Licitatie Publica - FURNIZARE MATERIALE SANITARE CARDIOLOGIE
Anunt de participare numarul 125931/14.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Servciul Achizitii Publice, Tel. 318.05.11, In atentia: Ec.DOBOS Daniela, Email: [email protected], Fax: 318.05.54, Adresa internet (URL): www.suub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE MATERIALE SANITARE CARDIOLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI, STR.SPL.INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 830, 780 si 5, 920, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatile necesare autoritatii contractante fac obiectul fiecarui contract subsecvent ce va fi incheiat lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de disponibil bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE MATERIALE SANITARE CARDIOLOGIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111710-1 - Accesorii pentru angiografie (Rev.2)
33124130-5-Accesorii de diagnosticare (Rev.2)
33141200-2-Catetere (Rev.2)
33141641-5-Sonde (Rev.2)
33141642-2-Accesorii de drenaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI SI ANEXA B DIN PREZENTUL ANUNT
Valoarea estimata fara TVA: intre 830, 780 si 5, 920, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1% DIN VALOAREA MAXIMA ESTIMATA FARA TVA cf. Anexa B SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI SUBSECVENT.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGETARE / P.N. Program National de Cardiologie Subprogram electrofiziologie, Subprogram stimulatoare cardiaceSubprogram defibrilatoare implantabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat de Inregistrare (CUI) ? xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?;Aviz de functionare eliberat de M.S.F. (inclusv anexele) in termen de valabilitate ? xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente , sau ultima balanta de verificareeventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ? xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani ? completarea Formularului C1;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24675/29.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
P.N. Program National de CardiologieSubprogram electrofiziologieSubprogram stimulatoare cardiaceSubprogram defibrilatoare implantabil
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTAIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030080, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR.SPL.INDEPENDENTEI, NR.5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 331450, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art.256^1 si 2 don OG.34/2006 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre orice act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC A PRICOP & BANU SA
Adresa postala: B-DUL LASCAR CATARGIU, NR.12, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010100, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 13:46