Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 134197/23.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Dragu Stanica, Tel. +40 239693868, In atentia: Ec. Dragu Stanica, Email: [email protected], Fax: +40 239693868, Adresa internet (URL): www.spitalbraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc. Braila, Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Sos. Buzaului nr. 2, Farm.130
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 761, 718.12 si 2, 766, 820.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia pe o durata de an bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul este impartit pe coduri CPV si loturi, astfel:
Cod CPV 33696800-3 -Solutii pentru perfuzii:
Lot 1 : Solutii de perfuzii-combinatii: Natrii HYDROGENICARBONAS-SOL PERF 8, 4%-100 MLKALII CHLORIDUM-SOL PERF-7, 45%-100 MLNATRII CHLORIDUM SOL PERF-5, 85%-20 ML
Lot 2 : Solutii de perfuzii pe baza de glucozaGLUCOSUM SOL PERF 10%, 250 ML SAC/FL-PVC sau PEGLUCOSUM SOL PERF 10%, 500 ML SAC/FL-PVC sau PEGLUCOSUM SOL PERF 20%, 250 ML SAC-PVCGLUCOSUM-SOL INJ 33%-FIOLA 10 MLGLUCOSUM SOL PERF 5%, 250 ML SAC/FL-PVC sau PEGLUCOSUM SOL PERF 5%, 500 ML SAC/FL-PVC sau PEMANITOLUM SOL PERF 20%-250 ML
Lot 3 : Solutii de perfuzii RINGER-combinatiiRINGER - COMBINATII SOL PERF 500 ML PUNGI PVCCU 2 TUBURI CONECTOARE LATERALERINGER LACTAT 500 ML
Lot 4 : Solutii de perfuzii pe baza de clorura de sodiuNATRII CLORIDUM SOL PERF 0.9% 250 ML SAC/FL PVC sau PENATRII CLORIDUM SOL PERF 0.9% 500 ML SAC/FL PVC sau PE
Cod CPV: 33621100-0 ? Antitrombice , cu urmatoarele loturi:
Lot 1 : Tenecteplazum pulbereTENECTEPLAZUM PULBERE + SOLVENT PENTRU SOLUTIE INJECTABILA 10000U.I.
Lot 2 : Reteplasum pulbereRETEPLASUM PULBERE + SOLVENT PENTRU SOL INJ 10 UI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
33621100-0-Antitrombotice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cod CPV 33692400-1 ? Solutii pentru perfuzii; minim: 280092, maxim: 758640
LOT 1: Solutii de perfuzii-combinatii: minim: 6.000; maxim: 60.000minimmaxim
Natrii HYDROGENICARBONAS-SOL PERF 8, 4%-100:120012000
KALII CHLORIDUM-SOL PERF-7, 45%-100 ML120012000
NATRII CHLORIDUM SOL PERF-5, 85%-20 ML360036000
LOT 2: Solutii de perfuzii pe baza de glucoza141, 480.00356, 400.00
GLUCOSUM SOL PERF 10%, 250 ML SAC/FL-PVC sau PE1201200
GLUCOSUM SOL PERF 10%, 500 ML SAC/FL-PVC sau PE60000120000
GLUCOSUM SOL PERF 20%, 250 ML SAC-PVC3601200
GLUCOSUM-SOL INJ 33%-FIOLA 10 ML240024000
GLUCOSUM SOL PERF 5%, 250 ML SAC/FL-PVC6006000
GLUCOSUM SOL PERF 5%, 500 ML SAC/FL-PVC72000144000
MANITOLUM SOL PERF 20%-250 ML600060000
LOT 3: Solutii de perfuzii RINGER-combinatii36, 012.00 96, 240.00
RINGER - COMBINATII SOL PERF3600096000
RINGER LACTAT 500 ML12240
LOT 4: Solutii de perfuzii pe baza de clorura de sodiu96, 600.00246, 000.00
NATRII CLORIDUM SOL PERF 0.9% 250 ML6006000
NATRII CLORIDUM SOL PERF 0.9% 500 ML96000240000
Cod CPV 33621100-0 ? Antitrombice: minim: 24; maxim: 240
Lot 1 : Tenecteplazum pulbere
TENECTEPLAZUM PULBERE + SOLVENT PENTRU SOLUTIE INJECTABILA 10000U.I. minim: 12; maxim: 120Lot 2 : Reteplasum pulbere
RETEPLASUM PULBERE + SOLVENT PENTRU SOL INJ 10 UI minim: 12; maxim 120
Valoarea estimata fara TVA: intre 761, 718.12 si 2, 766, 820.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei pentru participare este in suma fixa, astfel: a)pentru cod CPV 33692400-1: - Pentru lot 1:2.661lei- Pentru lot 2 :17.501 lei- Pentru lot 3 :4.905lei- Pentru lotul 4 :10.332 leib)pentru cod CPV 33621100-0 : -Pentru lot 1 :8.974 lei-Pentru lot 2 :8.197 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile.Modul de constituire a garantiei de participare: - ordin de plata in contul Spitalului Judetean de Urgenta Braila, RO 49TREZ 1515006XXX007274 deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342863;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original.- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original.In conf cu prev art. 278^1 alin 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoareb) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv ? 4.200 lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei. 1.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de: 10% din valoarea contractului subsecvent de furnizare fara TVA.2.Durata garantiei de buna executie a contractului: Durata garantiei de buna executie a contractului este egala cu perioada dintre momentul semnarii contractului si momentul semnarii procesului verbal de receptie a produsului, la care se adauga 15 zile.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizareGarantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui prin depunerea la casierie a sumei in numerar, sau ordin de plata in contul RO 49TREZ 1515006XXX007274 deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342863.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale Spitalului Judetean de Urgenta Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare formular 12 A , deeligibilitate .
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaPrezentare formular 12 B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006);In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului
Prezentare formular 12 C- Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt:
Manager: Ec. Sin Rodica-Ordonator de credite
Director financiar-contabil: Ec. Chirita Irina ? aproba fondurile pentru procedura
Director medical: Dr. Iugulescu Mihail ? presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluare a ofertelor
Dr. Manole Palivan Corina ? intocmire Caiet de sarcini
Farmacist sef: Sisu Dumitra ? intocmire Caiet de sarcini
Sef serviciu APCA - Ec. Petrea Lenuta ? intocmire Documentatie de atribuire
Cons jur. Mandreanu Ciprian - intocmire Documentatie de atribuire
Ec. Dragu Stanica - intocmire Documentatie de atribuire.
Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit ordinului A.N.R.M.A.P Nr. 314 din 12.octombrie 2010
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Cele doua certificate se vor semna si stampila pentru conformitate de catre reprezentantul legal al ofertantului . Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Certificatul va fi semnat si stampilat pentru conformitate de catre reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 2, care sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.
Fisa va fi semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de punere pe piata de la ANM;
Pentru aceasta autorizatie se poate prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere ca o detineti, urmand a fi solicitata in momentul calificarii lotului respectiv.Docum vor fi traduse in limba romana, semnate si stampilate de reprezentantii legali. traducerea legalizata in limba romana facuta de o persoana autorizata.
Se solicita completarea unei fise de informatii privind experienta similara. Formularele de experienta similara vor fi insotite de copii de pe contractele nominalizate, mai putin clauzele de confidentialitate, si de recomandari din partea beneficiarilor respectivi. Copiile vor fi semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul".
Inf privind partea din contract pe care operatorul econ are, eventual, intentia sa o subcontrate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 11:00
Locul: Sediu Spitalului Judetean de Urgenta Braila, Soseaua Buzaului, nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor publice si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor ce prezinta pret egal si sunt clasate pe primul loc, departajarea se va face prin reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Judetyean de Urgenta Braila
Adresa postala: Soseaua Buzaului, nr. 2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Tel. +40 239693868, Email: [email protected], Fax: +40 239693868, Adresa internet (URL): www.spitalbraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer