Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare med. PN-HIV


Anunt de participare numarul 147560/30.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALULMUNICIPAL MEDIAS
Adresa postala: STR. I. G. DUCA NR.33, Localitatea: Medias, Cod postal: 551026, Romania, Punct(e) de contact: Birou aprovizionare-achizitii, Tel. +40 269842550, In atentia: insp. Denisa Pop, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 269845564, Adresa internet (URL): www.spitalulmedias.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare med. PN-HIV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Spitalului Municipal Medias
str. Closca nr.2
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 169, 973.34 si 2, 039, 831.97RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunara
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente ANTIVIRALE - PN HIV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate sunt specificate la fiecare din loturile definite in anexa B, dar pot varia semnificativ in functie de schemele de tratament si fondurile alocate.
Valoarea estimata fara TVA: intre 169, 973.34 si 2, 039, 831.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 19.025lei sau alta valuta echivalata in lei la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare. Valorile sunt detaliate pe loturi si in tabelul anexat, daca se depun oferte pe mai multe loturi se insumeaza garantiile aferente. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emisa in favoarea AC, virament cu O.P. sau plata cu chitanta prin casieria unitatii contractante, cu specificarea loturilor pentru care a fost constituita garantia. Documentul se va scana si se va depune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare iar ORIGINALUL se va prezenta la sediul AC pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului. 5% din val.contractului subsecvent , fara T.V.A., doar pentru contractele a caror val.depaseste echiv.in lei a 10.000 de euro, val.calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emisa in favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare-PN HIV
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- conf. formular 1; Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.art.181 din OUG 34/2006- cf.formular 2;Prezentare documente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente priv.impozitele si taxele in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; Declaratie privind calitatea de participare la procedura- form.3; Certificat de participant la procedura cu oferta independenta- form.4;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea ofertantului in preved.art.69, ind.1 din OUG 34/2006.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul A.C. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: manager- dr.Bogdan Burghelea, director fin.cont.-ec.Sanda Radu, sef farmacie-farm.Gyongyver Dembrovski, sef sectie-dr.Iosif Sas, bir.Aprov-Achizitii-insp.Denisa Pop, merc.Anca Bejan 1.Certificat constatator emis de catre O.R.C.de pe langa tribunalul la care este arondata S.C., in original sau copie si care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, precum si situatia juridica a ofertantului sau autorizatia de functionare pentru persoane fizice.Vor fi admisi numai ofertantii care au ca obiect de activitate comercializarea produselor care fac obiectul contractului pentru care s-a organizat aceasta procedura.2.Declaratie privind incadrarea in categ.I.M.M.-cf.OG 27/2006**Persoane juridice/fizice straine : prezentare de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional.3.Autorizatia de distributie en-gros de medicamente eliberata de MS cf.L95/2006(titlul XVII)si OMS1964/2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr.5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere sau APP ptr.produsele ofertate eliberate de MS.
Prezentare certificate emise de organisme independente prin care se certifica sistemul integrat de urmarire a calitatii(SR EN ISO 9001 sau echivalent)practicat de furnizor ptr. activitatea de furnizare produse.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
**
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
*in cadrul L.E.procesul repetitiv se refera numai la pretul produselor; *numarul de runde :1 -in cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de L.E.pretul ofertei, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa in cadrul procedurii de evaluare initiala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire;durata unei runde :1 zi Daca dupa L.E.doua sau mai multe oferte de pe primul loc contin acelasi pret minim se vor solicita clarificari prin intermediul SEAP, noi oferte de pret incarcate in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru departajarea ofertantilor daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, A.C.va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal Medias
Adresa postala: str. I.G.Duca nr.33, Localitatea: Medias, Cod postal: 551026, Romania, Tel. +40 269842550, Email: [email protected], Fax: +40 269845564, Adresa internet (URL): www.spitalulmedias.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2013 08:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer