Licitatie Publica - Furnizare materiale sanitare
Anunt de participare numarul 71401/30.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: Ghimici George, Tel.2554090;2554270, Email: [email protected], Fax: 2554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 412, 744.4 si 483, 296.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de disponibilitatile bugetare ale autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare materiale sanitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33157800-3 - Dispozitiv de administrare a oxigenului (Rev.2)
33141411-4-Scalpele si lame (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Loturile sunt mentionate in anexa B
Valoarea estimata fara TVA: intre 412, 744.4 si 483, 296.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. part OP-ro63trez7025005xxx000167, trezsect2 LOT1142, 45LOT2-868, 24LOT3-14, 71LOT41204, 90LOT5-421, 18LOT6-4, 24LOT 7635, 01LOT8-194, 12LOT9 1682, 35LOT104309, 22. Gardebuna exec.5%din fiec ctr.sub
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget spital
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Formularul A
*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul B
*Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale), valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, in original sau copie legalizata
*Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, in original, valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, avand valabilitate 30 zile de la emitere.
*Documente care dovedesc forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional CUI, in copie.
*Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii pentru distribuitor sau producator certificat ISO 9001 sau echivalent - in copie conforma cu originalul;
* Certificat ISO 13485 sau echivalent pentru producator in copie conforma cu originalul;* Marca CE pentru fabricarea produselor in copie conforma cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani (fisa de informatii generale)
*Ultimul bilant contabil (30.06.2008), vizat si inregistrat de organele abilitate, copie conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul C;*Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - Formularul D;
*Declaratie privind asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru indeplinirea contractului;* Autorizatia din partea producatorului pentru livrarea produselor, valabila pentru durata acordului cadru - se va prezenta copia acestui document in limba straina plus originalul traducerii legalizate in lb.romana, sau originalul documentului in limba romana
* Certificatul de inregistrare al dispozitivului medical sau certificat marca CE pentru producator ;
* Aviz de functionare de la MS pentru activitati de import si comercializare a dispozitivelor medicale aviz insotit obligatoriu de anexa in care producatorul este mentionat;
* Pentru lotul 9 se va prezenta obligatoriu Avizul MSP/CNPB.
* Descrieri, fise tehnice (de la producator, nu de la distribuitor), autenticitatea sa poata fi demonstrata daca se solicita acest lucru.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2009 14:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - amfiteatru et. 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Pantelimon - Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel.021/255.40.90, Email: [email protected], Fax: 021/255.40.25, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2009 17:35