Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Medicamente


Anunt de participare numarul 135416/10.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Adresa postala: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020146, Romania, Punct(e) de contact: Lesne Monica, Tel. +40 213356910, Email: [email protected], Fax: +40 213373801, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta -Sos. Viilor, nr. 90, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 118, 854.48 si 31, 349, 750.21RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim o luna maxim 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente impartite in 367 loturi conform Anexei B.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente impartite in 367 loturi conform Anexei B.Cantitatile se regasesc in ANEXA B pentru fiecare lot din caietul de sarcini, respectiv cantitatea minima estimata, cantitatea maxima estimata si respectiv garantia de participare solicitata pentru fiecare lot.
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 118, 854.48 si 31, 349, 750.21RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare si valoarea ce se retine in conformitate cu art. 278^1 se regasesc in anexa B. Calculul garantiei de participare rezulta din insumarea garantiilor pentru fiecare produs/lot licitat. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se pot depune oferte pentru un lot sau mai multe.In acest caz garantia de participare ce trebuie depusa este egala cu suma garantiilor de participare solicitate pentru fiecare lot conform anexei B. In cazul depuneri ofertelor pentru mai multe loturi se va completa un centralizator din care sa rezulte loturile pentru care s-a depus garantia de participare.Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G. 925/2006: -Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.-Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform Formularului 9).-Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta)-Ordin de plata vizat de banca sau fila cec. Cont : RO52TREZ7055005XXX000179, TrezoreriaSECTOR 5.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ce va avea loc in SEAP .Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare ( art.16 din Legea 346/2004).Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse in conf. cu art.33 , alin.3 din HG925/2006. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Modalitati de constituire: Conform art.90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ( printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ;depunerea sumei in numerar la caseria autoritatiicontractante; -prin ordin de plata in contul autoritatii contractante , cod fiscal RO4316180 cont RO52TREZ7055005XXX000179, deschis la TrezoreriaSECTOR 5 ) .Garantia va fi irevocabila , si se va executa neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului , pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate in situatia incadrarii in prevederile ar.91 din H.G. 925/2006Garantia de buna executie se constituie daca contractul subsecvent depaseste 10 000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- din fondurile alocate de CASMB pentru Servicii Medicale Spitalicesti- din Subprogramul de tratament al bolnavilor cu tuberculoza
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind egibilitatea .Cerinta obligatorie: completare Formular 1 si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 .Cerinta obligatorie: completare Formular 2.
3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.completare Formular 3
4) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin1 din OUG34/2006 completare Formular 4
NOTA: - Factorii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuire sunt:
-Manager: GEORGE CRISTIAN MARCU-Director finaciar contabil: Manolache Cristina
-Farm: Petrescu Otilia
-Sef.comp.achizitii: Monica Lesne 1)Certificat constatator emis de ONRC.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul in conf. cu Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberat cu cel mult 30 zile inainte data desfasurarii procedurii, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea de sau comercializarea bunurilor ofertate in cadrul
acestei proceduri. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa transmita la sediul autoritatii contractante , pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii , certificatul constatator in original/copie legalizata. Pentru persoanele juridice /fizice straine -documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare traduse si legalizate.
2) Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Natioanala a Medicamentului , in termen de valabilitate , conform Ordinului nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea , organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman. Sunt exceptate de la detinerea unor autorizatii pentru activitatea de distributie angro de medicamente persoanele juridice care detin o autorizatie de fabricatie pentru distribuirea produselor proprii acoperite de acesta autorizatie.
3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare Formular 5
In cazul operatorilor economici straini:
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie pentru toate loturile.Autorizatie de punere pe piata sau declaratia ofertantului pe propria raspundere din care sa rezulte ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru lotul/loturile ofertate , in termen de valabilitate .(se va completa nr. autorizatiei de punere pe piata)Medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a
Medicamentului.
In conformitate cu prevederile art.11, alin.4) din H.G.nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate prezenta initial o declaratie pe propria raspundere.
certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
In conformitate cu art 55(2) din OUG34/2006 va fi publicat anuntul de participare in SEAP si in JO.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care vor exista propuneri financiare egale pentru ofertele clasate pe primul loc , autoritatea contractanta va solicita clarificari prinintermediul SEAP , in vederea incarcarii de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art 256 2 alin.2 din OUG34/2006VI.4.3)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp.juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Sos Viilor, nr. 90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 47865, Romania, Tel. +40 213356910, Fax: +40 213373801
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer