Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Medicamente - Programul National de Oncologie


Anunt de participare numarul 137196/06.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC GRAL MEDICAL SRL
Adresa postala: Str. Traian Popovici (fosta Unitatii) nr. 79-91, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031422, Romania, Punct(e) de contact: SABINA DOBRE, Tel. +40 727727116, Email: [email protected], Fax: +40 372127199, Adresa internet (URL): www.gralmedical.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Centru Medical Privat
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Medicamente - Programul National de Oncologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Traian Popovici, Nr. 79-91, Sector 3
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 612, 769.96 si 14, 706, 479.09RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial, lunar sau pe orice perioada acoperita de disponibilul bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente - Programul National de Oncologie, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente - Programul National de Oncologie, 45 de loturi detaliate in Anexa B; Cantitati conform caietului de sarcini la punctul A - Obiectul achizitiei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 612, 769.96 si 14, 706, 479.09RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1% din valoarea fara TVA a fiecarui lot. Garantia de participare pentru toate loturile este in cuantum de 147064.79 RON. Impartirea pe loturi este conform Caietului de sarcini si Anexei B. Aceasta va fi constituita prin virament bancar in contul Gral Medical deschis la BRD Decebal cu nr. RO94BRDE441SV62167004410, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de asigurari care se va prezenta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile) care se va raporta la data depunerii ofertei. La dovada constituirii garantiei de participare se va anexa lista loturilor ofertate cu specificarea valorii garantiei pe fiecare lot. In cazul in care CNSC respinge contestatia unui ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de paticipare suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OG34/2006. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si se va constitui in maxim 5 zile de la semnarea contractului subsecvent. Garantia de buna executie va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de asigurari si se va prezenta in original si in cuantumul si pentru perioada pevazute in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie devine anexa la contract, conform art. 90 din OG34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la Buget alocate pentru Programe Nationale de Sanatate - PN3_Oncologie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (Formular 3)
- Declaratie pe prorpia raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OG34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare (Formular 4)
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 2)
- Certificat de atestare fiscala eliberat de catre D.G.F.P.privind plata impozitelor si taxelor catre stat. Din certificatul fiscal va trebui sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea "conform cu originalul"
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale. Din certificatul fiscal va trebui sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea "conform cu originalul"- Dclaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti conform art. 69 si 69^1din OG34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare (Formular 8)Persoanele cu functii de conducere in cadrul Autoritatii contractante: Director General-Georgeta Serban, Director Economic-Luminita Toader, Director Financiar-Ionut Mincu, Director Adjunct- Coordonator Medical-Dr. Ruxandra Scarlat, Director Achizitii-Ec. Sabina Dobre - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor;
- Declaratie pe propria raspundere privind livrarea medicamentelor in termenele si in cantitatile solicitate de Autoritatea Contractanta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul Bilant Contabil vizat si inregistrat de organele competente si dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente pentru medicamente aflate in procedura de reautorizare;
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;
Autorizatie pentru comercializarea produselor (autorizatie de punere pe piata APP), pentru fiecare din reperele ofertate.
Autorizatie pentru activitatea de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii pentru depozite;
Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (autoritatea contractanta solicita un document prin care se certifica stadiul implementarii sistemului calitatii ISO 9001 sauechivalent pentru comert cu produse farmaceutice emis de un organism de certificare a sistemului calitatii recunoscut pe plan national si international sau alte dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespuzator al calitatii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2012 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2012 10:00
Locul: Sediul Gral Medical, Str. Traian Popovici, Nr. 79-91, Corp E, Etaj 1, Camera 104, Sector 3, Buc.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe pprimul loc se vor situa doua oferte egale, Autoritatea Contractantava solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor. Daca si si dupa reofertare preturile vor fi identice, se va anula procedura de atribuire aferenta lotului respectiv.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, conform Art 255 si Art 256^2 (1) lit a din OG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC GRAL MEDICAL SRL
Adresa postala: Str. Traian Popovici, Nr. 79-91, Cor E, Etaj 1, Camera 104, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031422, Romania, Tel. +40 3230004, Email: [email protected], Fax: +40 372127399, Adresa internet (URL): www.gralmedical.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer