Licitatie Publica - furnizare medicamente
Anunt de participare numarul 104761/30.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Daniela RIZEA, Tel. 021/318.05.54, In atentia: Anghel SEBESTEAN, Email: [email protected], Fax: 318.05.54, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: farmacia SUUB, Str.Splaiul Independentei, Nr.169, Sec.5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 643.4 si 852, 240RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 643.4 si 852, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in suma fixa de 1% din valoarea maxima estimata fara TVA, si garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - completarea formularuluinr.1, in original;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art.181 litera a, b, c, c^1, d, e din OUG.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul nr. 2;Certificat constatator emis de O.N.R.C., valabil la data deschiderii ofertelor semnat si stampilat conform cu originalul;Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C valabil la data deschiderii ofertelor semnat si stampilat conform cu originalul;Aviz de functionare, emis de Ministerul Sanatatii Publice (inclusiv anexa), semnat si stampilat conform cu originalul;Autorizatia de comercializare de la producator, tradusa in limba romana, in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatie financiar-contabila la 31.12.2009 vizata de D.G.F.P. ? in copie, semnata si stampilata conform cu originalul;Fisa de informatiigenerale ? formularul nr. 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Angajament in scris - privind livrarea produselor la depozitul farmaciei spitalului in termen de24 ore de la primirea comenzii, in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 10:00
Locul: SUUB, Str.Splaiul Independentei, Nr.169, Sec.5, Bucuresti, camera 85, Parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRI COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI AGENTILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Str.Splaiul Independentei, Nr.5, Sec.4, ,Localitatea: bucuresti, Cod postal: 040022, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art.255-1, Art.256-1, Art 256^2, litera a-10 zile , din OUG NR 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTRERIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C PRICOP &BANU
Adresa postala: LASCAR CATARGIU NR 12 SECTOR 12, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 01067, Romania, Tel. 0213112688, Fax: 0213112689
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2010 16:37