Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 133879/10.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 215992283, In atentia: Marina Gontariu, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti Str. Calea Floreasca nr.8
sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 481, 759.44 si 1, 910, 402.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim la 1 luna ? maxim la 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.crt.Lot Produsul U.M.Cantitate estimata contract subsecvent(1 luna)Cantitate estimata Acord Cadru(24 luni)min max min max
1 ACETAZOLAMIDA 250 MG cpr. 100 200 2.400 4.800
2 ACID VALPROIC + SARURI 400MG/4MLflac. 20 40 480 960
3 AMIKACINA 500/MG - 2ML flac. 1.000 1.500 24.000 36.000
4 AMLODIPINA 5 MG cpr. 900 1.300 21.600 31.200
5 BENZOAT DE BENZIL CREMA 25% TUB X 50 GRAME tub 5 10 120 240
6 CARVEDILOL CPR. 12.5 MG cpr. 600 1.800 14.400 43.200
7 CEFAZOLIN 1G flac. 1.000 2.000 24.000 48.000
8 DESMOPRESINA ACETAT 60 mcg cpr. 120 480 2.880 11.520
9 DIAZEPAM CPR. 10MG. cpr. 1.000 2.500 24.000 60.000
10 DIGOXIN CPR. 0, 25MG cpr. 1.200 3.600 28.800 86.400
11 DIHIDROCODEINACPR. ELIB. PREL. 90 MG cpr. 448 840 10.752 20.160
12 DILTIAZEM CPR. 60MG. cpr. 1.000 3.000 24.000 72.000
13 ETAMBUTOL CPR FILMATE 250MGcpr. 30 100 720 2.400
14 FAMOTIDINA CPR. 40MG cpr. 4.000 6.000 96.000 144.000
15 IHTIOL 1, 5%; EXTR. HAMAMELIS 0.1%; OXID DE ZINC 15G%; TUB X 40 GRAME tub 20 60 480 1.440
16 ILOPROSTUM 20µg/ML -1ML fiole 30 300 720 7.200
17 ISONIAZIDA 100MG cps. 30 100 720 2.400
18 ISOSORBIT DINITRAT CPS.CU ELIB. PREL.-20MG cps. 1.000 2.000 24.000 48.000
19 LORATADINA CPR 10MG cpr. 350 1.000 8.400 24.000
20 NALOXONA 0, 4MG/ML - 1 ML fiole 100 250 2.400 6.000
21 OXITETRACICLINA CLORHIDRAT 0.255G; HIDROCORTIZON 0.085G flac. 30 100 720 2.400
22 PENTAERITRIL TETRANITRAT 20 MG cpr. 2.000 5.000 48.000 120.000
23 PIRAZINAMIDA 50MG cpr. 30 100 720 2.400
24 PREDNISON CPR. 5MG cpr. 200 400 4.800 9.600
25 RIFAMPICINA CPS - 150MG caps. 500 2.000 12.000 48.000
26 RIVAROXABAN CPR FILM. 10MG cpr. 60 240 1.440 5.760
27 SULFAMETOXAZOL TRIMETOPRIM CPR 400 MG+80 MG cpr. 200 400 4.800 9.600
29 TIAMAZOL CPR FILM. 20 MG cpr. 200 400 4.800 9.600
Valoarea estimata fara TVA: intre 481, 759.44 si 1, 910, 402.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
(1% din valoarea totala estimata a fiecarui lot) valabila 90 de zile de la data depunerii ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic oferteaza pentru mai multe loturi, garantia de participare va fi insotita de un centralizator care va evidentia urmatoarele: 1. Nr crt. lot2. Denumire produs3. Suma garantie participare4. Total sume garantii participare Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS, Buget de stat, Programe nationale de sanatate, Programe de cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1
Persoanele cu functie de conducere in cadrul Autoritatii Contractante:
Manager- Profesor Doctor Radu Macovei
Director Medical - Doctor Nicusor Louchi
Director de ingrijiri ? As. Pr.Cristina Preda
Director Financiar Contabil - Economist Doctor Daniela Blindu
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte:
- codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).
Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Fisa de informatii generale? din care sa reiasa cifra de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
An 2008- 3, 6827 lei pentru 1 euro
An 2009- 4, 2373 lei pentru 1 euro
An 2010- 4, 2099 lei pentru 1 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
recomandare pentru produse similare- Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului, pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializare pentru produsul/produsele ofertat/ofertate- Autorizatie de Punere pe Piata ?sau dovada ca se afla in curs de reautorizare emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului.
Autorizatie de fabricatie emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului, pentru ofertantii care sunt si producatori.
Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
va avea loc osingura runda de licitatie electronicaOfertantii pot vedea cea mai buna ofertaOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatieElementul ofertei ce va face obiectul licitatiei electronice este pretul unitar/produs.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
52
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 10:30
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit al fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc, se va realiza prin transmiterea unei solicitari din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite documentele care contin noile preturi, in plic sigilat.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta, initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia din sectiunea a III-a, va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea (Formular nr. 12).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Str. Calea Floreasca nr.8 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. +40 215992283, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer