 106 . 20160 . 840Lot 107 . 36960 . 1540Lot 108 . 38400 . 1600Lot 109 . 43200 . 1800Lot 110 . 40800 . 1700Lot 111 . 1440 . 60Lot 112 . 1440 . 60Lot 113 . 1440 . 60Lot 114 . 1728 . 72Lot 115 . 1728 . 72Lot 116 . 1728 . 72Lot 117 . 7200 . 300Lot 118 . 6240 . 260Lot 119 . 480 . 20Lot 120 . 1440 . 60Lot 121 . 840 . 35Lot 122 . 3600 . 150Lot 123 . 1200 . 50Lot 124 . 2400 . 100Lot 125 . 2400 . 100Lot 126 . 480 . 20Lot 127 . 240 . 10Lot 128 . 240 . 10Lot 129 . 96000 . 4000Lot 130 . 36000 . 1500Lot 131 . 108000 . 4500Lot 132 . 72000 . 3000Lot 133 . 120 . 5Lot 134 . 480000 . 20000Lot 135 . 1440000 . 60000Lot 136 . 288000 . 12000Lot 137 . 14400 . 600Lot 138 . 141600 . 5900Lot 139 . 7200 . 300Lot 140 . 7200 . 300Lot 141 . 7200 . 300Lot 142 . 7200 . 300Lot 143 . 432000 . 18000Lot 144 . 12000 . 500Lot 145 . 240 . 10Lot 146 . 16800 . 700Lot 147 . 600 . 25Lot 148 . 600 . 25Lot 149 . 40800 . 1700Lot 150 . 108000 . 4500Lot 151 . 144000 . 6000Lot 152 . 1440 . 60Lot 153 . 1440 . 60Lot 154 . 1200 . 50Lot 155 . 1200 . 50Lot 156 . 720 . 30Lot 157 . 720 . 30Lot 158 . 720 . 30Lot 159 . 14400 . 600Lot 160 . 180000 . 7500Lot 161 . 480000 . 20000Lot 162 . 600000 . 25000Lot 163 . 408000 . 17000Lot 164 . 36000 . 1500Lot 165 . 33600 . 1400Lot 166 . 12000 . 500Lot 167 . 1200 . 50Lot 168 . 720 . 30Lot 169 . 43200 . 1800Lot 170 . 7200 . 300Lot 171 . 19200 . 800Lot 172 . 28800 . 1200Lot 173 . 28800 . 1200Lot 174 . 9600 . 400Lot 175 . 12000 . 500Lot 176 . 4800 . 200Lot 177 . 576 . 24Lot 178 . 28800 . 1200Lot 179 . 9600 . 400Lot 180 . 240000 . 10000Lot 181 . 60000 . 2500Lot 182 . 1200 . 50Lot 183 . 720 . 30Lot 184 . 1200 . 50 Lot 185 . 21600 . 900Lot 186 . 6000 . 250Lot 187 . 4800 . 200Lot 188 . 38400 . 1600Lot 189 . 9360 . 390Lot 190 . 1200 . 50Lot 191 . 72 . 3Lot 192 . 480 . 20Lot 193 . 480 . 20Lot 194 . 600 . 25Lot 195 . 720 . 30Lot 196 . 600 . 25Lot 197 . 72 . 3Lot 198 . 120 . 5Lot 199 . 24 . 1Lot 200 . 72 . 3Lot 201 . 120 . 5Lot 202 . 120 . 5Lot 203 . 1080 . 45Lot 204 . 576 . 24Lot 205 . 1728 . 72Lot 206 . 1728 . 72
Valoarea estimata fara TVA: 17, 763, 454.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se afla in anexa B pentru fiecare lot in parte, iar cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 7% din valoarea contractului subsecvent incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract cadru DSPMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind situatia personala a operatorului economicCertificat de atestare privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de statInformatii generaleCertificat constatator eliberat de Of. Ref. Com. cod CAENDeclaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind incadrarea in categoria IMM, dupa caz.Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniBilant contabil la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind livrarile pe ultimii 3 ani- Certificate sau documente de inregistrare a dispozitivelor medicale, cu marca CE, emis de Ministerul Sanatatii(copie);
- Una sau mai multe recomandari de la beneficiari/clienti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2011 09:30
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Ioan
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  http//www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Ioan Bucuresti
Adresa postala:  Soseaua Vitan Barzesti nr.13, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  042122, Romania, Tel. 0213345071, Email:  [email protected], Fax:  0213345071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer