Licitatie Publica - furnizare medicamente - citostatice
Anunt de participare numarul 113849/07.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC COLTEA
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030171, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. 021.387.44.91, In atentia: Ec. Olteanu Fanuta, Email: [email protected], Fax: 021.387.41.23, Adresa internet (URL): B-dul I.C. Bratianu Nr. 1 Sector 3 Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare medicamente - citostatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Spitalul Clinic Coltea
B-dul I.C.Bratianu Nr. 1 Sector 3 Bucurersti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 497, 618.81 si 20, 700, 626.89RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform Caietului de sarcini din Fisa de date a achizitiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
33621200-1-Antihemoragice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din Fisa de date a achizitiei anexat.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 497, 618.81 si 20, 700, 626.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pe lot conform Anexa B. Garantia de buna executie valoare fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
C.A.S.M.B-Programul National de Oncologie PN3C.A.S.M.B.-Programul National de Diagnostic si Tratament pentru boli rare si SEPSIS severPN 6
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
se accepta asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;
- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria Intreprinderilor mici si mijlocii conform legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, care atesta inexistenta de obligatii bugetare restante la data desfasurari licitatiei deschise;
- Certificat privind impozitele si taxele locale (eliberat de primarie), din care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza debite la data desfasurari licitatiei deschise;
- Certificat constatator emis de O.N.R.C. - valabil la data deschiderii ofertelor;
- Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatiigenerale cuprinzand si cifra medie de afaceri peultimi 3 (trei) ani ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa/fise de informatii privind experienta similara;
- Lista principalelor livrari in ultimi 3 (trei) ani;
- Recomandari/Certifícate constatatoare din partea altor beneficiari;
- Autorizatie de punere pe piata sau Autorizatia de distributie angros, emisa de Ministerul Sanatatii valabila la data deschideri ofertelor;
- Se solicita prezentarea unei fise tehnice a produselor;
- prezentarea unei fise tehnice a produselor in limba romana.- Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele: ISO 9001 sau echivalent pentru distribuitor, valabile la data deschiderii ofertelor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.03.2011 10:00
Locul: Spitalul Clinic Coltea, B-dulI.C. Bratianu Nr. 1, Sector 3, Bucuresti Compartimentul de Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
C.A.S.M.B-Programul National de Oncologie PN3;C.A.S.M.B.-Programul National de Diagnostic si Tratament pentru boli rare si SEPSIS severPN 6.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Coltea - Oficiu Juridic
Adresa postala: B-dul I.C.Bratianu Nr. 1 Sector 3, Localitatea: Bucurersti, Cod postal: 030171, Romania, Tel. 021.387.44.91, Email: [email protected], Fax: 021.387.41.23
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2011 15:27