Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare materiale sanitare


Anunt de participare numarul 68107/04.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea Brasov
Adresa postala: Brasov, str. G. Baritiu , nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500026, Romania, Punct(e) de contact: Virginia Martin, Tel.0749 - 199.185, Email: [email protected], Fax: 0268 - 417.748
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Obstetrica Ginecologie "Dr. I.A.Sbarcea" Brasov str. Gheorghe Baritiu nr. 36
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare ace rahianestezie pencil point, sonde endotraheale CH4 si 5, sonde alimentatie CH4 si 5, manusi consultatie, irigator, truse infuzomat compatibile Braun si Asena, canule chiuretaj de u.f., ochelari de protectie nou nascuti, ace punctie Douglas.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare materiale sanitare
Valoarea estimata fara TVA: intre 73, 000 si 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul global al spitalului din fondul de venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului ComertuluiDocumentul solicitat va fi prezentat in copie, cu stampila inoriginal, purtandinscrisul conform cu originalul
Certificatconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand subliniatdomeniul de activitate pentru produsele ofertate, in termenul de valabilitate.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita dedepunere a ofertelor si va fi prezentat in original sau copie legalizataCriteriul de calificare impus: vor fi exclusi din cadrul procedurii operatorii economici care nu sunt inregistrati si care nu au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte ca ofertantul nu are debite neonorate fata de stat
Documentul solicitat, va fi prezentat in original sau copie legalizata, intermen de valabilitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie sanitara de functionare de la MSP documentprezentat in copie, cu stampila in original, purtand inscrisulconform cu originalul
Autorizatie pentru comercializarea produselor, din partea producatorului (daca ofertantul nu este producator) copie tradusa si legalizata.Certificat de inregistrare al dispozitivelor medicale, emis de MSP pentru produsele fabricate in Romania sau declaratie de conformitate a producatorului pentru produsele care poarta marcaj CE copie cu stampila in original, cu inscrisul conform cu originalul
Certificat de calitate emis de producator pentru produsul ofertat, cu mentionareaclara a numelui si tipului produsului si a standardului sub care s-a fabricatprodusul- copie cu stampila in original, cu inscrisul conform cu originalul.
Producatorul trebuie sa detina un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii.
Obligatoriu mostra.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu OP sau numerar la caseria spitalului
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2008 10:00
Locul: Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie - sala raport garda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, cu conditia de a avea asupralor actul de identitate si imputernicire din partea firmei respective.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie serviciul administrativ
Adresa postala: str. Gheorghe Baritiu nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500025, Romania, Tel.0368450146, Fax: 0268417748
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2008 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer